Nisun Passu à a Barriera di Neve cù Mersin Metropolitan

senza passà à a barriera di neve cù mersin buyuksehir
senza passà à a barriera di neve cù mersin buyuksehir

A municipalità metropolitana di Mersin, chì hà pigliatu e precauzioni in quantu à l'avvicinamentu di a nevicata ghjorni prima, è diventò vigilante, hà passatu cù successu a prova difficile cù i so travaglii contru a nevicata, chì righjunghji 1 metru in i lochi, soprattuttu in parte alta. E squadre, chì ghjunghjenu à ogni quartiere in ogni distrittu, cuntinueghjanu u so travagliu tutta a notte per chì i citadini ùn sianu vittime.

Apertura di 750 chilometri di strada

A nevicata, chì era efficace in a parti uccidintali è alta di Mersin, hà affettatu negativamente u trasportu in certi rigioni. Tuttavia, e squadre di a municipalità metropolitana di Mersin, chì anu fattu i preparativi necessarii è coordinati ghjorni prima, anu apertu e strade chjuse à u trasportu in pocu tempu malgradu a forte nevicata, è impediscenu a maiò parte di e strade di i paesi di esse chjuse in u scopu di l'opere realizate.

E squadre, chì anu realizatu travaglii riesciuti contr'à a tappa bianca cù 10 machini di custruzzione (Greyder, dozer è bucket), 34 camioni pickup, 5 veiculi off-road è 13 persone in 98 distretti di Mersin, anu realizatu u travagliu di lotta di neve nantu à un Strada di 72 chilometri in 750 quartieri.

Da una banda, i squadre chì si battevanu cù a neve rispundenu à e notificazioni ricevute in pocu tempu è furmà Asiye Çetin, chì era malatu in u distrittu Kavaközü di u distrittu di Mut, à l'istituzione di salute. E squadre anu ancu cuntinuatu u so travagliu senza interruzzione per assicurà chì i citadini ùn sò micca vittime, distribuendu pruvisti in e regioni induve eranu necessarii.

Nisun Passaghju à a Barriera di Neve cù Metropolitan

A Municipalità Metropolitana, chì hà passatu bè l'esame in a nevicata efficace, hà ancu impeditu eventuali disrupzioni in u trasportu in tutta a cità. Eccu i ditaglii nantu à l'attività di lotta di neve realizate in Mersin :

virtuosu: Cù 4 macchine di custruzzione, 3 camioni, 12 persunale, hà cuntinuatu a so attività di lotta di neve nantu à a strada di Avgadı, Sarıkaya, Kızılen, Alibeyli, Yağda, Harfilli, Güneyli, Güzeloluk, Sorgun, Akpınar, Toros, Sıraç è İçme Group.

gulnar: Cù 3 graduatori, 3 pickup è 13 persunale, i travaglii di pavimentazione stradale sò stati realizati in i quartieri Elmakuzu, Köseçobanlı, Gezende, Demirözü, Konur, Yarmasu, İshaklar, Taşoluk è Bolyaran.

Mutu: Cù 3 graduatori, 2 camioni pickup è 10 persunale, e strade chjuse cù l'opere realizate in i quartieri di Dağpazarı, Elmapınarı, Kavaközü, Güme, Çivi è Ballı sò state aperte à u trafficu in pocu tempu.

Bozyazi: U travagliu hè statu realizatu in i quartieri di Ardıç, Devrent, Kızılca, Akçamaşat, Dereköy, Kabaağaç, Akgedik è Elmakuzu cù 2 macchine di custruzzione, 1 veiculu di salatura è 6 persone.

Anamur: Cù 1 graduatore, 1 camioneta è 4 persunale, u trasportu ùn era micca permessu nantu à e strade Sugözü, Boğüntu è Çukurabanoz.

Taurus: Cù 6 graduatori, 4 JCB, 3 caricatori, 3 veiculi off-road, 2 veiculi di salatura è 34 persunale, Yüksekoluk, Hangedigi Group Main Road, Hangedigi, Deynek, Tırtar, Atlılar Group Road, Horozlu, Güzelyayla Group Road, Arslanköy, Gözne, Ayvagedigi è Alanyalı A strada di u gruppu hè stata aperta à u trafficu.

Silifke: Cù 2 graduatori, 1 camion, 1 veiculu off-road, 1 JCB è 8 persunali, i travaglii nantu à Pelitpınarı, Uşakpınarı, Nuru, Senir, İmambekirli, Çaltıbozkır, Uzuncaburç, Örenköy, Yeğinlihotamış, Strada di cunnessu, Kısakpınarı, Continuazione senza interruzzione.

Mezitli: Cù 1 graduatore, 1 JCB, 1 caricatore, 1 veiculu off-road è 6 persunale, ùn ci era micca opportunità per l'interruzzione di u trasportu in Fındıkpınarı, Demirışık Group Main Road.

Tarsu è Camliyayla: Cù 2 graduatori, 1 camioneta è 5 persunali, i travaglii di lotta di neve realizati in Boztepe, Böğrüeğri, Kisecik, Körmenlik, Keşli è Çukurbağ è e regioni Belçınar è Sebil di Çamlıyayla cuntinuavanu senza interruzzione finu à a prima luce di a matina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*