51 novi autobus publichi anu iniziatu u serviziu in Şanlıurfa cù una cerimonia

In u scopu di u prughjettu "Trasformazione in u trasportu publicu" implementatu da u Centru di Coordinazione di u Trasportu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, 51 autobus publichi novi anu cuminciatu à serve cù una cerimonia in u distrittu di Siverek.

Dichjarà chì u pruprietariu di u serviziu hè a nazione, u sindaco metropolitanu Nihat Çiftçi hà dettu: "A faccia sorridente di a nazione hè a nostra faccia".

A Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, chì hà implementatu u prughjettu di trasfurmazioni in u trasportu publicu in Şanlıurfa è i so distretti, hà iniziatu a trasfurmazioni in u trasportu publicu in u distrittu di Siverek. U numeru di autobus chì serve in a cooperativa in u distrittu di Siverek hè statu aumentatu rimpiazzendu cù novi.

51 autobus publichi acquistati da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa Centru di Coordinazione di Trasportu hà iniziatu u serviziu cù una ceremonia.

Cuncepitu per i disabili, l'autobus anu una capacità di 52 passageri è includenu l'ultime camera di sistema è l'aria condizionata. U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa Nihat Çiftçi, u vice-sindaco di Siverek Hamdi Hatipoğlu, u presidente di u distrittu Siverek di u Partitu AK İlhan Çelik, u presidente di a cooperativa di autobus publicu di Siverek Mahmut Bozdağ, i capi è i pruprietarii di veiculi è i citadini anu assistitu à a cerimonia tenuta à u terminal di autobus interurbanu di Siverek per mette 7 51- meter busi in serviziu. .

PRESIDENTE ÇİFTÇİ, a faccia sorridente di a nazione hè a nostra faccia.

Descrivendu i prughjetti realizati da a municipalità metropolitana di Şanlıurfa in u distrittu di Siverek, u sindaco di a municipalità metropolitana Nihat Çiftçi hà dettu: "U trasportu publicu in Siverek era gestitu da a cooperativa. Stu sistema di trasportu, a so capacità è a qualità ùn hè micca adattatu à u nostru distrittu di Siverek. A capacità di trasportu di u distrittu di Siverek hè stata aumentata da a nostra unità di u Centru di Coordinazione di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana. Siverek hè in crescita, novi quartieri, novi rotte sò furmati è avemu aumentatu a capacità di i veiculi. Avemu fattu una grande cuntribuzione à i nostri fratelli chì pussede veiculi.

I veiculi seranu climatizzati, adattati per i disabili, averà a so carta Siverek leghje è prufittà di stu serviziu cù u sistema di carta Urfa. Questa postura civilizzata è l'approcciu simpaticu di Siverek anu avutu un effettu pusitivu nantu à a risoluzione di l'incidentu è avemu messu 51 di i nostri veiculi in serviziu inseme. Portamu a vita di Siverek.

Purtemu i nostri ghjovani, vechji, studienti è donne, di sicuru, ci sarà stress in a vita di ogni ghjornu, ma sempre i nostri cunduttori duveranu viaghjà cù una faccia sorridente è boni intenzioni, cum'è cunvene à Siverek è Şanlıurfa. Facemu novi innovazioni in u trasportu.

U pruprietariu di u serviziu hè a nazione, a faccia sorridente di a nazione hè a nostra faccia. Se avemu cuntentu a nazione, simu cuntenti, è se avemu datu a fiducia, mettemu a nostra testa cunfortu à a sera è dorme cunfortu. Vogliu chì e fermate di l'autobus, u centru di trasferimentu di l'autobus è i nostri novi autobus bona furtuna à a ghjente di Siverek ", disse.

U sindaco di Siverek Hamdi Hatipoglu hà ringraziatu u sindaco metropolitanu Nihat Çiftçi per u so travagliu in u trasportu publicu. Una chjave simbolica hè stata presentata à u sindaco Çiftçi da i so ufficiali. Dopu à a ceremonia di consegna chjave, l'invitati anu tagliatu a cinta d'apertura è anu visitatu a cità in autobus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*