I voli di dimostrazione di SOLOTÜRK in Samsun sò mozzafiato

samsunda soloturk soffia u ventu
samsunda soloturk soffia u ventu

U 19 May Commemoration of Atatürk, Ghjuventù è e celebrazioni di u Sport in Samsun hà riunitu a cima di u statu.

I cerimonii sò stati tenuti in Samsun cum'è parte di l'avvenimenti di u 100 anniversariu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme chì sbarcanu in Samsun per inizià a Lotta Naziunale. Tutti i presidenti di i partiti pulitichi, i ministri è i rapprisentanti pulitichi anu assistitu à e cerimonie induve sò stati dati missaghji di unità è di sulidarità. In a ceremonia, a cima di u statu si riunì per a prima volta in Samsun durante e cerimonii di u 19 May.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, u presidente di MHP Devlet Bahçeli, u vicepresidentu Fuat Oktay, u ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, u ministru di a Ghjustizia Abdulhamit Gül, u ministru di a cultura è u turismu Mehmet Ersoy, u ministru di u cummerciu Ruhsar Pekcan, u ministru di u trasportu è l'infrastruttura. Cahit Turan, Ministru di Famiglia, Travagliu è Servizii Suciali Zehra Zümrüt Selçuk, Ministru di Industria è Tecnulugia Mustafa Varank, Ministru di Ghjuventù è Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Capu di Staff General Yaşar Güler, Presidente di u Partitu Felicity Temel Karamollaoğlu, Presidente di BBP Mustafa Destici , U presidente DSP Leader Aksakal, u presidente di u Partitu Patria İbrahim Çelebi, u presidente di u partitu Vatan Doğu Perinçek, u guvernatore di Samsun Osman Kaymak, u sindaco metropolitanu Mustafa Demir, deputati, rapprisentanti di u partitu puliticu è migliaia di citadini anu assistitu.

E prestazioni di SOLOTÜRK eranu mozzafiato

A cerimonia, chì hè stata tenuta à Kurtuluş Yolu Tobacco Pier, hà iniziatu cù i studienti chì leghjenu i puesii di u 19 di maghju. Dopu, u Ministru di a Ghjuventù è u Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu hà fattu un discorsu. Dopu à u discorsu di Kasapoğlu, a Banda di Janissary di e Forze Armate Turche hà pigliatu u palcuscenicu è cantava marche. Dopu à a squadra Mehter, SOLOTÜRK, l'orgogliu di a Forza Aria Turca in u celu, hà realizatu voli di dimostrazione. U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà guardatu i movimenti acrobatici di i ghjetti cun interessu. Dopu à u spettaculu SOLOTÜRK, i ghjovani chì sò ghjunti à Samsun per u 81 anniversariu, partendu da Istanbul da 10 pruvince di Turchia è 100 diversi paesi nantu à a Nave Piri Reis, presentanu a bandiera turca è e terre in i so pruvince à u presidente Erdogan. Dopu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà fattu un discorsu. Dopu à u discorsu di u presidente Erdoğan, a cerimonia hè finita cù a presa di una foto di gruppu da i capi di i partiti pulitichi.

10 mila assistiti

Cerimonii è manifestazioni anu attiratu una grande attenzione. I citadini di tuttu u paese è e persone di Samsun si sò ghjunti à e cerimonie. Mentre Atatürk Boulevard era chjusu à u trafficu, i tramvii anu avutu difficultà per attruverà l'inundazione di persone. E persone chì ùn pudianu micca mette in tramvii per via di a densità eccessiva anu da marchjà à l'attività in a cità.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*