A capacità di i passageri di Bursaray aumenterà à 460 mila

Opere di signalazione in corso in bursaray
Opere di signalazione in corso in bursaray

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì cù i studii di ottimisazione di a signalizazione in corso nantu à e linee di u sistema ferroviariu di a municipalità metropolitana, u cunfortu in u trasportu aumenterà ancu di più.

A Municipalità Metropolitana, chì hà firmatu suluzioni prufonde in u trasportu in Bursa, cuntinueghja i so studii di ottimisazione di u signale cù u scopu di aumentà a capacità di a linea di u sistema ferroviariu esistente. L'attività chì mira à aumentà a capacità di passageru di Bursaray da 280 mila à 460 mila cuntinueghjanu da l'ora di notte finu à l'alba per ùn interrompe i servizii di metro di ghjornu.

A capacità di i passageri aumenta di 60 per centu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì i travaglii cuntinueghjanu senza interruzzione cù u scopu di rende u trasportu publicu più còmode in a cità è hà fattu esami in a stazione di Bursaray Osmangazi. Assai citadini sohbet U presidente Aktaş hà dettu chì anu u scopu di trasportà 60 per centu di più passageri nantu à e linee esistenti cù l'ottimisazione di a signalazione in u sistema ferroviariu.

U presidente Aktaş hà dichjaratu chì u travagliu hà ghjuntu à una tappa impurtante è hà dettu: "Cù u sistema di signalazione sempre utilizatu in Bursaray, un vagone pò esse datu à a linea in 3,5 minuti. Questu mostra chì trà 280 mila è 300 mila passageri sò purtati ogni ghjornu. U prughjettu di signalazione hè in travagliu trà l'Università è Arabayatağı. U tempu di viaghju in metro trà queste linee diminuirà da 3.5 minuti à 2 minuti, è cusì a capacità di i passageri aumenterà di 60 per centu cù u stessu equipamentu.

U scopu di ogni ghjornu hè 460 passageri

Dichjarà chì a capacità di trasportu di i passageri di Bursaray aumenterà cusì à circa 460 mila, Aktaş hà nutatu chì l'offerta per u prugettu hè stata fatta à a fine di u 2018 è u travagliu hà iniziatu rapidamente. Enfatizendu chì u prugettu vale 108 milioni di TL, u presidente Aktaş hà dettu: "Questu include elementi d'investimentu cum'è signalazione, linea, energia, switch è trasformatore. U prugettu hè custituitu da 3 fasi in totale. A prima fase hà iniziatu è finisce in ghjugnu 2020, a seconda fase finisce in settembre 2020, è a terza è ultima fase finisce in lugliu 2021. Un esempiu di travagliu eccellente hè statu affissatu. Duranti u ghjornu, u sistema ùn si ferma mai, e squadre travagliavanu trà 1 am è 6 am, è queste applicazioni sò state realizate durante l'ore quandu u metro ùn funzionava micca.

U presidente Aktaş, chì hà dettu chì cù i veiculi di Bursaray è di roti di gomma, 1 milione di passageri sò trasportati per ghjornu cù u sistema attuale in Bursa, hà dichjaratu chì i studii per aumentà sta tarifa cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*