U trasportu di merci cù rimorchi in Europa tende à trasfurmà à e ferrovie

In Europa, u trasportu di merci cù rimorchi tende à trasfurmà à e ferrovie.
In Europa, u trasportu di merci cù rimorchi tende à trasfurmà à e ferrovie.

I rapprisentanti di a cumpagnia Helrom, chì face u trasportu in Europa è in l'America di u Nordu, è Nurettin Yıldırım, pruprietariu di a cumpagnia Gökyapı, anu visitatu u direttore generale di TÜDEMSAŞ Mehmet Başoğlu in u so uffiziu è hà parlatu di e zone d'utilizazione di i vagoni Megaswing, chì sò pruduciuti da Gökyapı - TÜDEMSAŞ. Partenariatu cummerciale è sviluppatu per u trasportu di rimorchi di camion utilizati in u trasportu di merci stradale nantu à a ferrovia, anu scambiatu opinioni. Dichjarà chì i vagoni Megaswing furniscenu grandi vantaghji ecunomichi, i funzionari di Helrom anu dettu: "U trasportu di merci cù camioni nantu à a strada in Europa hè in evoluzione versu u trasportu di rimorchi di camion nantu à a ferrovia cù vagoni di merci".

Dichjarà chì stanu travagliendu per migliurà a cartera di prudutti di TÜDEMSAŞ, u Direttore Generale Mehmet Başoğlu hà datu infurmazioni à i visitatori nantu à a tappa di u vagone di produzzione è hà dettu: "Com'è in parechji prughjetti, avemu travagliatu cù Gökyapı in stu prughjettu. Gökyapı significa TÜDEMSAŞ".

I rapprisentanti di a cumpagnia Helrom anu dettu chì ci hè una tendenza versu u trasportu di rimorchi di camion utilizati in u trasportu stradale nantu à e ferrovie in Europa è hà dettu: "Cum'è Helrom, vedemu questu è investimu in vagoni di merci cum'è megaswing. Quandu u fighjate, ancu s'è u carru megaswing hè caru, u trasportu trasportatu per chilometru traspurtendu i rimorchi di camion cù questi carru costa menu di l'autostrada. Avemu criatu 30 curridori diffirenti in Europa per l'usu di sti carri. In questu modu, averemu l'uppurtunità di trasportà i rimorchi di camion per esse trasportati à longu distanzi più economicamente è più veloce ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*