Aventura di u spaziu di famiglia in Bursa

I campi d'estate di u Centru di Scienza è Tecnulugia di Bursa (Bursa BTM), cuncepiti da a Municipalità Metropolitana di Bursa cù u scopu di elevà futuri scientisti è di sparghje a scienza à a sucetà, attiranu una grande attenzione. I campi scientifichi preparati per i dilettanti di a scienza di tutte l'età aprenu l'orizzonte di i ghjovani, mentre chì e famiglie passanu tempu di qualità cù i so figlioli intrecciati cù a scienza.

Organizatu cum'è parte di i campi d'estate di Bursa BTM, u "Space Camp" hà riunitu famiglie interessate in l'astronomia è u spaziu. I participanti di u campu, chì hà un cuntenutu riccu è divertente nantu à l'astronomia è u spaziu, passanu a notte in Bursa BTM. In a prima parte di u campu, l'Astronomu Dr. Bülent Yaşarsoy hà datu infurmazioni detallate à i participanti nantu à u sistema solare, pianeti, stelle, galaxie, altri corpi celesti è avvenimenti astronomichi. Dr. Yaşarsoy hè a quistione più curiosa nantu à u spaziu, "semu solu in l'universu, chì sò i buchi neri, pudemu stallà nantu à Marte?" Hà chiaritu ancu e dumande più frequenti.

A nostra missione Marte

E famiglie chì participanu à u Campu Spaziale in Bursa Science and Technology Center, l'Astronomu Dr. Dopu à u discorsu di Bülent Yaşarsoy, anu visitatu l'esposizione "A nostra missione hè Mars", induve l'avventura di l'omu in u spaziu è u viaghju à Mars sò stati cuntati, accumpagnati da educatori esperti. E famiglie, chì anu participatu ancu à l'avvenimentu di sbarcu sicuru in Mars, cuncepìu i so veiculi Mars. A maiò parte di i participanti anu cumpiitu cù successu u compitu in l'eventu, induve i zitelli anu ancu piaciutu assai. À a fine di a notte, i participanti di u Campu Spaziale di Bursa, induve l'osservazioni di u celu sò state fatte cù un telescopiu, anu avutu ancu l'uppurtunità di esaminà attentamente i pianeti è e stelle à milioni di chilometri. U "Bursa Space Camp", chì hè statu assai apprezzatu da i participanti, hà finitu cù a proiezione di u planetariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*