L'arbitramentu discutitu in u settore di a logistica

L'arbitramentu hè statu discutitu in u settore logisticu
L'arbitramentu hè statu discutitu in u settore logisticu

Metodi di Risoluzione di Disputa è Suggerimenti di Soluzioni Alternative in u Panel di u Settore di a Logistica è di i Trasporti tenuta à l'Associazione di l'Avucati di Istanbul

"Arbitration and Mediation", chì hè unu di i più grandi facilitatori è assistenti di liggi, chì hè una di e parti più impurtanti di a vita suciale è di a logistica, in particulare in u campu di u cummerciu, è altri metudi cumpresi i metudi di risoluzione di dispute in u settore logisticu. , sò stati discututi cù a participazione attiva di panelisti di valore è participanti in u cummerciu è a logistica, chì sò digitalizzati è sempre più pruvati à esse facilitati.

U pannellu, ospitatu è urganizatu da l'Associazione di l'Avucati di Istanbul, hè statu tenutu in cuuperazione cù ISTAC (Centru di Arbitramentu di Istanbul), UND è BSEC-URTA (Associazione di Associazione di Trasporti Stradali di Cooperazione Economica di u Mari Neru).

UND Deputy Chairman di u Cunsigliu Esecutivu, Erman Ereke, hà participatu cum'è un parlante in u panel, Arbitration and Arbitration, unu di i facilitatori più impurtanti di a lege, chì mantene in u sviluppu di u cummerciu, in modu di impedisce u settore di u trasportu, chì hè attualmente soffrendu per i mercati ecunomichi negativi è i cuntratti irregulari chì u mondu di u trasportu hè espostu in violazione di e cunvenzioni, in u campu di a lege, ringraziò l'autorità chì anu travagliatu per u sviluppu è u sviluppu di a mediazione è hà dichjaratu chì, cum'è l'Associazione, supportanu tali sistemi facilitanti.

Altri parlanti à a riunione eranu u presidente BSEC-URTA, TOBB, TIR è ATA Carnet Manager Aslı Gözütok, u presidente ISTAC Prof. Dr. Ziya Akıncı, presidente di a Cummissione di a Cummissione di Logistica è di Trasportu di l'Associu di l'Avucati di Istanbul Egemen Gürsel Ankaralı, Naz Ege Ege, presidente di u Gruppu di Travagliu di UND Transportation Law.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*