Accordu trà TCDD è Ferroviari Tunisiani

Direttore Generale di TCDD sottu a presidenza di Orhan Birdal, Subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni İsa Apaydın è l'alti funzionari di TÜLOMSAŞ, TÜVASAŞ, TÜDEMSAŞ è RAYSİMAŞ anu visitatu l'Organizazione Ferroviaria Naziunale Tunisiana u 19-20 dicembre 2017.

In u scopu di a visita, un Memorandum of Understanding hè statu iniziatu da i Direttori Generali di e duie cumpagnie ferroviarie, chì copre parechji temi, in particulare e strutture ferroviarie esistenti, a produzzione è a fornitura di veiculi rimorchiati, a fornitura di materiali, veiculi è attrezzature per u mantenimentu di e linee, è a furmazione di u so persunale tecnicu.

U dittu Memorandum d'Intendere serà firmatu da i Ministri di Trasporti di i dui paesi durante a visita di u nostru presidente in Tunisia u 27 dicembre 2017. Duranti i negoziati, hè statu accunsentutu chì i Cumitati devenu esse stabilitu in i zoni per esse cooperati è chì questi Cumitati devenu principià à travaglià u più prestu pussibule.

Direttore Generale di TCDD, chì hà fattu una dichjarazione dopu a ceremonia di firma İsa ApaydınEnfatizendu chì un annu fà, a delegazione di e ferrovie tunisiane hè ghjunta in Turchia è hà esaminatu a capacità di produzzione di vagoni, locomotive è vagoni di passageri di i filiali di TCDD, è chì e relazioni trà i dui paesi avanzanu, "A Tunisia hè un paese soru induve i nostri campi di cuntinuu cuntinuu. a cooperazione si sviluppa. Vulemu ancu sviluppà a cuuperazione in u campu di a ferrovia, a gestione ferroviaria è in una manera chì sustene i fabricatori domestici in Tunisia quantu pudemu. Spergu chì serà benefica per i dui paesi ". hà fattu a so valutazione.

"MEMO OF ACCORD SERÀ FIRMATA IN A PRESIDENZA DI NOSTRE PRESIDENTE"

Ricordendu chì TCDD hà implementatu assai investimenti è prughjetti, cumpresu u trenu d'alta velocità, in l'ultimi 15 anni, Apaydın hà dichjaratu chì un memorandum d'intesa cù l'amministrazione ferroviaria tunisina hè statu iniziatu in u scopu di a cunniscenza cumuna è l'approvvigionamentu di materiale, è chì u testu. di l'accordu "s'ellu hè cunsideratu appropritatu" serà firmatu in a prisenza di i Presidenti di i dui paesi in e settimane à vene. Hà dichjaratu chì a cooperazione trà i dui paesi in u campu di a ferrovia serà presa.

"LINEA 79 KM COMPLETA IN BAKU-TIFLIS-KARS"

Direttore Generale di TCDD, chì hà ancu fattu valutazioni annantu à u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì hè statu messu in serviziu è chjamatu Ferrovia di Seta. İsa Apaydın"In u nostru prughjettu Baku-Tbilisi-Kars, avemu custruitu a linea di 79 chilometri in u nostru paese è a messu in opera. Entra in l'area induve u guvernu georgianu hè situatu da u cunfini di Kars. Cù a traversata di Caspian da Tbilisi è dopu da l'Azerbaijan à Baku, u trasportu ferroviariu hè diventatu pussibule senza interruzzione, sia da i porti di Kazakistan è Turkmenistan sia à e repubbliche turche. disse.

Apaydın hà participatu ancu à a visita tecnica à l'Attellu di Manutenzione in Sidi Fathallah è hà fattu osservazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*