U Ministru Arslan Implementerà i Grandi Prughjetti unu à unu

U Ministru Arslan Implementamu i Prughjetti maiò unu per unu: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "A decisione presa da l'UE o l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu d'Europa hè definitivamente una pratica pulitica chì serve à l'altri. Sapete ciò chì significhemu per l'altri, in particulare quelli chì volenu chì u nostru paese si debilitatu, è per quessa, hè una applicazione è una decisione chì serve i so desideri, cumpresi l'urganisazioni terroriste, per chì u nostru paese si debule. Avemu digià dettu chì ùn accetteremu micca sta decisione ". disse.

U Ministru Arslan, chì hà assistitu à a riunione di i Responsabili Regionali Autostrade tenuta in Bursa, hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti.

Arslan, un ghjurnalistu, hà dettu: "Ci sò stati rapporti chì i rivenuti di u primu è u sicondu ponte ùn copre micca e spese di custruzzione di u terzu ponte. Chì ne dite?” Ellu disse chì i cuncetti di u primu è u sicondu ponti è u terzu ponti, vale à dì i ponti Yavuz Sultan Selim è Osmangazi, sò assai diffirenti.

"Miscendu è paragunà li hè cum'è pruvà à coglie mele è pere". Arslan hà dettu:

"Hanu compiti è funzioni assai diffirenti. Ci hè una cosa più chì sia Yavuz Sultan Selim Bridge è Osmangazi Bridge è e seguenti autostrade sò prughjetti chì avemu custruitu cù u metudu di custruzzione-operate-trasferimentu. Sti prughjetti ci daranu dui cose; prima, hà da aumentà u cunfortu di viaghju di u nostru populu, rende a so vita più faciule è più faciule. Siconda, assicurerà u muvimentu di merci soprattuttu in nome di a crescita di u cummerciu è di l'ecunumia, in modu chì u ponte Osmangazi è l'autostrada, Istanbul, Kocaeli, Yalova, Bursa, Balıkesir, Manisa, İzmir è tutte queste cità più à u sudu si avvicinanu à ognunu. altri, facilità u cummerciu, è cusì aghjunghje à u nostru paese, significa creà valore aghjuntu.

"Queste autostrade è ponti seranu i nostri, seranu i nostri"

Cuntinuò:

"Yavuz Sultan Selim Bridge è e strade di cunnessione sò ponti è autostrade chì portanu Kocaeli, Istanbul, Tracia, vale à dì Tekirdağ, Edirne, Kırklareli, in breve, Anatolia più vicinu à l'Europa. Diventanu ancu a locomotiva di u cummerciu chì assicurarà u sviluppu di u paese, micca solu da u veiculu chì passanu intornu à elli, questu hè u primu. Allora questu ùn hà nunda di fà cù u primu è u sicondu ponti. Questu hè cumu duvete vede. U sicondu prublema hè: Di sicuru, in i prughjetti chì facemu cù build-operate-transfer, era digià dimustratu in a nostra fattibilità iniziale chì averemu da pagà a diferenza per via di a guaranzia à u principiu, questu diminuirà in u tempu. Ma più impurtante, à a fine di u periodu di u funziunamentu, sti autostrade è ponti seranu i nostri. Riturneremu è uperemu, o affittaremu e so imprese sta volta, cum'è in l'aeroporti, daremu cuncessioni nantu à l'operazione, è genereremu un ingressu per u nostru paese ".

"Ùn paragunate micca sti dui prughjetti cù l'altri"

Enfatizendu chì ùn hè assolutamente micca currettu paragunà i dui ponti in questione cù u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu o u Ponte di Fatih Sultan Mehmet, Arslan hà dettu: "Ogni prughjettu hà una funzione chì cumple, una funzione chì assume per u sviluppu di u paese. Per piacè ùn paragunate micca sti dui prughjetti cù l'altri. Ùn vi scurdate micca chì l'imprenditori di i prughjetti chì facemu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu ci li trasmetteranu à a fine di u ghjornu. utilizatu l'espressioni.

Quandu hà dumandatu nantu à a decisione di l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Europa nantu à Turchia, Arslan hà dettu: "Tutti i grandi prughjetti chì avemu fattu, cumpresi quelli chì avemu appena citatu, significanu chì u sviluppu, u sviluppu di a Turchia è ottene una parte più grande da a Turchia. cummerciu mundiale. Cume avemu una parte più grande da u cummerciu mundiale, quelli chì u sparte trà elli cuminciaru à sentu incunificate ". disse.

"Avemu digià dettu chì ùn accetteremu micca sta decisione"

Arslan hà dichjaratu chì anu fattu ogni sforzu per mette ostaculi davanti à Turchia è per bluccà a strada di i so grandi prughjetti, è hà dettu:

"Avemu, à u cuntrariu, hà dettu: "Ùn ci hè micca stopping, implementeremu tutti i grandi prughjetti unu à unu". Dicemu è cuntinuemu. Quelli chì ùn ponu micca affruntà a Turchia nantu à sta questione, pruvate à bluccà a strada di Turchia è spoil a so maghjina cù diversi metudi è preoccupazioni pulitiche. Tuttu u mondu deve sapè chì Turchia hà da cuntinuà à sviluppà. A decisione presa da l'Assemblea Parlamentaria di l'UE o di u Cunsigliu di l'Europa hè strettamente una pratica pulitica chì serve à l'altri. Sapete ciò chì intendemu per l'altri, in particulare quelli chì volenu chì u nostru paese si debilitatu, è per questu, hè una applicazione, una decisione chì serve ciò chì volenu, cumpresa e so urganisazione. Avemu digià dettu chì ùn accetteremu micca sta decisione. Ma ch'elli sapemu chì da qualunque manera, quelli chì ùn volenu micca u crescita è u sviluppu di Turchia, malgradu quelli chì pruvate à impediscenu, avemu da cuntinuà à cultivà è sviluppà. Per furnisce u trasportu è l'accessu, chì sò a so locomotiva, avemu realizatu tutti i prughjetti chì avemu presentatu unu à unu, è da avà, ùn resteremu micca fermu è implementeremu tutti i prughjetti chì ci portanu à u Obiettivi 2023 è oltre. Aghju relatu questu assai chjaramente è dicu, iè, duvemu sviluppà. Ci sarà a cumpetizione in u mondu, ma per cumpetenu, anu da vene cun prughjetti megliu cà noi. Quelli chì ùn ponu micca prughjettà un prughjettu è cumpete ùn devenu micca pruvà à impedisce a nostra crescita indirettamente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*