Günay Accepted YHT Machinists

U deputatu di Eskişehir di u Partitu AK Emine Nur Günay hà scontru cù i Macchinisti di Treni d'Alta Velocità in a Gran Assemblea Naziunale Turca. Günay ascoltò e dumande è suggerimenti di i machinisti.

A deputata di Eskişehir Emine Nur Günay, chì hà accoltu i machinisti in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hà ascoltatu i suggerimenti è e dumande di i machinisti. Günay, chì hà ricevutu un schedariu da elli riguardanti u prublema, hà dichjaratu ch'ellu sparterà queste richieste cù l'autorità pertinenti è seguite. I machinisti YHT trasmettenu e so dumande à Günay sottu 5 rubriche principali. Unu di questi era a dumanda per u cambiamentu di u titulu di u machinist YHT è a tarifa. Altri sò stati listati cum'è facenu un novu regulamentu per a compensazione di velocità, aghjunghjendu u tìtulu di macchinista capu YHT à u regulamentu di l'indennità di viaghju, rinviendu u dirittu di usu, è definisce i duveri, i puteri è e responsabilità di i machinisti YHT.

1 Comment

  1. Hè sbagliatu per i machinisti di andà à u diputatu, hè saltà a pusizioni.Hè contr'à e regule.Avianu da andà prima à l'autorità di l'istituzione.S'elli avianu cunnisciutu a soffrenza di i machinisti 50 anni fà, u so e richieste sarianu più ligere.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*