Ultima Situazione in Kemalpaşa OSB Logistics Village

kemalpasa osb logistics bay ultima situazione
kemalpasa osb logistics bay ultima situazione

Trasportu M. Cahit Turhan hà rispostu à a quistione in quantu à a decisione di espropriazione d'urgenza di CHP Polat per u primu Villaggio Logisticu di Turchia chì deve esse stabilitu in Kemalpaşa.

M. Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà rispostu à a dumanda parlamentaria nantu à a lagnanza sperimentata per via di a decisione d'espropriazione d'urgenza presa per u primu Villaggio Logisticu di Turchia, chì hè previstu di esse stabilitu in u distrittu Kemalpaşa di İzmir, da Mahir Polat, Membru di u Cumitatu Parlamentariu di l'Ambiente, Membru CHP YDK è Deputatu İzmir. Dichjarà chì una zona di 1 milione 315 mila 20,98 metri quadrati hè stata espropriata in u scopu di u prughjettu, Turhan hà dettu: "Dopu à l'espropriazione precipitosa, i negoziati di cunciliazione sò stati fatti cù i pruprietarii di l'immubiliarii, ma un accordu ùn pò esse ghjuntu. per quasi tutti l'immubiliarii. A determinazione di u valore è i prucessi di registrazione sò stati presentati, è u prucessu ghjudiziale cuntinueghja. U Ministru Turhan hà dichjaratu chì in u scopu di u prugettu, chì cuntribuisce à l'impieghi di a regione, hè previstu di spende 200 milioni di TL è hè previstu di esse messu in opera in 2020.

POLAT PORTA L'ESPOSIZIONE D'URGENZA À L'AGENDA DI U TGNA
Polat di CHP hà purtatu i lamenti di a ghjente lucale à l'agenda di u Parlamentu per via di a decisione urgente di espropriazione presa per u primu Villaggio Logisticu di Turchia, chì hè previstu di esse stabilitu in i paesi Ansızca è Yenmiş di u distrittu Kemalpaşa di İzmir. Dumandendu à u Ministru di Trasportu è Infrastruttura, Mehmet Cahin Turhan, quante persone eranu vittime in a regione è quali misure sò state pigliate per risolve u cunflittu cù queste persone, Polat hà dettu: "Hè ghjustu à implementà u prughjettu in quistione in a regione famosa? per i so terreni agriculi fertili ? Hè u fattu chì stu prughjettu pruvucarà danni ecunomichi à a ghjente lucale chì si campa da u settore agriculu finu à chì a tappa di implementazione hè stata presa in considerazione ? avia fattu dumande.

U VILLAGGU LOGISTICA SERA OPERATA IN 2020
In a so risposta à a dumanda parlamentaria di Polat, u Ministru Turhan hà enfatizatu chì Kemalpaşa OSB Logistics Village operarà in una zona di 1 milione 315 mila 20 metri quadrati in u primu locu, è dopu à circa 3 milioni di metri quadrati cù a zona di espansione. Dichjarà chì hè previstu chì 200 milioni di TL seranu spesi in u scopu di u prugettu, Turhan hà dichjaratu chì u prugettu hè previstu per esse messu in opera in 2020.

QUASI NESSUN ACCORDU PER L'ESPROPIAZIONI DI EMERGENZA
U Ministru Turhan hà dichjaratu chì, cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri datata 1 è numerata 2/13.8.2012, per l'immubiliarii chì restanu in l'area specificata cum'è u campu di 2012a tappa è 3600a tappa in u pianu di espropriazione di Kemalpaşa OSB Logistics Village. A decisione d'espropriazione hè stata presa, è un totale di 1 milione 315 mila 20,98, Ellu hà dichjaratu chì una zona di 2942 metri quadrati hè stata espropriata. Enfatizendu chì hè previstu di plantà arburi novi in ​​u locu di l'arburi in l'area d'espropriazione, Turhan hà cuntinuatu cusì: "In quantu à u metudu di espropriazione urgente specificata in l'articulu 27 di a Legge di Espropriazione No. Dopu à l'espropriazione precipitosa, u nostru Ministeru hà tenutu negoziati di cunciliazione cù i pruprietarii immubiliarii in cunfurmità cù l'articulu 2942 di a Legge di Espropriazione N ° 8, è per via di l'incapacità di ghjunghje à un accordu per quasi tutti l'immubiliarii, a determinazione di u prezzu è i casi di registrazione sò stati presentati. in cunfurmità cù l'Articulu 2942 di a Legge di Espropriazione N ° 10, è u prucessu ghjudiziale hè statu seguitu. cuntinua ".

"CONTRIBUIRÀ BRANDE À L’IMPUGIA DI A REGIONE »
U Ministru Turhan hà dichjaratu chì Kemalpaşa OSB Logistics Village hè situatu accantu à a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa è hà dettu: "U Torbalı-Kemalpaşa-Alsancak Port Railway Connection, chì serà cunnessu à sta linea, è a Connessione Halkapınar-Bus Terminal, chì hè sempre. Hè pianificatu cum'è u centru di cullizzioni di tutte e carichi di a Regione Egea sopra a Cunnessione Ferroviaria Bergama-Çandarlı, chì hè a continuazione di a linea Ferroviaria di Menemen Aliağa è a custruzzione di a quale hè cuntinuata da a Direzzione Generale di TCDD. Cù l'attivazione di u Village Logisticu, una grande cuntribuzione serà fatta à a regione in quantu à l'impieghi. " Fonte: A ghjente di Kemalpaşa ùn era micca cunvinta per u Village Logistic.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*