U Gruppu Serco Britannicu operarà u Metro di Dubai da u 2021

U gruppu serco britannicu operarà u metro di Dubai finu à l'annu
U gruppu serco britannicu operarà u metro di Dubai finu à l'annu

L'Autorità di Strade è Trasporti (RTA) hà firmatu un cuntrattu chì estende l'operazione è u mantenimentu di u Metro di Dubai cù u Gruppu Serco Britannicu finu à settembre 2021. U novu cuntrattu copre l'operazione è u mantenimentu di u Prughjettu di Estensione di a Linea Rossa di Metro di Dubai (Route 2020). Questa estensione copre 15 km è cunnetta 7 stazioni (5 elevate è 2 sotterranee) è l'operazione di prova di u serviziu hè prevista per inizià in ferraghju 2020.

E linee di Metro di Dubai anu attualmente una lunghezza di rete di 75 km, chì aumenterà à 90 km cù l'espansione di a Linea Rossa è operarà à l'ora di punta cù più di 120 treni.

U valore tutale di a paga di basa fissa per u cuntrattu di dui anni hè di circa AED 680 milioni (equivalente à circa £ 140 milioni).

Mattar Al Tayer, Direttore Generale RTA è Chief Executive Officer, hà firmatu l'Accordu in nome di RTA è Hon. Rupert Soames, Chief Executive di Serco Group, rapprisintò Serco à a ceremonia di firma. À a cerimonia anu assistitu u Ministru di Statu per a Promozione di u Cummerciu è di l'Esportazioni, a Baronessa Rona Fairhead, è l'Ambasciadore Britannicu in l'UAE, Patrick Moody.

Al Tayer hà dettu: "Serco hà ottenutu livelli di prestazione operativa in u Metro di Dubai cù un serviziu di trenu altu di 99,9% è una tarifa di minuti di 99,8%. Hè battu un record di 2018 milioni di viaghji in 204. RTA hà ancu avutu l'ultime tecnulugia in l'industria operativa ferroviaria. "Hà cuntribuitu à ottene questi indicatori". disse.

"Sotto u cuntrattu, a Cumpagnia furnisce servizii di operazione è mantenimentu à e duie linee di u Metro di Dubai è di a Route 2020, chì include l'estensione di a Linea Rossa à l'area di l'Expo. U cuntrattu copre ancu tutti l'assi di u metro cum'è i treni è e ferrovie. "Avarà ancu indirizzatu a prestazione di servizii di transitu di passageri premium persunalizati à e richieste di passageri di ogni ghjornu".

"U scopu di u cuntrattu include u funziunamentu è u mantenimentu di i sistemi di tariffu di Dubai Metro è a raccolta di i proventi da a vendita è di ricarica di carte nol, è ancu di reclutamentu è di furmazione di citadini per a rializazione di un scopu specificu di emissioni, RAT hè interessatu à guadagnà Emirati è cunniscenze. trasferimentu. "L'expertise internaziunale in l'operazione è u mantenimentu di i sistemi ferroviari hè novu in a regione". (wam.ae)

Cliccate per leghje u restu di a nutizia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*