Investigazione in a Zona Industriale Organizzata di Rize

Ispezione in a Zona Industriale Organizzata di Rize: i Membri di u Cunsigliu di a Càmera di Cummerciu è di l'Industria di Rize anu visitatu a Zona Industriale Organizzata di Rize per fà ispezioni. À a riunione d'infurmazioni, u Manager di a Zona Industriale Organizzata Rize Hasan Günal, u presidente di u Cunsigliu di Cummerciu è l'Industria di Rize, Şaban Aziz Karamehmetoğlu, u presidente di l'Assemblea di a nostra Camera, Ömer Faruk Ofluoğlu, è i rapprisentanti di e cumpagnie chì investenu in a Zona Industriale Organizzata di Rize anu fattu valutazioni.

U Manager di a Zona Industriale Organizzata di Rize, Hasan Günal, hà dichjaratu chì ci sò custruzzioni di fabbrica nantu à una zona di 550 mila m2 di a Zona Industriale Organizzata, chì hè custruita nantu à un terrenu di 270 mila m2. Dichjarà chì a custruzzione di a fabbrica cuntinueghja in tutti i parcelle eccettu dui parcelle di fabbrica, Hasan Günal hà dichjaratu chì sti dui parcelle anu una superficie totale di 16 mila m2. Dichjarà chì i travaglii di l'infrastruttura sò stati finiti, Günal hà dichjaratu chì i nostri industriali cuntinueghjanu i travaglii di superstruttura. Dichjarà chì u travagliu nantu à a 2ª Tappa di a Zona Industriale Organizzata di Rize hà iniziatu, Hasan Günal hà dettu chì hè destinatu à furnisce un impiegu per circa 1 persone in a 1.500ª Tappa. Dichjarà chì e cumpagnie 5 seranu operative da u novu annu, Günal hà dichjaratu chì tutte e fabbriche di u 1u Stage seranu finite in 1 anni è mezu.

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Rize, Şaban Aziz Karamehmetoğlu, hà dichjaratu in a so dichjarazione chì a Zona Industriale Organizzata di Rize hè unu di i più grandi prughjetti di a Camera di Cummerciu è Industria di Rize. Dichjarà chì assai sforzu hè statu fattu per portà u prughjettu, chì hà travagliatu da circa 10 anni, à questa tappa, Karamehmetoğlu hà dichjaratu chì i titoli di titulu sò stati ottenuti da quasi 2800 persone per esproprià sta terra. Enfatizendu chì l'ottenimentu di terra in Rize hè u prublema più difficiule, Karamehmetoğlu hà dichjaratu chì cù a fine di questu, u prucessu s'accelerà è in pocu tempu, l'allocazione di u situ di e fabbriche è l'infrastruttura è i travaglii di superstruttura sò stati iniziati. Enfatizendu chì i travaglii di espropriazione 2nd Stage sò stati iniziati in a Zona Industriale Organizzata di Rize, chì furnisceranu opportunità di travagliu per parechje persone, Karamehmetoğlu hà ringraziatu e cumpagnie chì anu investitu in a regione per i so investimenti in e cundizioni d'oghje.

Karamehmetoğlu hà dichjaratu chì sta zona serà u puntu più strategicu di a Regione di u Maru Neru Orientale cù a fine di u Tunnel Ovit, chì serà operativu à a fine di l'annu, è u Centru Industriale di u Mari Neru Orientale, chì a so offerta hè prevista per esse. tenuta à u principiu di l'annu. Dichjarà chì l'imprese di fabricazione anu l'uppurtunità di apre à u Mari Neru è u Munnu cù u Centru Logisticu, è da l'altra banda, avaranu l'uppurtunità di ghjunghje à l'Est è u Sudeste in pochi ore, Karamehmetoğlu hà dettu chì in più à l'altu valuru aghjuntu chì l'imprese furnisceranu à a regione, l'imprese chì si crede chì sò i più benefizii in a nostra cità sò Spressu chì era preferitu trà l'investituri è ringraziò l'investituri.

Dichjarà chì anu pianificatu di stabilisce un Picculu Situ Industriale in a Zona Industriale Organizzata di Rize, Karamehmetoğlu hà dettu chì i travaglii sò stati iniziati per u Picculu Situ Industriale, chì serà stabilitu per risponde à i bisogni di l'infrastruttura, di mantenimentu, di riparazione è di riparazione. a Zona Industriale Organizzata di Rize, è i bisogni di i veiculi chì venenu à a Zona Industriale Organizzata di Rize, hà dichjaratu chì a custruzzione principia prestu.

U presidente di l'Assemblea di Cummerciu è Industria di Rize, Ömer Faruk Ofluoğlu, hà ancu parlatu in u prugramma. Sottulineendu chì hè una zona industriale di medie dimensioni, Ofluoğlu hà ringraziatu l'investituri. Ofluoğlu, chì vulia chì a ghjente di a regione aiutassi in i travaglii di espropriazione di a 2ª Tappa, li hà ancu cunsigliatu di assistisce à i corsi prufessiunali aperti per cuntribuisce à l'impieghi. Ofluoğlu hà dettu chì a ghjente di a regione deve sfruttà sta opportunità in quantu à a cuntribuzione di a Zona Industriale Organizzata, in particulare à a regione induve si trova.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*