Enfasi nantu à "Trasportu" è "Accessibilità" da u presidente Sekmen

enfasi nantu à l'accessibilità da a vostra tabulazione di u presidente
enfasi nantu à l'accessibilità da a vostra tabulazione di u presidente

U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà dettu: "Faremu d'Erzurum una cità accessibile è ancu una cità accessibile". Erzurum Workshop of the "Accessibility of Passenger Transport Services in Turkey Project", finanziatu cumuna da Turchia è l'UE è gestitu da u Ministeru di Trasportu è Infrastrutture, hè statu tenutu oghje. Parlendu à u workshop tenutu in Atatürk University Nene Hatun Cultural Center cù a participazione di u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Cahit Turhan, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Mehmet Sekmen hà enfatizatu l'impurtanza di esse accessibile in i servizii di trasportu. Sottulineendu chì dedicanu una grande parte di e so ore di travagliu à i servizii di trasportu in Erzurum, Sekmen hà dettu chì esse accessibile hè impurtante quant'è u trasportu.

ATTENZIONE À L'INVESTIMENTI DI TRASPORTU

Nutendu chì u "Progettu di l'accessibilità di u trasportu di u passageru in Turchia" hà apertu a porta à un sviluppu è un cambiamentu assai seriu in u campu di u trasportu è soprattuttu u trasportu di passageri in Turchia, Sekmen hà ancu attiratu l'attenzione à u grande prugressu chì Turchia hà fattu in u campu di trasportu. Ricordendu chì i più grandi investimenti in a storia di a Republica sò stati fatti in u trasportu aereo, marittimu, terrestre è ferroviariu, Sekmen hà dichjaratu chì u bar di servizii di trasportu hè in constantemente crescente è chì Turchia hà righjuntu un puntu chì quasi rivali cù i paesi sviluppati in u mondu. stu campu.

Espristendu chì u trasportu hè una necessità è à u stessu tempu un signu di civilisazione, u presidente Sekmen hà dettu: "I paesi induve l'opportunità di trasportu sò illimitati è ponu esse aduprati facilmente in tutti l'aspetti deve esse apprezzati; Quessi sò i paesi induve u standard di vita hè altu è u putere hè cumplettamente tenutu ".

RICORDATURA DI STRADA DI SETA DA SEKMEN

Dichjarà chì l'unicu fattore chì hà fattu Erzurum un centru cummerciale cumpletu in u passatu era u trasportu, Sekmen hà dettu: "I grandi passi fatti da u nostru guvernu è i novi prughjetti di trasportu chì hà implementatu mostranu chì; A storica Strada di a Seta hè ripresa di novu, cù un spiritu novu è una visione nova. Questu hè u mutivu principale per quessa chì questi sviluppi ci facenu felici è entusiasmati. Perchè sapemu chì; Cumpiteremu u nostru prucessu di sviluppu socio-ecunomicu cù l'opportunità di trasportu, è elimineremu u distaccu di sviluppu interregionale, torna grazia à l'opportunità di trasportu. In questu cuntestu, vogliu ringrazià à u nostru guvernu in generale, è u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture in particulare, una volta di più in a vostra prisenza, per l'opportunità è l'opportunità chì furnisce.

UNA GRANDE PARTE DI U NOSTRE TRAVAIL ERA TRASPORTU

Descrivendu u mudellu "Accessibilità", chì dà un significatu assai più grande à i servizii di trasportu quant'è l'impurtanza di u trasportu, u sindaco di a municipalità metropolitana Sekmen hà dettu: "Se ùn pudete micca fà chì tutti i segmenti di a sucità prufittà ugualmente è facilmente da i servizii chì furnite in in u campu di u trasportu, ùn puderà micca prufittà di i disabili, l'anziani è i citadini cù a mobilità limitata.Se ùn pudete micca sfruttà pienamente l'opportunità, significa chì avete lasciatu i vostri scopi di trasportu senza finitu. Dunque, u "Progettu di l'accessibilità di u trasportu di u passageru in Turchia" hè un passu di sensibilizazione assai impurtante in u nostru parè ", disse. Enfatizendu chì l'accessibilità di i servizii di trasportu mette a più grande rispunsabilità à i guverni lucali, Sekmen hà dettu: "Vogliu nutà chì; Forse l'area induve avemu passatu a maiò parte di u nostru tempu durante u nostru duvere era u trasportu. In più di purtà novi rete di trasportu in a nostra cità, aghjurnà e strade esistenti è riprogettate secondu i bisogni di u ghjornu hè sempre stata trà e nostre priorità. hà ancu resu accessibile e nostre rete di trasportu è i veiculi. In questu prucessu, chì effettuemu cun un approcciu empaticu, avemu travagliatu è cuntinuemu à travaglià in parechji spazii, da e fermate d'autobus in Erzurum à i nostri veiculi di trasportu publicu, da rampe disabilitate à strade di superfici palpabili in trottoli è passaghji pedonali ".

TRANSPORT ACCESSIBLE IN ERZURUM

Spieghendu chì tutti i veiculi di trasportu di passageri sò stati purtati à un livellu induve ponu esse facilmente utilizati da i disabili, l'anziani è i citadini cù mobilità ridotta, Sekmen hà dettu: In cunsiderà e dure cundizioni d'inguernu di Erzurum, avemu ancu prioritizatu i bisogni di i nostri citadini disabili cù Smart Stops à e nostre stazioni d'autobus di design. Avemu creatu spazii speciali per i nostri citadini disabili in i tappe per ch'elli ponu aspittà ancu cù e so sedie à rotelle se ne necessariu. Attualmente conducemu un novu studiu nantu à l'applicazione Smart Stop. In un futuru vicinu, equiparemu e nostre fermate intelligenti cù sistemi di signu audio è visuale è mettemu queste tappe in serviziu in tutta a cità. Un altru settore chì avemu travagliatu hè u trafficu urbanu è u sistema di signalazione. Avemu ancu aghjurnà stu sistema è u purteremu à un livellu chì pò risponde cumplettamente à l'aspettattivi di i nostri citadini disabili. Di novu, in cunfurmità cù u nostru scopu di creà una cità cù u più altu livellu di accessibilità, avemu cuncepitu e nostre strade, boulevards, marciapiedi, piazze è spazii di vita suciale apposta per i nostri citadini disabili. Allora cunzidira chì; Oghje, un fratellu disabile visualmente o fisicamente chì abbanduneghja a so casa in Yıldızkent, chì hè u nostru insediamentu più luntanu da u centru di a cità, pò ghjunghje in ogni puntu di a cità grazia à strade di superficia palpabili, veiculi di trasportu accessibili è fermate intelligenti, è pò facilmente vultà in a cità. a so casa in u listessu modu ".

SERVIZI PER I DISABILI IN ERZURUM

Sicondu i dati di l'Istitutu Statistiche Turcu; Ricordendu chì ci sò circa 55 mila citadini disabili in Erzurum, u sindaco di a municipalità metropolitana Mehmet Sekmen hà dettu chì sta situazione significa ancu una grande rispunsabilità per elli. Sekmen hà dettu: "Questa ratio, chì custituisce una parte considerableu di a pupulazione tutale di a cità, impone inevitabbilmente rispunsabilità assai spiciali nantu à noi. Senza dubbitu, u nostru guvernu hà fattu grandi sforzi per integrà i nostri citadini disabili in a sucetà è per piglià un rolu attivu in a vita socio-ecunomica. In più di sti studii, avemu ancu; Avemu ancu mobilizatu a nostra municipalità metropolitana di Erzurum. Avemu distribuitu innumerevoli batterie è sedie à rotelle à i nostri fratelli è sorelle disabili. Micca cuntentu di quessa, avemu ancu stabilitu un magazinu di riparazione in a nostra cumuna. In altre parolle, u nostru attellu si mobiliza subitu per ogni fratellu disabile chì a so batteria o a sedia di rotelle malfunziona è ripara è furnisce a so sedia gratuitamente. In novu, in u nostru Centru di Coordinazione Disabilitatu, chì avemu apertu e so porte à u serviziu solu u mese passatu, tuttu hè fattu per assicurà chì i nostri fratelli è sorelle disabili sò inclusi in a vita suciale.

SENSIBILITÀ DISABILITÀ DI METROPOLITAN

U sindaco Sekmen hà elencu i servizii furniti da a Municipalità Metropolitana per i citadini disabili in Erzurum cusì: "Allemu navette gratuite per i studienti disabili, li trasportemu cù veiculi chì avemu apposta à e so scole. Avemu un protokollu cù e cumpagnie naziunali è lucali per l'impiegazione di i nostri fratelli è sorelle disabili, è in cunfurmità cù stu protokollu, demu a priorità à i nostri fratelli è sorelle disabili chì cercanu un impiegu. Vendimu l'acqua à i nostri citadini disabili cù un scontu di 50 per centu, è li facemu ancu aduprà i nostri servizii di trasportu gratuitamente. In novu, in l'ESMEK chì operanu sottu à a nostra municipalità, furniscemu furmazione prufessiunale è artistica per i nostri fratelli è sorelle disabili, è li dotamu di una cumpetenza chì pò cuntribuisce à i so propri budget di famiglia. Speremu, cù questu è parechji altri servizii, faremu Erzurum una cità muderna induve i nostri fratelli è soru disabili ponu campà, pruduce è guadagnà, è ghjunghje è ghjunghje, luntanu da ogni tipu di prublemi. In questu cuntestu, vogliu sprime a mo gratitudine à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a preparazione è l'esecuzione di u Prughjettu di Accessibilità di u Trasportu di Passeggeri in Turchia, è di sprimà chì avemu da rializà cun piacè ogni rispunsabilità chì ci pò falà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*