E regule di u ghjocu sò cambiate in l'industria di l'automobile

E regule di u ghjocu sò cambiate in l'industria di l'automobile
E regule di u ghjocu sò cambiate in l'industria di l'automobile

Capace di cambià l'ADN di l'industria di a machina per una produzzione efficiente è rapida Affittu di tecnulugia U mudellu pare cambià e regule di u ghjocu in l'industria di l'automobile. Prevede chì u settore cambierà rapidamente, soprattuttu quandu u mercatu di l'automobile passa da i carburanti fossili à i veiculi elettrici, ibridi è autonomi; TEZMAKSAN hà iniziatu à implementà u mudellu di affittu in l'utensili di macchina per chì a subindustria di l'automobile pò investisce più facilmente.

Nta l'ultimi anni, l'industria di l'automobile, chì travaglia per un mondu sustenibile, hà focu annantu à a produzzione di veiculi elettrici, ibridi è autonomi. À questu puntu, i vitture hibridi sò scontri cun un interessu crescente in Turchia, è ancu in u mondu sanu. Hè stimatu chì e vitture ibride seranu unu di i quattru più grandi attori in u mercatu di l'automobile in i prossimi cinque anni.

Tezmaksan, u principale fabricatore di macchine utensili in Turchia, hà allargatu u scopu di u "mudellu di affittu" chì hà implementatu da l'ultimi dui anni è hà aghjustatu u settore di l'automobile per chì e marche ponu fà i so investimenti futuri in modu più efficiente. Tezmaksan, chì hà cuminciatu à "affittà" e macchine utensili è i sistemi robotichi necessarii per pruduce i veiculi, l'equipaggiu è i pezzi di ricambio per esse utilizati in l'industria di l'automobile, aspetta chì l'applicazione chì pò cambià l'ADN di l'industria di e machini per cambià e regule di l'industria automobilistica. ghjocu in l'industria di l'automobile.

"Pensemu chì l'affittu di macchinari serà assai vantaghju per i pruduttori".

U direttore generale di Tezmaksan, Hakan Aydoğdu, hà dettu chì u 2030 hè un limitu assai impurtante per u futuru di l'industria di l'automobile è chì vedemu più veiculi fossili, elettrici, ibridi è autonomi in u trafficu in u futuru. Indittendu chì a cuntrazione in l'industria di l'automobile hà righjuntu u 50 per centu, Aydoğdu hà dettu: "Avemu allargatu u scopu di u mudellu di affittu per sustene i pruduttori di l'automobile in ogni aspettu. Siccomu i tecnulugii in l'industria di l'automobile cambiaranu cù u tempu è diventeranu in veiculi autonomi, serà più benefiziu per l'imprese chì travaglianu in l'industria di l'automobile per affittu tecnulugia invece di cumprà macchine utensili. Inoltre, postu chì e macchine pertinenti sò regularmente mantenite da noi, e perdite di produzzione per via di i tempi di inattività di a macchina sò quasi zero. "A registrazione di tutte e fatture di affittu cum'è spese riduce ancu relativamente a carica fiscale di l'imprese finanziariamente", disse.

Aydoğdu: Un mudellu assai più prufittu

Dichjarà chì ricumandenu l'acquistu o l'affittu secondu a struttura di e cumpagnie, Aydoğdu hà dettu: "Evaluemu se pudemu furnisce questi trè benefici in l'imprese chì affittaremu o s'ellu sò necessarii per l'affari. Hè necessariu valutà da una perspettiva larga s'ellu hè prufittuamente per l'affari. Per esempiu, cumprà per un prughjettu chì durà 4 anni? affittu? Se dumandate, a nostra risposta serà di sicuru affittu. I pruduttori in Turchia anu avà da cumpete cù i pruduttori stranieri. Ùn importa micca quantu sò bassi i nostri costi di u travagliu, hè diventatu sempre più difficiuli di cumpete cù e tecnulugia novi. "In questu sensu, leasing hè un mudellu assai più adattatu per rinnuvà a vostra tecnulugia in certi periodi".

Inoltre, u Direttore Generale di Tezmaksan, Hakan Aydoğdu, hà dettu chì in realtà anu pigliatu u risicu cù u mudellu di affittu di i banchi di produzzione è hà dettu: "2. Ancu s'è u mercatu di a manu ùn hè micca un mercatu stabilitu cum'è l'industria di l'automobile, pruvemu di sustene l'investituri assumendu a rispunsabilità. "Ma per paragone, a tarifa di affittu hè circa 25 per centu più bassu di i pagamenti per l'investimentu fattu per leasing finanziariu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*