Rivelate l'imaghjini di l'Accident YHT in Ankara

L'imaghjini di l'accidentu di Yht in Ankara emergenu
L'imaghjini di l'accidentu di Yht in Ankara emergenu

In u distrittu Yenimahalle d'Ankara, si vede chì dui treni si sò scontri frontalmente in l'accidentu, in u quale 3 persone, cumpresi 9 meccanichi, anu persu a vita è 92 persone sò stati feriti, per via di a collisione di l'Alta Velocità. ​​​Train (YHT) cù u trenu di guida chì cuntrola a strada.

U trenu, chì partì da a stazione di treni d'alta velocità d'Ankara à 06.30 ieri per fà a spedizione Konya, hà scontru frontale cù u trenu di guida in a stazione di Yenimahalle Marsandiz à 06.36. In u filmatu di a camera di sicurità, si vede chì e fiamme s'arrizzò cù l'effettu di a colisazione è u passaghju in a stazione s'hè colapsatu nantu à u trenu.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, hà dettu in una dichjarazione: "L'investigazione giudiziaria è amministrativa cuntinueghja. U sistema di signalazione ùn hè micca indispensabile per u sistema ferroviariu. A causa di l'absenza di stu sistema, ùn ci hè micca una cosa cum'è una operazione nantu à e ferrovie. Prestu à a vostra infurmazione. Quelli chì facenu una valutazione cum'è "stu accidente hè accadutu perchè ùn ci era micca signalazione" dopu l'accidentu ùn facenu micca una valutazione precisa ". Hà utilizatu e so spressione.

Hè statu dichjaratu chì l'accidentu hè accadutu 10 chilometri dopu à a partenza di u YHT, chì ùn era micca pussibule per u trenu di ghjunghje à una vitezza di 250 chilometri à l'ora, è chì puderia ghjunghje solu una vitezza di 90-100 chilometri.

3 PERSONI IN DETENZIONE RELATI À L’ACCIDENT

U cuntrollu EEE, l'interruttore OY è u dispatcher SY sò stati arrestati in u scopu di l'inchiesta iniziata da l'Uffiziu di u Procuratore di Ankara per u crimine di "uccisione per negligenza" in quantu à l'accidentu di trenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*