Attività di sensibilizazione da e Studenti Università Femminili

attività di sensibilizazione da i studienti università femine
attività di sensibilizazione da i studienti università femine

In u quadru di u "Prughjettu di Accessibilità" realizatu cù l'iniziativi di u Dipartimentu di i Disabili di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, i studienti femine chì studianu à l'Università di Gaziantep anu sensibilizatu facendu chì i studienti di a Scola Secundaria GAP Visually Impaired andate in bicicletta.

E studentesse chì stavanu in u Dormitorio di Ragazze di l'Università di Gaziantep Ummü Gülsüm anu purtatu i studienti visivi intornu à l'università cù biciclette doppie furnite da u Dipartimentu di Disabili di a Municipalità Metropolitana.

Facendu una dichjarazione prima di l'avvenimentu, u Capu di u Dipartimentu per i Disabili di a Municipalità Metropolitana Yusuf Çelebi hà dichjaratu chì Gaziantep hà ottinutu a cultura di vive inseme cù è senza disabilità. Dichjarà chì a disabilità hè un prublema universale, Çelebi hà dettu: "Tutte e società sò rispunsevuli è problematiche in questu sensu. Oghje, vedemu i nostri studienti femine chì sustenenu i nostri studienti visivi cù e biciclette. Argumentemu chì e razze uguali deve esse uguali. "Oghje, avemu riunitu di novu in una corsa uguale è vulia sensibilizà", disse.

Enfatizendu chì a ghjente pò campà è esse inseme se volenu, Çelebi hà dettu: "Oghje, simu ghjunti à u dormitoriu induve stanu circa 3 mila studenti. Avemu urganizatu un viaghju in bicicletta cù e nostre studienti femine da l'Università di Gaziantep. "Spergu chì stu viaghju darà un esempiu per tutta a Turchia", disse.

L'avvenimentu hà assistitu da u Direttore Provinciale di l'Istituzione di Creditu è ​​Dormitori Gaziantep Ahmet Kölemen; Hè finitu cù studienti femine in bicicletta cù studienti visivi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*