Cina Custruisce u so Trenu d'Alta Velocità cù e so Proprie pussibilità

Cina Custruì u Trenu d'Alta Velocità cù e so Proprie pussibilità: a Cina hà messu in serviziu u trenu d'alta velocità (YHT), chì ùn hà micca impurtatu è fabricatu cù i so propiu mezi da A à Z. Stu trenu fattu lucale hè u pruduttu di anni di travagliu è u sforzu per l'indipendenza in questa zona. U trenu in quistione hè statu scupertu per via di studii realizati dapoi u 30 da parechji ingegneri è tecnichi chinesi in u corpu di circa 2012 istituzioni.

Comu hè cunnisciutu, a Cina hà una reta di ferrovia YHT altamente sviluppata chì hè stata allargata da u 2008, è un gran numaru di flotte YHT chì operanu nantu à queste linee, per esempiu duie volte quella di Francia. Tuttavia, sti treni sò stati custruiti cù l'aiutu di grandi fabricatori cum'è Alstom, o sò stati carricati nantu à i navi è impurtati da, per esempiu, Giappone, Italia, Germania. Questa volta, sti dui treni sò interamente fatti in Cina, da u disignu è u mutore à u sistema di cuntrollu.

Questi dui treni, chì sò stati presentati à u publicu in u risultatu di 5 anni di travagliu è pruduciutu interamente cù tecnulugia domestica in cunfurmità cù i normi lucali, ponu accelerà finu à 400 km per ora. I treni sò messi in serviziu cum'è pruvincia nantu à a linea Beijing-Shanghai di 2011 km, chì hè stata aperta in 1318. Cusì, i dui megapoli seranu cunnessi l'un à l'altru in 4 ore è 49 minuti.

Questi sviluppi mostranu u prugressu di a Cina in u trasportu ferroviariu.

Surghjente: www.teknobilgi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*