Nomi di Babbu è Figliolu chì Morse in Çorlu Accident Trenu Dati à u Parcu

I nomi di u babbu è u figliolu chì sò morti in l'accidentu di trenu sò stati dati à u parcu
I nomi di u babbu è u figliolu chì sò morti in l'accidentu di trenu sò stati dati à u parcu

U nome di Oğuz Arda Sel, chì hè mortu inseme cù u so babbu, Hakan Sel, in l'accidentu accadutu in u risultatu di u deraillement di u trenu in Çorlu lugliu scorsu, hè statu datu à un parcu in Yalova.

In cunfurmità cù l'urdinamentu di u sindaco Yalova Vefa Salman, l'apertura di u parcu in Kazımkarabekir Mahallesi Onur Street hà assistitu da a moglia di Hakan Sel, Oğuz Arda Sel, a mamma di Mısra Sel, a mamma di Hakan Sel Melek è u so babbu Necmettin Sel.

U presidente Salman, "Creemu sensibilizazione"

U presidente Salman hà dichjaratu ch'elli creanu una cuscenza per chì e generazioni future ponu sapè di questi avvenimenti; "Demu nomi à i parchi, u mutivu di chjamà questi parchi ùn hè micca solu a sensibilità di a mo famiglia. Demu i nomi di i nostri figlioli è di i nostri fratelli chì anu persu a vita per diverse ragioni, soprattuttu à a ghjovana età, à i parchi. U mo pensamentu è a logica quì hè di creà una cuscenza, una sensibilità in e generazioni future, è di sapè perchè queste persone anu persu a vita è di sensibilizà nantu à e precauzioni da piglià in u futuru.

"Mi sentu più rispunsevule"

U presidente Salman hà dichjaratu chì hà seguitu da vicinu a lotta di Mısra Sel nantu à e social media; "Di sicuru, a cosa chì m'hà affettatu era a battaglia di Msra, chì hà persu u so maritu è ​​u so figliolu, nantu à e social media, è era assai impurtante per mè. Più seguitava a so lotta, più mi sentu rispunsevuli. Cridemu in u destinu, ma u mo Signore dice ; Dice: "Travagliate per questu mondu cum'è s'ellu ùn moremu mai, per u mondu dopu cum'è s'ellu moremu dumani". In autri paroli, u me Signore dichjara ch'ùn duvemu lascià à u destinu è ch'è no duvemu piglià tutte e pricauzioni è precautions. Sfurtunatamente, a ghjustizia di a nostra surella Mısra, chì si batteva da quandu stu accidente hè accadutu, hè stata revelata cù l'accidentu di trenu chì hè accadutu in i ghjorni passati.

"Alleggeratu u nostru core"

Mısra Sel, chì hà iniziatu e so parolle dicendu chì solu quellu chì hà persu u so figliolu cunnosce u dulore di u zitellu; "Vogliu principià u mo discorsu cummemurendu u mo figliolu, a moglia è i citadini 5, chì aghju persu in l'accident di trenu in Çorlu 24 mesi fà, cù amore, rispettu è misericordia. Inoltre, mi piacerebbe commemorare 9 citadini chì avemu persu in l'accidentu di trenu a settimana passata. I parchi sò parchi di ghjocu per i zitelli. U mo figliolu hè sottu à a terra per via di negligenza. Chì stu parcu sia un rigalu per tutti i zitelli è lascialli ghjucà quì è campà a so vita in l'absenza di qualsiasi negligenza futura. Aghju avutu assai dolore per 5 mesi. Solu e matri chì anu persu un zitellu cunnoscenu u dulore di u zitellu. Sparte stu dulore, toccu stu dulore hà alleggeratu un pocu u nostru core. Vogliu sprime u mo ringraziu infinitu à u sindaco di Yalova Vefa Salman è a so moglia Dilek per avè dimustratu sta sensibilità. L'umanità passa per a sensibilità. "Ciò chì mi hè accadutu oghje, spergu chì dumani ùn succede à nimu".

'Grazie mille à Vefa Salman'

Necmettin Sel, babbu di Hakan Sel, mortu in l'accidentu, è missiavu di Arda Sel; "Ùn vogliu micca dì ghjornu felice, ùn hè micca faciule, avemu persu i nostri nipoti. Spergu chì tali incidenti ùn succederanu più è e precauzioni necessarie seranu pigliate. Ringraziu assai Vefa Salman. Ci hà onoratu. Vogliu chì quelli chì campanu quì à piglià cura di stu parcu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*