Gaziray serà operativu in 2018

A 1a sessione di a riunione ordinaria di u Cunsigliu di a Municipalità di Şahinbey d'agostu hè stata tenuta in a Sala di u Cunsigliu Municipale sottu a presidenza di u Vicepresidente di u Cunsigliu Municipale di Şahinbey Cuma Güzel.

Osman Toprak, vice-sindaco di a municipalità metropolitana, chì hà assistitu à a riunione di u cunsigliu municipale di Şahinbey, hà dettu chì u prugettu Gaziaray serà operativu in 2018.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Osman Toprak Şahinbey, hà datu infurmazioni nantu à l'ultimu statutu di i prughjetti in a riunione di l'assemblea. Toprak hà dichjaratu chì u prugettu Gaziray hè statu appruvatu da u Ministru di i Trasporti è chì Gaziray serà operativu à a fine di u 2018.

5 chilometri seranu sottu terra
Sottulineendu chì circa 5 chilometri di u prughjettu di Gaziray seranu sotterranei, Toprak hà dettu: "U prughjettu di Gaziray hè statu appruvatu da l'autorità necessarie. L'offerta hè finita. Stu prughjettu servirà cum'è un semi-subway. Perchè, circa 5 chilometri da a piazza di a stazione à u novu stadiu passanu sottu terra. Gaziray serà messu in serviziu à a fine di u 2018.

A seconda sessione di u Cunsigliu Municipale di Şahinbey hè stata tenuta u venneri, 2 settembre 08, à 2017, è a prima sessione hè stata finita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*