Red Crescent aspira à Malatya Wagon Factory

Aspirandu à a fabbrica di vagoni di Kızılay Malatya: Sottulineendu chì volenu chì i prudutti prefabbricati sò pruduciuti da a Mezzaluna Rossa Turca per esse pruduciuti in l'antica fabbrica di vagoni Malatya è affirmannu chì anu pigliatu i passi necessarii in questu sensu, u presidente di a filiale di Kızılay Malatya Atty. Umut Yalçın hà dettu: "Questi prudutti ùn saranu micca pruduciuti solu per a Crescent Red Turca. Averemu a gamma di prudutti necessaria da istituzioni è urganisazioni cum'è AFAD, Croce Rossa è ONU chì operanu in u campu. Cuntribuiscemu à l'ecunumia turca micca solu cù l'esportazioni domestiche, ma ancu cù l'esportazioni à l'esteru, è permetteremu à a Crescent Red Turca di piglià un rolu più attivu in i campi ". disse

U presidente di a filiale Malatya di a Crescent Rossa Turca Av. Umut Yalçın hà dettu ciò chì segue: "Avemu trasmessu à u nostru presidente generale chì a Fabbrica di Carru pò esse aduprata da a Crescent Rossa. Avemu trasmissu à ellu chì "ci hè un prublema cum'è a fabbrica di vagoni in Malatya chì ùn hè micca stata risolta dapoi anni, ma se questu hè evaluatu da a Crescent Red Turca, a ghjente di Malatya serà felice". Stanu travagliendu in un prughjettu stessu. In questa fase, a Crescent Red Turca hà pensatu à fà unu di i so più grandi investimenti in Malatya, s'ellu hè prufittu è se u statu pò dà u locu di a fabbrica di vagone cum'è vulemu, quantu avemu bisognu. U nostru Ministru, u sgiò Bülent Tüfekci, hà spressu opinioni assai pusitivi nantu à questu tema. U nostru guvernatore, Mustafa Toprak, hà travagliatu duru è travagliendu inseme cù l'Agenzia di Sviluppu Fırat nantu à ciò chì pudemu fà nantu à sta questione da u primu ghjornu chì avemu lanciatu stu prughjettu. Cù u sustegnu di u nostru stimatu ministru, pulitichi è guvernatore, s'ellu ci hè un ostaculu chì pò esse superatu, l'avemu superatu. Se a fabbrica di vagoni hè datu, pensa à trasfurmà a Crescent Red Turca in una regione chì centrarà u Mediu Oriente è l'Asia in questa regione. Quessi sò circa s'ellu u prugettu hè prufittu o micca. Alcuni di i punti bluccati sò se i lochi chì avemu dumandatu ponu esse richiesti da Kızılay. U sustegnu di u publicu hè assai impurtante per noi in questu sensu. Se u populu di Malatya volenu questu, se volenu chì questu locu sia funziunale, se ci sustenenu in questa materia, noi, cum'è a Crescent Red Turca, faremu u nostru megliu in questu sensu. Travagliemu in un travagliu assai bellu è grande induve pudemu furnisce opportunità di impiegu per sin'à 300 persone, è in più di questu, pudemu aghjunghje grandi rivenuti in quantu à a sub-industria di l'industria Malatya. Sò chì, da u primu ghjornu, sò stati discututi questi avvenimenti, i pulitichi è u nostru ministru sò stati ancu tenuti in telefuni di felicitazione. U populu di Malatya pensa chì una tale valutazione seria assai appruvata. Dicemu sempre: "Turkish Red Crescent hè a pruprietà di a nazione". Se a pruprietà di a nazione hè datu à a nazione, spergu chì avemu da piglià passi per aduprà in u modu più currettu è propiu per a nazione turca. Fendu un investimentu enormu in Malatya in quantu à Kızılay, faremu sta regione una di e regioni impurtanti di Turchia, speru.

L'EDIFICI FABRICATI IN MALATYA SERÀ USATI IN TUTTI U MONDU

Yalçın hà utilizatu e seguenti dichjarazioni: "Questa fabbrica da esse custruita farà prudutti prefabbricati, prudutti di custruzzione. Da cuntenituri, cose cum'è lochi chì ponu rimpiazzà tende, strutture prefabbricate, case, lochi di cultu, scole, toilette è bagni seranu prudutte. I materiali di custruzzione chì ponu esse aduprati soprattuttu in i zoni di disastru seranu pruduciutu quì. Quessi ùn saranu micca pruduciuti solu per a Crescent Red Turca. Serà pruduciutu per l'AFAD, a Mezzaluna Rossa è a Croce Rossa. Averemu una gamma di prudutti chì hè necessariu da parechje istituzioni è urganisazioni chì travaglianu in tali operazioni, cum'è e Nazioni Unite in u mondu sanu. Siccomu questu locu ùn serà micca una fabbrica solu per risponde à i bisogni domestici, diventerà ancu un centru assai impurtante induve furniscemu l'esportazioni. Pensemu chì faremu una cuntribuzione à u bilanciu di Turchia cù questa emissione. Avemu da assicurà chì a Crescent Red Turca, chì hè a marca internaziunale di Turchia, hà da piglià un rolu più attivu in questi campi. Pudete imagine: E strutture prudutte da a Crescent Red Turca in Malatya sò usate in u mondu sanu. Cum'è questu hè un materiale promozionale assai impurtante, serà ancu unu di l'elementi più impurtanti chì mostranu a nostra forza. In questu sensu, cum'è Malatya, aspiremu à questu. Spergu chì, s'ellu avemu stu sustegnu da i nostri stimati pulitici, agiremu inseme. Ùn ci sò micca ostaculi davanti à noi finu à avà, grazia à Diu sò daretu à noi. Hè assai più impurtante per noi di agisce inseme cun elli. Spergu chì pudemu fà questu inseme. Ringraziemu tutti individualmente quandu torneremu in u passatu. Spergu chì vedemu chì anu firmatu una pagina indimenticabile in Malatya ".

Surghjente: http://www.malatyasonsoz.com.tr

1 Comment

  1. Perchè hè stata custruita a fabbrica di vagoni malatya ? Se u carru hè da esse fabbricatu o riparatu, perchè ùn hè micca fattu? Perchè i rispunsevuli ùn sò micca interrugati ?. L'immubiliare di u TCDD hè sempre dispostu. L'immubiliare di l'armata ùn hè micca trasferitu à un altru.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*