Pausa di prova per e spedizioni di metro in Izmir

U prughjettu infrastrutturali chì prepara a metro di Izmir per u futuru hè finitu. A causa di i travaglii di prova è di transizione di u sistema di signalazione rinnuvatu, ùn ci sarà micca operazione di passageri in u metro trà 16-23.00 a notte di sabbatu 00.20 dicembre, è trà 17-06.00 a matina di dumenica 12.00 dicembre. Grazie à u novu sistema, serà pussibule di fà viaghji à intervalli di finu à 90 seconde in u futuru.

U prughjettu di rinnuvamentu di l'infrastruttura di segnalazione, chì hè statu iniziatu per furnisce servizii di trasportu più veloci è più còmode in u Metro Izmir, hè ghjuntu à a so ultima tappa. Per i travaglii di teste è di transizione da esse realizati in l'ultima parte di u prugettu, ùn ci sarà micca operazione di passageri in tutta a linea di metro Fahrettin Altay - Evka 3 trà 16-23.00 u sabbatu 00.20 dicembre è trà 17-06.00 dumenica. , u 12.00 di dicembre. Duranti stu periodu, i prucessi di prova è di transizione di u novu sistema di signalazione seranu realizati. I servizii di metro seranu affettati da a parte di u travagliu di 13 ore, chì durà 7 ore in totale.

Un viaghju pò esse fattu ogni 90 seconde
Izmir Metro hà iniziatu un prughjettu 2 anni fà per rivisione u sistema di signalazione chì determina a frequenza di i treni nantu à a strada è assicura un viaghju sicuru, è di sviluppà cù una infrastruttura tecnologica più avanzata. U travagliu intensu è meticulosu chì hè statu realizatu in u campu per un bellu pezzu hè statu largamente cumpletu. Hè u tempu di teste è di transizione di u sistema.U prughjettu, chì unisce u metro cù a tecnulugia di l'anni à vene è a prepara à travaglià in armunia cù e novi linee, permetterà ancu di fà a freccia di viaghji à intervalli di sin'à. 90 seconde in u prossimu periodu. Metro Inc. A Direzzione Generale hà annunziatu chì i viaghji supplementari sò previsti nantu à e stesse rotte cù l'autobus ESHOT durante l'ore quandu i studii di prova seranu realizati, per impedisce chì i citadini sò vittime.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*