Se a ferrovia vene à Aydın, venerà ancu l'aeroportu

Se a ferrovia vene à Aydın, venerà ancu l'aeroportu.
Se a ferrovia vene à Aydın, venerà ancu l'aeroportu.

U presidente di a Zona Industriale Organizzata di Aydın ASTİM (OIZ), Gökhan Maraş, hà dichjaratu chì a priorità di Aydın in i prughjetti di trasportu hè "II. Ellu disse chì duverebbe esse u Prughjettu Line Railway.

L'aeroportu di Çıldır, chì era previstu di esse apertu à u trasportu civile di passageri è carichi in Aydın dapoi parechji anni, hè tornatu in primura dopu l'apertura di l'aeroportu di Bursa Yenişehir à u serviziu di trasportu di carichi aerei in i ghjorni passati. Facendu una valutazione annantu à u sughjettu, Aydın ASTİM OIZ presidente Maraş hà ricurdatu chì l'aeroportu di Yenişehir in Bursa hè statu apertu per u trasportu di carichi per a prima volta in anni, è hà nutatu chì se un trenu d'alta velocità à doppia pista hè purtatu prima à Aydın, ci sarà. esse sviluppi in l'apertura di l'aeroportu di Çıldır à u trasportu di carichi. .

"Avemu da esse persunale per u trenu veloce"
Aydın ASTİM OIZ U presidente Maraş, cunsiderà i cuntributi di Aydın à u sviluppu, prima di apre l'aeroportu di Çıldır à u trasportu di carichi è carichi, 'Aydın-İzmir II. Ellu disse chì per esse implementatu u Prughjettu Ferroviariu di Linea u più prestu pussibule, tutti i puteri in a pruvincia duveranu esse più esigenti è persistenti. Maraş hà dettu chì in u scopu di u prughjettu attuale, un trenu à alta velocità à doppia pista ghjunghje sin'à Selçuk, "Pensemu chì serà più faciule per u trenu à alta velocità à doppia pista ghjunghje da Selçuk à Aydın. Cusì, l'usu di treni d'alta velocità à doppia pista in termini di trasportu publicu diventa ancu diffusa in Aydın. Oghje, 150-200 veiculi, cumprese l'autobus in media, partenu à Izmir per ghjornu per andà in l'aviò da l'Aeroportu Adnan Menderes. In questu sensu, l'arrivu di u trenu d'alta velocità à Aydın dirigerà ancu e persone à u trasportu ferroviariu piuttostu chè à u trasportu stradale ", disse.

"L'OSB DOUBLE LINE FARE PIÙ ATTRAENTE"
Nutendu chì s'ellu ci hè un trenu d'alta velocità o un trenu d'alta velocità in Aydın, l'Aeroportu Adnan Menderes pò esse ghjuntu in una media di 30 minuti, Maraş hà dettu: "In novu, l'usura di i veiculi chì vanu quì serà impedita. Ci hè attualmente una linea di ferru chì va à u Portu di Izmir. Quandu a linea doppia hè implementata, serà più faciule per l'industriali di mandà i cuntenituri da quì. I nostri industriali anu mandatu i so carichi in İzmir à costi più assequibili, è u trasportu è u trafficu di camion seranu ancu ridotti. Serà ancu più attrattiva per l'investituri per vene à OIZ in Aydın. Oghje, u circondu hè digià in serviziu, avemu una autostrada. U viaghju di una persona da Aydın à l'aeroportu di Izmir dura 50 minuti à una velocità media senza esse appiccicatu à un semaforo. In fatti, Aydın hà bisognu di rompe a so cunchiglia è diventà più attrattiva. Pensu chì simu ancu davanti à Manisa avà in termini di trasportu ", disse.

"SE A FERROVIA VENGA, L'AEROPORTU VENGA"
Ricordendu chì seria menu costu per implementà u trenu d'alta velocità à doppia pista prima chì l'aeroportu di Çıldır sia apertu à u trasportu di carichi aerei, Maraş hà dettu: "L'aeroportu di Cıldır duverebbe naturalmente esse apertu à u trasportu di merci, carichi è passageri, ma ci hè un costu d'investimentu seriu assuciatu cù questu. U travagliu più impurtante da fà in quantu à u trasportu ligatu à u sviluppu di Aydın hè principalmente l'implementazione di u trenu d'alta velocità à doppia pista. Inoltre, quandu a cità cresce, l'aeroportu vene naturalmente ancu in Aydın. A nostra pupulazione hà digià righjuntu 1 milioni 100 mila. Di sicuru, cum'è Aydın principia à sviluppà più in u futuru, cù l'aumentu di a so populazione, u nostru statu duverà custruisce l'aeroportu per sè stessu. À u mumentu, duvemu aumentà e nostre dumande per a ferrovia, chì u nostru statu pò fà cù menu costu è urgente. In questa direzzione, a nostra dumanda hè di furnisce una soluzione per u trenu d'alta velocità à doppia pista da esse purtatu da Selçuk à Aydın. Attualmente, ci hè un costu enormu per l'apertura di l'aeroportu di Çıldır à u trasportu di carichi è di passageri. Ci sò dettagli chì necessitanu costi è prucedure serii, cum'è l'allargamentu di a pista è l'apertura à l'aviazione. Se pudemu custruisce a ferrovia cum'è una priorità à u mumentu, sperimenteremu involuntariamente sviluppi in l'aeroportu ".

"SI ACCIDUTA IN BURSA, SARÀ ANCHE IN AYDIN"
Ricordendu chì l'aeroportu di Yenişehir in Bursa hà iniziatu u trasportu di carichi per a prima volta dopu à parechji anni, Maraş hà dettu: "Tuttavia, Bursa hè ancu assai vicinu à Istanbul, ma significa chì a dumanda è u putenziale anu ghjuntu à un puntu chì era necessariu. aperta à u trasportu di carichi. Pensu chì pò esse cusì ancu per Aydın. Tutti i puteri in Aydın duveranu esse più esigenti nantu à u trenu d'alta velocità. Hè u trenu d'alta velocità à doppia pista chì pudemu avè a risposta più veloce in termini di trasportu. Perchè hè ghjuntu finu à Selçuk. Pensu chì ùn ci hè nisun prublema davanti à Aydın chì ne prufitta ", disse. (Murat Tan - Aydintarget)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*