L'eccitazione di u Tour di Mersin inizia

l'eccitazione di u tour di mirtu principia
l'eccitazione di u tour di mirtu principia

A cunferenza di stampa di u Tour of Mersin International Cycling Tour, chì serà urganizatu per a 5a volta questu annu da a Municipalità Metropolitana di Mersin, hè stata cun a participazione di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Mersin Vahap Seçer. U presidente Seçer hà invitatu tutti i so compatrioti à unisce à l'eccitazione di u Tour Of Mersin International Cycling Tour, chì principiarà u 25 d'aprile è cuntinuerà per 4 ghjorni.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer, u vice-guvernatore Abdullah Şahin, u vice-capu di a polizia provinciale Mehmet Diyaaddin Özer, u sindaco adjuntu di a municipalità di u Mediterraniu Mehmet Yalçın Çomoğlu, u direttore di a filiera sportiva di a Direzzione Provinciale di a Ghjuventù è Sport di Mersin, Vedat, anu assistitu à a cunferenza di stampa tenuta in u Multi-Purpose Hall. di u Centru di Cungressu è Exhibition, Akyar, Vice Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale Serbülent Sevdi è Race Observer Orhan Ateş in nome di a Federazione Turca di Ciclismo hà assistitu.

U 5th Tour of Mersin International Cycling Tour, chì si terrà sottu l'auspici di Mersin Governorship, in cuuperazione cù Mersin Metropolitan Municipality è a Federazione Turca di Ciclismo, si terrà in 25 tappe in tutti i 28 distretti trà 13-4 April.

"L'attività sportiva, culturale è artistica anu un postu impurtante in a prumuzione di a cità"

Parlendu à a cunferenza di stampa di u Tour Of Mersin International Cycling Tour, u presidente Seçer hà dettu: "Tour of Mersin hè un avvenimentu impurtante per a prumuzione di Mersin. Questu hè accunsentitu cù i primi ghjorni chì aghju pigliatu u postu di merre è hè un primu per mè ancu. Avemu cura di a prumuzione di Mersin. Ci sò sfarenti metudi, canali è strumenti in a prumuzione di Mersin. Avemu l'intenzione di usà à u massimu. L'avvenimenti sportivi, culturali è artistici sò impurtanti per a prumuzione di una cità. Avemu bisognu di travaglià cumu pudemu usà tutti questi in Mersin cum'è un sughjettu di attrazione in u mondu ".

"Ùn ci pò esse megliu opportunità chè questu per presentà i valori di Mersin à u mondu"

Sottulineendu chì u sportu hè un campu d'attività impurtante in a prumuzione di e cità, u sindaco Seçer hà dettu: "U sport hè un spaziu universale in l'attività suciale è i dialoghi trà e società. Aduprà questu à u massimu cum'è Mersin seria l'approcciu più raziunale in u mo parè. Hinterland hè ancu adattatu per questu. Tour Of Mersin parte da Anamur, Bozyazı, Aydıncık, Gülnar, Mut, Silifke, Erdemli, Mersin center, Tarsus, Çamlıyayla, tuttu questu hinterland, in una zona di 16 mila chilometri quadrati, ci dà l'uppurtunità di presentà tutte e nostre caratteristiche. à u mondu. Semu una cità fundata nantu à terri assai antichi. Hè pussibule di vede i resti di parechje religioni monoteistiche chì anu accoltu parechje civilisazioni quì. Ùn ci pò esse megliu opportunità chè questu per presentà i valori di Mersin à u mondu. Per quessa, vulemu ringrazià tutti quelli chì sustenevanu sta urganizazione ".

"L'investimenti sportivi sò impurtanti per Mersin"

Enfatizendu chì u Tour di Mersin hè trà l'attività impurtanti realizate in nome di a cità, u sindaco Seçer hà dettu: "Cum'è a municipalità, vulemu apre a strada per investimenti è attività micca solu in questu campu di sport, ma ancu in parechji. campi. Tali avvenimenti sò di sicuru impurtanti, ma fora di questu, ciò chì hè impurtante hè di participà à una quantità di attività chì cuntribuiscenu à l'ecunumia di Mersin. L'investimenti sportivi sò impurtanti per Mersin. Mersin offre questa opportunità. U turismu sportivu pò esse sviluppatu assai bè. A causa di e cundizioni climatichi favurevuli, pudemu attivà parechji clubs sportivi per urganizà i so campi d'invernu.

"Avemu bisognu di piglià e misure per sviluppà una formula per Mersin cù a cooperazione di u guvernu cintrali è a cumuna"

Esprimendu chì e strutture sportive esistenti devenu esse prutette assai bè, u presidente Seçer hà dettu: "I Ghjochi di u Mediterraniu eranu una opportunità impurtante per noi, investimenti significativi sò stati fatti. U costu di quellu avvenimentu à Turchia era 500 milioni di TL è hè una quantità significativa di soldi. 350 milioni di TL di questu hè stata spesa per l'investimentu. 150 milioni di lire eranu spese correnti. Ma avemu custruitu e facilità, è allora ùn pudemu micca prutegge. Hè una vergogna, hè un peccatu. Custruemu facilità, ùn pudemu micca prutegge, avemu bisognu, ùn pudemu micca custruisce. Ùn avemu micca un affari ordinatu è pianificatu. A cumuna face un prughjettu, dopu u prugettu si trasforma in un dump. Realizza u prugettu, sta volta hè persu. Ci sò investimenti innecessarii. L'investimenti di u guvernu cintrali sò diffirenti. Avemu bisognu di piglià e misure chì sviluppà una formula per Mersin in coordinazione, in cuuperazione cù u guvernu cintrali è a cumuna ".

"Sò un prufilu di merre chì metterà a cultura, l'arti è u sport in cima"

Enfatizendu l'impurtanza di utilizà e risorse in modu più raziunale, più raziunale è più efficiente, u presidente Seçer hà dettu: "Videmu chì i sport acquatici in Mersin ùn sò micca à u livellu desideratu per via di l'opportunità quì. In stu riguardu, i nostri cumuni avarà studii spiciali. Un’epica nova per a cumuna, un merre novu, un staffu rivisutatu, una nova intesa. U rispettu di a gestione di tutti, ma sò un prufilu di merre chì mette in cima a cultura, l’arte è u sportu in Mersin. Vogliu chì questu sia cunnisciutu ancu. Mersin hè una cità muderna. Mersin hè una cità muderna. Hè cusì chì Mersin deve esse cunnisciutu in u mondu. Hè cunnisciutu com'è tali, ma ùn pare micca cusì. Facemu questu più chjaru. Eliminaremu quella ambiguità ", disse.

U vice guvernatore Abdullah Şahin hà ancu fattu un discorsu in a cunferenza di stampa. Dopu à i discorsi, in nome di a Federazione Turca di Ciclismo, l'Osservatore di Racing Orhan Ateş hà presentatu a maglia à u presidente Seçer, è u presidente Seçer à u vice-guvernatore Şahin.

13 atleti di 140 paesi seranu in Mersin

13 squadre è 16 atleti da 140 paesi participeranu à u Tour Of Mersin, induve u numeru di squadre è atleti hè aumentatu annantu à l'anni. Trà i paesi è e squadre finalizzati sò Rad Team Herrmann da Germania, VIP Sport da Bahrain, Minsk Cycling Team da Bielorussia, Cycling Team Hemus 1985 da Bulgaria, BNP Sport da Svizzera, National Track Team da Kazakhstan, Marathon da Russia Tula, Serbian National Team. da Serbia, Turchia Naziunale di Turchia, Konya Torku Spor, Salcano Sakarya, Antalya Spor è Ferei Pro Cycling da Ucraina, Sovac Cycling Team da Algeria.

L'atleti pedaleranu un totale di 500 km

A pista di u 25u ghjornu di u 5u Tour di Mersin, chì principia u ghjovi 1 d'aprile, parte da Anamur, gira da Ören, Bozyazı è poi Anamur, è finisce cù a fine di 118.2 km in Yanışlı di i distretti di Bozyazı, Aydıncık è Gülnar. .truverà. A pista di u 192.1u ghjornu, determinata cum'è 2 km, parterà da u distrittu di Mut è passa per Zeyne, Gülnar, 3 Cevreyolu, Silifke, Susanoğlu, Kızkalesi, Erdemli è finisce in Pompeipolis in Mezitli.

L'eccitazione di u 3u ghjornu di Tour Of hà iniziatu in Tarsus, Ulaş, Sarıkavak, Çamlıyayla, Böğrüeğri, Çapar, Değirmendere, Güzel plateau, Arslanköy road, New Village, Gözne road, Martyrdom, Palm City, Tulumba affondava è passendu per l'exit. infine Adnan Menderes Boulevard Finirà davanti à u Restaurant Hatay situatu in . I cuncurrenti pedaleranu un totale di 3 km u 70u ghjornu.

L'ultima pista, a pista di u 4u ghjornu, principia da Cumhuriyet Square, facendu 34 tour in totale, da a Democracy Junction, Karaisalı, Emirler, l'autostrada à Çeşmeli, Stadium, 10th Street, da Mersin İdmanyurdu Square à Göçmen Junction, è infine Özgecan A piazza Aslan finirà. Cù a pista di l'ultimu ghjornu di 120.3 km, i cuncurrenti compie a corsa cù un totale di 500,6 km di pedali.

A corsa di a ghjente aghjunghjera culore à u Tour di Mersin

L'avvenimentu di u tour publicu chì si terrà à a fine di a 4a tappa di u Tour di Mersin quist'annu aghjunghjenu eccitazione à l'eccitazione di u Tour di Mersin. Tutti da 7 à 70 anu da pudè participà à questu avvenimentu, induve tutti i citadini ponu assistisce gratuitamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*