Supportu tutale da Peker à u Vice Ministru Dursun

L'Unione di Trasporti è Ferroviari hà visitatu Sivaslı Selim Dursun, chì hè statu numinatu cum'è Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture, in u so uffiziu è li hà desideratu successu in u so novu postu.

Dopu l'accoglienza gentile è calorosa di u Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Selim Dursun, Abdullah Peker, Presidente di l'Unione di Trasporti Business Line, hà prima trasmessu e so richieste à u Vice Ministru Dursun per u so sustegnu à a Direzzione Generale di TÜDEMSAŞ.

Comu hè cunnisciutu, TÜDEMSAŞ hè a vita di Sivas in quantu à l'impieghi, hà furmatu persunale è equipaggiu tecnicu, è hè trà e più grandi urganisazioni in Turchia in u so campu è trà e poche urganisazioni in Europa. Questa istituzione distinta deve esse salvata da u statu inattivu è entre rapidamente in a produzzione. Ùn ci hè dubbitu chì u Vice Ministru Dursun farà tuttu ciò chì pò per a Direzzione Generale di TÜDEMSAŞ, chì hè direttamente subordinata à u Ministeru.

Selim Dursun, Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hè ancu un signore è una persona gentile. Hà servitu in parechje unità di u Ministeru di i Trasporti per anni. U Vice Ministru Selim Dursun, chì hà ancu servitu cum'è Direttore Generale di TÜDEMSAŞ per un tempu in l'anni precedenti, hè unu di i nostri burocrati chì cunnosci megliu l'istituzione.

A disoccupazione hè unu di i più grandi prublemi in Sivas è ancu u più grande prublema di u nostru paese. A suluzione hè di rende TÜDEMSAŞ capace di pruduce à un livellu avanzatu è di cuntribuisce à u paese è à l'ecunumia di Sivas. Cumincià a produzzione di vagoni di nova generazione in TÜDEMSAŞ è salvendu da a situazione inattiva serà una suluzione à u prublema di disoccupazione di Sivas.

Vogliu ringrazià Selim Dursun, Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture, per a so sensibilità à i prublemi, cum'è a Sede di l'Unione di Trasporti è Ferroviari, è dichjarà cusì chì seremu sempre i so sustenitori. Abdullah Peker, presidente di l'Unione di Trasporti è Ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*