Centri logistichi TCDD

centri logistici ferroviari
centri logistici ferroviari

Centri logistichi TCDD: I centri logistichi sò stabiliti per sviluppà rotte di trasportu in u trasportu cumminatu, stabiliscenu cunnessione efficaci trà i modi di trasportu, è realizà attività cum'è u almacenamentu, a manutenzione-riparazione, a carica-scaricamentu è a gestione più economica.

Era destinatu à ristrutturare i centri logistichi induve tutti i sistemi di trasportu sò integrati, regioni vicinu à e zoni industriali organizzati è e zone cù un altu potenziale di carica.

Prima di tuttu, Istanbul (induve u putenziale di trasportu di carichi hè intensu in cunnessione cù zoni industriali organizzati)Halkalı), Kocaeli (Köseköy), Eskişehir (Hasanbey), Balıkesir (Gökköy), Kayseri (Boğazköprü), Samsun (Gelemen), Denizli (Kaklık), Mersin (Yenice), Erzurum (Palandöken), Uşak, Konya (Kayacık), Istanbul Era previstu di custruisce centri logistici in un totale di 21 posti: (Yeşilbayır), Bilecik (Bozüyük), Kahramanmaraş (Türkoğlu), Mardin, Sivas, Kars, İzmir (Kemalpaşa) (da AYGM), Şırnak (Habur) è Bitlis ( Tatvan).

Di questi, Samsun, Istanbul-HalkalıA custruzzione di i centri logistichi in Eskişehir (Hasanbey), Denizli (Kaklık), Kocaeli (Köseköy), Uşak è Balıkesir (Gökköy) hè stata finita è messa in serviziu.

Custruzzione di centri logistichi in Kars, Bilecik (Bozüyük), Erzurum (Palandöken), Mersin (Yenice), Kahramanmaraş (Türkoğlu), Konya (Kayacık) è İzmir (Kemalpaşa); L'offerta, i prughjetti è i prucessi di espropriazione di i centri logistici Istanbul-Yeşilbayır, Mardin, Şırnak (Habur), Kayseri, Sivas, Bitlis (Tatvan) è Karaman cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*