A Risposta di Kocaoğlu à a Dichjarazione di Şengül di AKP "Rimuovemu u Tram"

"A ghjente viaghja è vede nantu à u tram. Ùn hè micca usatu per ghjunghje in ogni locu. Se ghjunghjemu à u putere in Izmir, elimineremu u tram da a cità ", hà dettu u presidente provinciale di l'AKP Aydın Şengül, è u presidente Kocaoğlu ùn hà micca pigliatu assai per risponde: "A cunfessione più sincera di u so squinting versu sta cità hè chì dicenu chì anu u scopu di demolisce ciò chì hè statu custruitu in İzmir invece di fà cose novi. Sì stu investimentu ùn hà nunda di fà cù u trasportu publicu, allora cuminciate u travagliu di caccià i tram in u centru di a cità da e pruvince in quale site in u putere.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà reagitu duramente à e parolle di Aydın Şengül, presidente provinciale di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu, "Se venemu à u putere in İzmir, elimineremu u tram da a cità". Nutendu chì a dichjarazione di Şengül cuntene indizi impurtanti in quantu à revelà a visione di l'AKP di İzmir è i so pinsamenti, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "A cunfessione più sincera di a so strabezza versu sta cità hè chì dicenu chì anu u scopu di distrughje ciò chì hè statu custruitu in İzmir. invece di fà cose novi. Mostra chjaramente chì ùn cunnosci micca ancu Izmir è u populu di Izmir ", disse.

Şengül hà dettu: "A ghjente viaghja è vede nantu à u tram. Sottulintendu chì e so parolle cum'è "Ùn hè micca usatu per ghjunghje à un locu" sò una dichjarazione piena di cuntradizioni, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu: "Se stu investimentu ùn hà nunda di fà cù u trasportu publicu, allora avete da cumincià à caccià u trasportu publicu. tramvii in u centru di a cità da Istanbul, Antalya, Konya, induve site in u putere. Partenza da Gaziantep, Samsun, Bursa ", disse.

Focus nantu à fà, micca lavà
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà continuatu e so parolle cusì:
"Avemu pigliatu passi assai impurtanti per riduce l'emissioni di carbonu passendu da roti di gomma à sistemi elettrici è ferroviari in u trasportu publicu. Questa hè una parte impurtante di i nostri sforzi per minimizzà l'effetti negativi di u cambiamentu climaticu glubale, è ancu per prumove u trasportu publicu cù veiculi cunfortu è sicuri, è veiculi ecologichi è tranquilli. Inoltre, u Tram Izmir hà aghjustatu un culore è una ricchezza diversa à a cità. A ghjente di Izmir hà ancu piaciutu assai stu novu veiculu di trasportu publicu. Dunque, se u tramviu scenderà o micca, hè una decisione chì serà presa da u populu di Izmir, micca da l'AKP. Sta mentalità era ancu contru quandu u Prughjettu di u Sistema Ferroviario Aliağa-Menderes era custruitu in u periodu di 2004-2009. Pudete vede chjaramente questu in i minuti di u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir. A listessa mentalità avia ancu campatu contru à l'acquistu di novi navi in ​​Izmir. U mo cunsigliu à l'onorevoli presidente provinciale hè di pensà à ciò chì ponu fà à sta cità invece di distrughje ciò chì hè statu fattu in Izmir.

I ghjurnalisti sanu bè quale imprime.
Rispondendu à l'accusazioni di Şengül chì "a Municipalità Metropolitana di İzmir face pressione nantu à u quartiere nantu à i ghjurnalisti", u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Ancu u Sultanu Sordu l'hà intesu; Quale hè a pressione nantu à quale in Turchia, quale hè a pressione nantu à a stampa... Cù queste parolle, u sgiò Şengül prova di sorprenderà a mira in a so mente. A Municipalità Metropolitana di Izmir hè una istituzione veramente esemplare in quantu à a libertà di stampa. Ùn hà mai vistu in ellu stessu l'autorità per intervene in e nutizie è i cumenti. Quelli chì cunnoscenu questu megliu sò i membri di a stampa da İzmir ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*