U trafficu di Istanbul hè prontu per u novu annu di l'educazione

U trafficu di Istanbul hè prontu per u novu annu d'educazione
U trafficu di Istanbul hè prontu per u novu annu d'educazione

E misure necessarie sò state pigliate per evità i prublemi di trafficu u luni 9 settembre, quandu u novu annu scolasticu principia in Istanbul. IMM, Pulizzia è Gendarmeria travaglià inseme per assicurà u flussu di trafficu. Trà 06:00 è 14:00, u trasportu publicu furnisce un serviziu gratuitu. I servizii di autobus, metrobus, sistema ferroviariu è rotte maritime seranu aumentati. L'autobus scolastiche portanu i genitori chì volenu portà i so figlioli à a scola u primu ghjornu.

In u scopu di l'Annu Accademicu 9-2019, chì inizierà u luni 2020 settembre in Turchia, un totale di 6 milioni 792 mila 2 studenti è 796 mila 674 prufessori cumincianu a lezione in 155 mila 39 scole in Istanbul. E misure da piglià per via di l'iniziu di e scole sò state discusse in a riunione tenuta in AKOM sottu a presidenza di Orhan Demir, Vice-Segretariu Generale per i Trasporti di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). A 1a Direzzione Regiunale di u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, a Direzzione Pruvinciale di l'Educazione Naziunale, a Direzzione Pruvinciale di Sicurezza, u Comandamentu di a Gendarmeria Pruvinciale, a Direzzione Pruvinciale di Salute, l'Unione di e Camere di Commercianti è Artigiani di Istanbul, a Camera di Cummerciu di Istanbul è a Camera di i Veiculi di serviziu publicu di Istanbul, IDO A.Ş. è unità İBB İETT, İSPARK A.Ş. City Lines Inc.' i gestori anu assistitu.

CALL "USE TRANSPORT PUBLIC" DA ESPERTI

I sperti chì anu assistitu à a riunione anu decisu di indirizzà i studienti è i genitori à i veiculi di trasportu publicu per evità prublemi di trafficu in i primi ghjorni di l'annu accademicu. I citadini sò stati dumandati à utilizà i veiculi di trasportu publicu è ùn esce micca in veiculi privati ​​​​in l'ore di a scola, salvu chì ùn sia assolutamente necessariu.

I VIAGGI SERÀ AUMENTATI

IETT passarà à u calendariu invernale u luni per via di l'apertura di e scole. E spedizioni saranu aumentate da i veiculi di autobus è metrobus. In più, e dumande di i passageri seranu soddisfatte aghjustendu voli supplementari à u sistema ferroviariu è u trasportu marittimu. Lunedì 9 settembre, hè destinatu à ritirà più di 4 mila veiculi da u trafficu è à indirizzà 139 mila passageri supplementari à u trasportu publicu cù 500 mila 763 voli supplementari da esse realizati da IETT è Metro Istanbul.

I SERVIZI PORTARÀ I GENITORI U PRIMU GIORNU

A Camera di Veiculi di u Serviziu Pùblicu d'Istanbul mandarà un missaghju à i genitori chì volenu portà i so figlioli à a scola u luni. Cusì, i citadini seranu impediti di utilizà i so veiculi privati ​​​​durante l'ore di scola. Serà facilitatu per 17 mila veiculi navetta in tutta Istanbul per aduprà i giardini di a scola durante a carica è scaricamentu di i studienti è u parcheghju. I parcheggi 118 İSPARK intornu à e scole furnisceranu serviziu gratuitu à i veiculi navetta u luni. I scoli seranu infurmati è i studienti seranu permessi di entre in l'edificiu di a scola sottu u cuntrollu di "School Gatekeepers" custituitu da guide è maestri. L'indirizzu cumpletu è l'infurmazioni di cuntattu di circa 300 mila studenti chì utilizanu u serviziu di navetta in Istanbul seranu datu à i cunduttori di navetta in anticipu. L'indicazioni necessarie saranu date per i veiculi navetta per aduprà i battelli di vittura City Hatları AŞ è İDO AŞ. https://tuhim.ibb.gov.tr/ serà cuntrullatu via

TUTTE L'ISTITUZIONI SERÀ VISIBILI PER U TRAFFIC FLOW

In linea cù e decisioni pigliate à a riunione in AKOM; L'IMM, a Pulizzia è a Gendarmeria travaglianu in coordinazione per assicurà u flussu di trafficu in Istanbul, in particulare in i primi ghjorni di scola. Serviranu 359 squadre ufficiali di l'ordine publicu, 269 agenti di l'ordine di a scola, 1117 guardiani di sicurità privati, 6 mila 787 Ufficiali di Coordinazione di l'Educazione Sicura, 71 motociclette è 102 vitture di squadra serviranu in i circoli di a scola, chì sò impurtanti in quantu à a sicurità di u trafficu. U Dipartimentu di a Pulizzia Pruvinciale intervene subitu cù 47 rimorchi in casu d'accidenti di danni materiali nantu à e strade. Per assicurà u flussu di u trafficu seranu assignati 442 pulizzeri. E squadre di a Scola Mobile, cumposti da 65 squadre è 260 persone, interveneranu in u modu più veloce à ogni prublema di sicurezza chì pò accade in u circondu di a scola è risolve u prublema in u locu. U Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciale hà ancu piglià precauzioni davanti è vicinu à e scole cù Traffic, Intervenzione di Prevenzione di a Sicurezza Pùblica, Prevenzione di Criminalità è Patrulle di Ricerca per realizà servizii di trafficu, di sicurità è di sicurità in e zone sottu a so ghjuridizione.

IMM COORDINErà u trafficu da AKOM

I burocrati IMM è l'unità di l'istituzioni chì participanu à a riunione coordinaranu u flussu di trafficu da AKOM in i primi ghjorni di a scola. U trafficu in a cità serà monitoratu da e camere, è e strade bluccate saranu immediatamente intervenute da e unità pertinenti. 1500 agenti di polizia da esse assignati intornu à a scola aiutanu à u flussu di u trafficu. Cù i veiculi EDS mobili, i squadre di trafficu civile inspeccionanu ancu e strade. 19 camions trattori seranu tenuti pronti in l'arterie principali di a cità contru u risicu di accidenti è blocchi di strada. I citadini seranu infurmati nantu à Internet, e social media è e plataforme mobili per assicurà u flussu di trafficu. I citadini puderanu trasmette e so richieste è lagnanze nantu à a scola à IMM via u telefunu, u situ web, l'applicazione mobile o i cunti di e social media di 153 Beyaz Masa.

"Sò UN CONDUTTORE RESPONSABILE"

IMM hà finitu u travagliu di marcatura in 2 passaghji pedonali di scola in tuttu Istanbul in pre-scola. U passaghju di pedestri 780 è u passaghju à livellu sò stati dipinti cù l'inscription "Pedestrian First", i segni "I Am A Responsive Driver". I manifesti di sti segni seranu spartuti nantu à i siti web è i cunti suciali di l'IMM è altre istituzioni pubbliche in pre-scola, per informà i genitori è i studienti.

I TRAVAILI SERRANN COMPLETI À E COSTRUZIONI

Ùn ci sarà micca travagliu in i cantieri durante a settimana quandu e scole sò aperte. Tutti i prublemi chì impediscenu u trafficu seranu eliminati è u travagliu serà cuminciatu gradualmente dopu. Sarà assicuratu chì l'opere esistenti sò compie prima di u ghjornu di apertura di a scola.

L'ASSEMBLEA IMM DECIDE "TRASPORTA LIBERA" PER U 9 SETTEMBRE

IMM Assembly, IMM President in July Ekrem İmamoğlu À a riunione chì hà tenutu sottu a presidenza di u presidente, hà ancu pigliatu a decisione di furnisce u trasportu publicu gratuitu in u primu ghjornu di l'apertura di e scole cù e vacanze ufficiali è religiose. Sicondu a decisione, u luni 9 settembre, trà 06:00 è 14:00, l'autobus, u metrobus, u sistema ferroviariu è i veiculi marittimi chì sò inclusi in l'integrazione di u bigliettu elettronicu furnisceranu serviziu gratuitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*