L'associazione di l'avocati di Ankara va à u ghjudiziu per u TCDD Ankara Station Building

ankara bar association ankara gari hè a memoria culturale è pulitica di a repubblica, ùn pò esse distrutta
ankara bar association ankara gari hè a memoria culturale è pulitica di a repubblica, ùn pò esse distrutta

L'Associazione Bar di Ankara hà publicatu una dichjarazione in quantu à u trasferimentu di a pensione TCDD situata in u storicu Campus Ankara Station, chì hè stata custruita in u 1928, à l'Università Ankara Medipol.

A dichjarazione cumpleta fatta da l'Associazione di l'Avucati di Ankara hè a seguente:

Nisun putere, nè elezzione; Ùn hà u dirittu di staccarà u patrimoniu spaziale, a mimoria suciale è a storia d’una cità da u populu è l’assignà à individui, istituzioni o fundazioni à qualsiasi scopu. A Stazione Ferroviaria di Ankara, u locu storicu di a nostra memoria suciale spartuta da generazioni, hè a nostra quant'è i nostri discendenti, è serà di i nostri figlioli è di i nostri.

L'implementazione per cambià l'allocazione di i beni culturali in u Campus di a Stazione TCCD smantelandolu hè una continuazione di e pulitiche di impoverimentu culturale è spaziale di Ankara in l'ultimi anni. Queste pratiche deve esse abbandunate immediatamente.

Hè statu citatu in a stampa chì a pensione TCDD, chì hè ghjunta à l'agenda di novu in l'ultimi ghjorni è si trova in u Campus di a Stazione Ankara, chì hè stata custruita in u 1928, hè stata attribuita à l'Università Ankara Medipol, fundata da u Ministru di a Salute. Fahrettin Koca. Allora, l'Università Medipol hà cunfirmatu l'avvenimentu facendu una dichjarazione nantu à u sughjettu. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'edificiu annessu è a pensione sò stati affittati 29 anni fà per 2 anni.

A pratica di trasferimentu di pruprietà culturali in u campus di a stazione à TOKİ, a Direzzione di l'Immubiliare Naziunale è, per mezu di elli, per l'usu di terze parti, hè di a natura di privatizazione di e pruprietà culturali. Ancu s'ellu cambià l'assegnazione di questi beni hè à a discrezione di l'amministrazione, sta discrezione ùn permette micca l'usu di i beni culturali per scopi educativi o simili. A cunnessione di a zona cù i posti ferroviari di Turchia ùn hè micca stata tagliata è cuntinueghja à esse una parte di a nostra memoria. Ùn ci era micca una trasformazione strutturale chì avaristi bisognu di un cambiamentu in a decisione di usu di u spaziu. Per quessa, l'area di a stazione deve esse prutetta in tuttu in cunfurmità cù a so funzione.

L'edifizii in a stazione, in particulare a Piazza di a Stazione TCDD, ùn deve esse micca staccata da i valori di memoria spaziale chì anu presu in a storia di a Republica. A valutazione di sti beni culturali cum'è un patrimoniu di edifiziu, u so usu cambiendu u so usu in parcelle separati, mostra chì u tesoru culturale in manu hè prestu funnutu è distruttu. Oltre à esse allarmante, sta situazione hè contru à u statu di dirittu è a Custituzione. Sicondu l'articulu 63 di a Custituzione, intitulatu Prutezzione di u Patrimoniu Storicu, Culturale è Naturale; assicura a preservazione di i beni è i valori storici, culturali è naturali, è piglia misure di sustegnu è incuragisce à stu scopu. Per quessa, hè u duvere di i citadini è di u Statu di piglià ogni tipu di misure per prutege i beni culturali in u spaziu.

U nostru Ordine di l'Avucati hà da rializà a so rispunsabilità in l'adempimentu di stu duvere è appiendu e manere legali necessarie, serà assicuratu chì a stazione campa in a so cuntinuità di locu di memoria publica è cumuna. Hè annunziatu à u publicu cun rispettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*