Cerimonia di firma di u protocolu preliminare di a zona franca di l'Anatolia Occidentale

U Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci hà dichjaratu chì, cum'è u guvernu, pensanu à stabilisce zoni liberi in diversi campi di sapè in Turchia, è hà dettu chì u più grande di questi serà a zona libera di logistica di e-commerce da esse stabilita vicinu à u terzu aeroportu in Istanbul.

Parlendu à a Cerimonia di Firma Pre-Protocolu di a Zona Libera di l'Anatolia Occidentale in İzmir, u Ministru Zeybekci hà ricurdatu chì a so prima dichjarazione durante una visita à İzmir dopu avè pigliatu u postu di Ministru di l'Ecunumia era "Faremu İzmir una cità di zoni libere".

Dichjarà ch'ellu hè felice di cumpiendu sta prumessa, u Ministru Zeybekci hà dettu: "Ùn simu micca trà quelli chì si scurdanu di e so promesse. Dopu quellu ghjornu, avemu fattu dui investimenti ligati à a zona franca in İzmir. Unu di elli hè a Zona Libera di l'Anatolia Occidentale. U protokollu preliminariu chì avemu firmatu quì oghje ùn hè micca una dichjarazione di zona franca, perchè serà cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri, ma diceremu à a cumpagnia operativa: "Iè, esistimu". Dicemu: "Se cumpiendu i requisiti di questu, avemu da assicurà chì vi compie cun voi". usatu e frasi.

U Ministru Zeybekci hà ricurdatu chì anu attribuitu una grande impurtanza à e zone libere è anu fattu novi regulamenti per sviluppà è migliurà, è hà dettu: "Cù u novu regulamentu, tutti l'incentivi esterni sò diventati applicabili in e zone libere. Avemu avutu qualchì prublema cù a tassazione, a gestione è a cuntezzione di alcune spese in e zone libere. L'avemu cacciatu tutti ". disse.

U Ministru Zeybekci, chì vulia chì a Zona Libera di l'Anatolia Occidentale, per a quale anu firmatu u protokollu preliminare, diventerà una zona libera specializata in tecnulugia energetica, hà dichjaratu ch'elli anu fiducia in a cunniscenza è l'esperienza di Ege Free Zone AŞ (ESBAŞ), cù quale elli firmatu u protocolu. U Ministru Zeybekci hà dichjaratu chì, cum'è u guvernu, anu ancu discututu di e zone libere specializate in diversi campi in diverse regioni di Turchia, è hà dettu:

"In più di u terzu aeroportu in Istanbul, unu di quale serà u più grande aeroportu di u mondu, custruiremu a zona libera di logistica di e-commerce, chì hè a furmazione di l'esportazione di u futuru. Questu serà u più grande in u mondu. Perchè dopu à 5 anni, u 20 per centu di l'espurtazioni di Turchia seranu custituiti da prudutti fatti cù u cummerciu elettronicu. E verità chì sapemu diventeranu falsi dopu à 3 anni. I sistemi di pagamentu, di carica è di spedizione chì sapete seranu sbagliati. Quelli chì vanu prima vinceranu. Cum'è Turchia, seremu unu di i principali. I zoni liberi seranu ancu unu di i strumenti più impurtanti è i segni stradali di a nostra marcia di fronte. Parleremu assai di e zone libere ligate à a finanza, a tecnulugia di l'infurmazione è u cummerciu in i ghjorni à vene ".

Dopu à u discorsu di u Ministru Zeybekci, Faruk Güler, Presidente di u Cunsigliu Esecutivu di ESBAŞ, è Uğur Öztürk, Direttore Generale di Zone Libere, Investimenti Stranieri è Servizi, firmavanu u protocolu preliminare di a Zona Libera di l'Anatolia Occidentale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*