BTSO è Sakarya TSO firmanu un protocolu di cooperazione strategica

btso è sakarya tso firmatu un protocolu di cooperazione strategica
btso è sakarya tso firmatu un protocolu di cooperazione strategica

Bursa è Sakarya, i dui centri di pruduzzione più impurtanti di u bacinu di Marmara, chì guidanu l'ecunumia turca, uniscenu forze per a cooperazione in settori strategichi. Un protocolu di cooperazione strategica hè statu firmatu trà a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa è a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya.

Bursa è Sakarya agisce inseme per i scopi di Turchia. U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, è u presidente di u Cunsigliu di Sakarya TSO, Akgün Altuğ, anu firmatu un protocolu per rinfurzà e relazioni trà e duie Camere in i zoni chì producenu un altu valore aghjuntu. Parlendu à u prugramma tenutu à l'Edificiu Rappresentante BTSO Altıparmak, u presidente di BTSO Burkay hà dettu chì Bursa hè una di e cità principali chì cuntribuiscenu à l'ugettivi di sviluppu di Turchia cù u so rendimentu d'esportazione vicinu à 15 miliardi di dollari, 21 Zone Industriali Organizzate è a so sperienza di produzzione.

"CUntinuemu à travaglià pè a nostra BURSA"

U presidente Burkay hà dettu chì hè un passu impurtante per cità cum'è Bursa è Sakarya per agisce inseme per a Turchia per ghjunghje à i so obiettivi 2023, 2053 è 2071. Nutendu chì, cum'è BTSO, u mondu cummerciale di Bursa hà una grande sperienza in l'esportazioni, a produzzione à valore aghjuntu è l'impieghi qualificati, İbrahim Burkay hà dettu: "Ughjemu à purtà l'esperienza di produzzione di a nostra Bursa, chì mostra un graficu successu in tutti i parametri ecunomichi, per aree strategiche, cum'è l'automobile, i machini è i tessili. À questu puntu, da Bursa Model Factory, u centru di trasfurmazioni digitale, à TEKNOSAB, chì i travaglii di l'infrastruttura cuntinueghjanu cum'è un centru di produzzione d'alta tecnulugia; Da GUHEM, u primu centru di educazione à tema spaziale di Turchia, à u Centru di Educazione Permanente Uludağ; Da i prughjetti UR-GE à l'Agenzia Global Fair, avemu realizatu travaglii chì anu un esempiu per tutte e camere è scambii in Turchia. Continueremu i prughjetti chì avemu realizatu cù u sustegnu chì ricevemu da u nostru mondu cummerciale Bursa cù l'eccitazione è a determinazione di u primu ghjornu ". disse.

"BACINA MARMARA PRODUCE A RICCHEZZA DI TURCHIA"

Sottulineendu chì e strategie implementate da u bacinu di San Francisco è e regioni di Baden Württemberg in Germania, chì dirigenu l'ecunumia di i Stati Uniti, devenu esse implementate in u bacinu di Marmara, induve si trovanu centri di produzzione impurtanti cum'è Bursa è Sakarya, Burkay hà dettu: hè di grande impurtanza. . U scopu di sviluppu stabilitu per u 100 anniversariu di a nostra Republica hè basatu annantu à a crescita basata nantu à l'esportazioni. Sapemu chì ùn pudemu micca ghjunghje stu scopu cù a produzzione industriale classica. U modu per ghjunghje à u nostru ingressu per capita è u scopu di l'esportazione hè di aumentà a parte di a produzzione di valore aghjuntu. Stu saltu di Turchia hè pussibule cù a transizione à a produzzione high-tech è a ristrutturazione di e cità di a 1a Regione chì ponu ottene questu. A 60a Regione, chì incontra u 80 per centu di l'espurtazioni high-tech di u nostru paese è u 1 per centu di l'espurtazioni in tecnulugii medium-high, serà torna u centru di produzzione di ricchezza di Turchia. Cù stu protocolu chì avemu firmatu trà a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa è a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya, facemu un passu storicu chì attiverà a cooperazione strategica in diversi campi ". usatu e frasi.

"SIAMU UNA CITTA CHE PRODUCE"

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya, Akgün Altuğ, hà dettu chì a Camera, in quale si trovanu 34 cumitati prufessiunali, hà una storia di 102 anni. Nutendu chì a Camera hà più di 12 mila membri attivi è chì circa 1.500 fabricatori sò registrati cù a Camera, Altuğ hà dettu: "Sakarya hè una cità cù una populazione di più di 1 milione. Dopu à u terrimotu, simu di fronte à un seriu aumentu di a pupulazione. Semu una cità produttiva. U settore di u cummerciu è di i servizii conta u 59 per centu di l'ecunumia di a cità. A parte di l'industria in a nostra cità hè per centu 24. E nostre esportazioni sò à u livellu di 6 miliardi di dollari ". usatu e frasi.

"U nostru scopu hè di incrementà i nostri esportatori"

Nutendu chì l'esportazioni ghjucanu un rolu chjave in a Turchia chì ghjunghje à u livellu di e civilizazioni cuntempuranee, u presidente Altuğ hà dettu: "A nostra unica via d'uscita hè l'esportazione. Avemu da pruduce cù questa cuscenza è vende ciò chì pruduciamu à u mondu. L'industria automobilistica, i machini, i sistemi ferroviari è l'industria di difesa sò i nostri settori prominenti. Attualmente impiegamu 50 mila persone in i nostri OIZ. U nostru numeru di esportatori hè attualmente circa 400. U nostru scopu hè di aumentà u numeru di i nostri esportatori à 1.000 è di aumentà e nostre esportazioni à 10 miliardi di dollari. Vulemu esse trà e prime 5 cità in l'espurtazioni. Supportemu l'imprenditori è li riunitemu cù l'investituri. Avemu ancu scopu di aumentà u numeru di OIZ da 9 à 11. Seguimu ancu da vicinu i prughjetti realizati da a nostra Camera di Cummerciu è Industria di Bursa. BTSO hà realizatu travaglii impurtanti da l'esportazione à l'impieghi, da a furmazione prufessiunale à a trasfurmazioni digitale. Vulemu implementà i prughjetti di BTSO ancu in Sakarya. Vogliu chì u protocolu di cooperazione strategica chì avemu firmatu serà benefiziu per e nostre cità è per u nostru paese ". hà fattu dichjarazioni.

U presidente di l'Assemblea di Cummerciu è Industria di Sakarya, Talip Kuriş, hà dichjaratu chì a cooperazione strategica trà BTSO è Sakarya TSO hà da cuntribuisce à e duie cità, è hà dettu: "Ogni travagliu da esse fattu trà e duie camere in u periodu à vene darà u valore à u nostru paese. " disse.

OBJECTIVE DI U PROTOCOLLU

Cù u prutucolu, hè u scopu di furnisce i membri di e duie camere l'accessu à i mercati internaziunali inseme, di realizà prughjetti cumuni per u sviluppu di a tecnulugia è l'attività d'innuvazione, per sviluppà prughjetti strategichi in a dimensione di l'educazione generale è prufessionale per a forza di travagliu qualificata. BTSO è Sakarya TSO, chì travaglià nantu à l'integrazione di l'infrastruttura di trasportu, trasportu è logistica è stabilisce partenarii in prughjetti di altu valore aghjuntu, travaglià inseme per fà di u bacinu di Marmara una regione induve urganisazioni forti chì formanu i scopi di u paese cum'è u San San. I mudelli di Francisco sò raggruppati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*