BilgiLed, l'Applicazione Naziunale è Naziunale di IMM, hà cuminciatu à serve

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul, chì guida a Turchia in l'applicazioni di città intelligenti, hà cuminciatu à furnisce infurmazioni in tempu reale di l'orari à i passageri in sistemi ferroviari, dopu à l'autobus, cù u Sistema d'Informazione di i Passeggeri "BilgiLed", sviluppatu 100% in u locu è naziunale.

Grazie à u Sistema d'Informazione di i Passeggeri "BilgiLed" sviluppatu da ISBAK, una filiale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, l'infurmazioni di l'orari sò cuminciati à esse furnite in tempu reale à i passageri chì aspettanu à i punti di partenza di i veiculi di trasportu cum'è metro è tram.

Bagcilar - Kabataş Per u sistema, chì hè stata implementata cù successu nantu à a T1 Tram Line, 70 schermi sò stati installati à i tarri di a linea. Nant'à i schermi chì riflettenu accuratamente l'ora d'arrivu di u tram, situazioni cum'è cambiamenti di viaghji o annullamenti di viaghji ponu esse annunziati à i passageri cù infurmazione immediata.

U sistema, chì offre ancu l'uppurtunità di trasmette un missaghju d'emergenza da u centru quandu hè necessariu, sarà prestu allargatu à tutti i sistemi ferroviari, in particulare e linee di tram.

100% SOFTWARE DOMESTICO È NAZIUNALE

Grazie à u modulu di cumunicazione nantu à i schermi à e stazioni di l'autobus, a cunnessione hè fatta cù l'infrastruttura Ethernet o GPRS. L'infurmazione di u muvimentu di Tram, chì u centru monitoreghja istantaneamente, hè visualizata nantu à u screnu cum'è durata è missaghju d'infurmazione.

BilgiLed Passenger Information System travaglia cù software lucale è naziunale sviluppatu da ISBAK. E carte elettroniche aduprate sò ancu cuncepite è prodotte da ISBAK. L'attrezzatura elettronica prodotta hà una struttura modulare è offre facilità di mantenimentu è installazione.

A vita di i moduli LED in i pannelli LED utilizati in i schermi hè di 100 mila ore. Grazie à i sensori di calore, temperatura, umidità è gas, ogni situazione anormale chì pò accade in u dispusitivu hè trasmessa in diretta à i servitori cintrali. In questu modu, ci hè l'uppurtunità di intervenzione d'urgenza.

U serviziu Web di BilgiLed hè statu ancu sviluppatu da ISBAK. I paràmetri di u dispositivu ponu esse aghjurnati, i missaghji d'urgenza ponu esse creati è u statutu attuale di u dispusitivu pò esse monitoratu attraversu l'interfaccia web. In più di pudè accede à ogni dispusitivu individualmente, hè ancu pussibule di accede à i schermi in modu cullettivu.

I schermi sò stati posti in bidirezzione à e stazioni di l'autobus in modu chì puderanu esse visti da i dui lati. I schermi cuncepiti cunsiderendu l'ambienti è e cundizioni ambientali (temperatura, sole, pioggia, neve, polvera, acqua, umidità, etc.) sò stati pruduciuti per esse durable è prutetti. Un vetru di 2 mm di spessore resistente à l'impattu hè statu postu davanti à l'armadiu di u screnu, chì hè fattu di materiale d'aluminiu di 6 mm.

Dichjarà chì sò assai soddisfatti di l'applicazione, i passageri di u tram anu nutatu chì aspettanu chì u sistema sia diffusa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*