U futuru di l'industria logistica hè statu discututu in Mersin

Cunsigliu Settore Logisticu di MUSIAD, TR Ministru di u Sviluppu, Mr. A Reunione di Cunsultazione Turchia hè stata in Mersin cù a participazione di Lütfi Elvan.

Cunsigliu di Settore Logisticu di l'Associazione di l'Industriali Indipendenti è di l'Impresentanti (MUSIAD), in Mersin, TR Ministru di u Sviluppu Mr. Una Reunione di Cunsultazione Turchia hè stata fatta cù u tema principale di "Base Logistica Intercontinentale Turchia" cù a participazione di Lütfi Elvan. À a riunione; Ak Party Mersin Deputy Hacı Özkan, Mersin Governor Ali İhsan Su, MUSIAD Chairman Abdurrahman Kaan, MUSIAD Logistics Sector Board Chairman Emin Taha, Mezitli District Governor Emin Halil Karahaliloğlu, Mediterranean District Governor Muhittin Pamuk, Mersin Branch Regional Manager, Customs Manager Hakan Kayac Fikret Erol, parechji omi d'affari è rapprisentanti principali di l'industria anu assistitu.

Enfasi nantu à a determinazione in a lotta contru u terrorismu

Facendu un discorsu in a riunione, u Ministru di u Sviluppu Lütfi Elvan hà vulsutu a misericordia di Diu nantu à i martiri chì anu persu a vita in l'"Operazione Olive Branch" lanciata contr'à Afrin. Esprimendu chì sò determinati in a lotta contru u terrurismu, Elvan hà dettu: "Semu determinati à luttà finu à a fine per sguassà ogni tipu d'elementi terroristi è per eliminà e minacce contr'à a Turchia è a nostra nazione. Facemu una lotta trasparente. Cuntinuemu a nostra lotta risoluta contr'à tutte e forme di terrurismu, indipendentemente da a so origine è origine. Questa attitudine di Turchia hè ancu esemplare per a lotta contru u terrurismu internaziunale ". disse. Dichjarà chì a logistica hè unu di i settori più impurtanti è promettenti in Turchia, Elvan hà dettu: "Di sicuru, hè impurtante di pruduce un pruduttu d'alta qualità, ma ùn hè micca abbastanza per sè stessu. Hè ancu impurtante chì u pruduttu hè furnitu à u cunsumadore in u modu più veloce è à u costu più bassu, in una manera affidabile è prevedibile ". disse.

I costi di logistica duveranu esse ridutti

Rimarchendu chì u rapportu di i costi di logistica à u redditu naziunale, in particulare in i paesi sottusviluppati o sottosviluppati, hè di 20-25 per centu, Elvan hà dettu: "Quandu guardemu i paesi sviluppati, vedemu chì hè intornu à u 10 per centu. In Turchia, a parte di i costi di logistica in u pruduttu domesticu grossu hè di 13 per centu. Per quessa, avemu bisognu di riduce sti costi ancu di più ". usatu e frasi. Apuntendu chì u sviluppu di i servizii di logistica hè statu determinatu cum'è un scopu prioritariu in u 10u Pianu di Sviluppu, Elvan hà dettu: "Avemu implementatu u Prugramma di Trasfurmazione Logistica. Avemu implementatu 80 misure sottu à stu prugramma. Di novu in questu cuntestu, u Cunsigliu di Coordinazione Logistica, induve i prublemi di u settore seranu discututi è pruposti di suluzione seranu sviluppati, hè statu stabilitu cù a circular di u nostru Primu Ministru. Per purtà un approcciu olisticu à l'infrastruttura logistica è di trasportu di u nostru paese, i studii di u Pianu Maestru di Trasportu è u Pianu Maestru di Logistica di Turchia sò per esse cumpletati. disse.

Cuntinueghja u Prughjettu di a Strada Liturale di u Mediterraniu

Enfatizendu chì u prughjettu di a Strada Costiera Mediterranea cuntinua, Elvan hà dettu: "Avemu finitu a Strada Costiera di u Mar Neru. U nostru travagliu nant'à a Strada Custiera Mediterranea cuntinueghja. Ci hè uni pochi. Parechji tunnel è viaducti sò stati aperti. Nant'à e linee di cunnessione nord-sud, avemu ghjuntu à u stadiu di cumpleta. In i prossimi anni, vulemu compie u corridore nord-sud, est-ovest in quantu à l'infrastruttura di trasportu è l'infrastruttura stradale ". hà fattu a so valutazione.

Aspittemu più di 7 per centu di crescita

Abdurrahman Kaan, presidente di MUSIAD, hà dichjaratu chì, cum'è u mondu cummerciale, sustene l'Operazione Olive Branch, chì hè stata urganizata contr'à l'urganisazioni terroriste chì minaccianu u nostru paese in Siria. Kaan disse: "Quaddu Allah rende u nostru esercitu successu è vittorioso. Ch'Allah conceda à i nostri suldati un ritornu sicuru in e so case. Vogliu a misericordia di Diu nantu à i nostri martiri è a pacienza per i so parenti. I critichi chì l'operazione avarà effetti negativi nantu à l'ecunumia di u nostru paese sò assai senza fundamentu. In u 2017, ci hè statu un statu d'emergenza. Ci era ancu una operazione transfruntiera in 2017, ma avemu avutu un annu assai successu cù a lotta di u nostru presidente, u nostru guvernu è u nostru mondu cummerciale. Se avemu furtunatu, avemu passatu 4 cù una crescita di più di 7 per centu cù l'annunzii di u quartu trimestre. Dunque, cum'è u mondu cummerciale, ùn accettemu micca tali dichjarazioni in ogni modu ". disse.

Mersin hè situatu in una pusizioni vantaghji

Enfatizendu chì a regione Asia-Pacificu, induve u putere di a pupulazione hè cuncentrata in u futuru, serà u centru di a pruduzzione è per quessa a logistica vinarà più in primura, Kaan hà dettu: "Avemu l'idea chì Mersin diventerà un Singapore cù u sviluppu di u so centru logisticu è portu. In particulare, cù u sustegnu di u nostru guvernu, zoni liberi è zoni d'investimentu, e cità daretu à i zoni vicinu à i porti seranu centri di produzzione. Vogliu dì chì Mersin hè ancu assai vantaghju quì ". disse.

Suggerimenti per l'Industria Logistica

In a riunione, u presidente di u Cunsigliu di u Settore Logisticu di MUSIAD, Emin Taha, chì hà fattu spiegazioni nantu à i prublemi è suluzioni di u settore logisticu, hà fattu suggerimenti in quantu à ciò chì deve esse fattu à questu puntu. Esprimendu chì i citadini sò vittime di e transizioni OGS è HHS, Taha hà dettu: "A causa di e cundizioni fisiche, ci sò prublemi cù a lettura di i piatti è e notificazioni sò fatte per longu periodi di tempu, finu à 2 anni. Per impediscenu questu, l'infurmazione deve esse furnita via SMS è e-mail, è u prucessu legale deve principià dopu à sti notificazioni. Per capisce megliu u cuncettu di Logistica in TİM-TOBB Camere è Municipalità, un Cunsigliu di Logistica deve esse stabilitu è ​​cumminatu sottu un unicu ministeru. I supporti statali anu da esse ancu inclusi in u Settore Logisticu. L'imprese chì operanu in u settore logisticu devenu esse incluse in a classe SME. Cusì, i supporti statali ponu esse beneficiati di più ". usatu e frasi.

E penalità in u trasportu di transitu deve esse alleggerite

Sottulineendu a necessità di riduzzione di e penalità elevate in u trasportu di transitu, Taha hà dettu: "L'articuli multi-elementu duveranu esse ridotti à menu articuli in u trasportu di transitu, una tarifa unica deve esse applicata è e penalità elevate chì impediscenu à l'investitori di vene. E penalità derivanti da u time-out in dogana deve esse datu più di a tarifa di sdoganamentu, micca più di u "valore legatu". hà fattu a so valutazione.

Candidatu Mersin à diventà u novu "Dubai"

Hakan Kayacı, Capu di Branch MUSIAD, hà dichjaratu chì Çukurova è Mersin sò in una pusizioni impurtante in una scala globale. Kayacı hà dettu: "A nostra cità, chì u so putenziale hè statu riscopertu è l'impurtanza hè stata scuperta à u principiu di l'anni 2000, pò finalmente riceve l'attenzione chì merita in termini di ecunumia è investimenti, soprattuttu durante u mandatu di a vostra 'Vostra Eccellenza'. U nostru paese hà attiratu tutta l'attenzione di l'industria di l'aviazione mundiale cù u so investimentu in Istanbul Grand Airport. L'Aeroportu Internaziunale di Çukurova, chì hè impurtante cum'è u terzu aeroportu di Istanbul è ancu un investimentu strategicu, hà a listessa impurtanza. Cù l'attivazione di u nostru aeroportu, a regione Mersin è Çukurova sò candidati à diventà un novu "DUBAI". disse. Enfatizendu chì l'impurtanza di Mersin aumenterà cù i prughjetti ferroviarii, Kayacı hà dettu: "Cù a consegna di u prughjettu di a Ferrovia Baku - Tbilisi - Kars à a nostra regione è Mersin, un novu "centru di attrazione" serà furmatu da rivelendu u putenziale di a nostra cità è regione è attirà l'attenzione di "investitori stranieri" à a nostra regione. L'interessu di a vulintà pulitica in a nostra cità è regione hè veramente piacevule. U cumpletu di a strada costiera Mersin - Antalya è l'autostrada u più prestu pussibule hè una di e nostre aspettative più impurtanti per u settore turisticu. Sta strada hè ancu d'impurtanza vitale in quantu à revelà l'impurtanza è u putenziale di u Portu Taşucu ". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*