A custruzzione di a 3a pista in l'aeroportu di Istanbul serà finita in 2020!

A custruzzione di a terza pista in l'aeroportu di Istanbul serà ancu finita
A custruzzione di a terza pista in l'aeroportu di Istanbul serà ancu finita

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dichjaratu chì u numeru di passageri serviti in un annu à l'aeroportu di Istanbul, chì hè statu apertu u 29 d'ottobre di l'annu passatu, hè di 40 milioni 470 mila 45. U Ministru Turhan hà dettu chì in l'Aeroportu di Istanbul, a prima fase di a prima fase hè stata aperta u 29 d'ottobre 2018, i voli programati cumincianu u 31 d'ottobre 2018 è chì a data di apertura di a sezione aperta hè u 7 d'aprile cù capacità piena.

Dichjarà chì un totale di 63 mila 856 trafficu aereu hè statu realizatu, 188 mila 939 in linee domestiche è 252 mila 795 in linee internaziunali, dapoi a so apertura, Turhan hà dettu: "À l'aeroportu di Istanbul, 9 milioni 872 mila 793 in linee domestiche è 30 milioni 597 mila 252 in linee internaziunali da a so apertura In totale, 40 milioni 470 mila 45 passageri sò stati servuti. disse.

Nutendu chì una media di 310 aerei sbarcanu è decollanu annantu à a linea domestica ogni ghjornu, è 932 aerei nantu à a linea internaziunale, Turhan hà dettu: "Una media di ogni ghjornu di 49 mila 51 passageri nantu à a linea domestica è 152 mila 558 passageri nantu à a linea internaziunale. sò serviti". disse.
Turhan hà dichjaratu chì i travaglii di custruzzione di a 3a pista nord-sud in a prima tappa di l'aeroportu cuntinueghjanu rapidamente, è hà dettu:

"I travaglii di scavi è ingegneria di riempimentu in u latu sudu di sta pista sò stati largamente finiti. In u latu nordu, induve a terra hè più debule, i travaglii di scavi di terra debule è di ingegneria cuntinueghjanu. A pruduzzione di pavimenti asfaltati cuntinueghja à u sicondu livellu di legante, partendu da u latu sudu di a pista induve i travaglii di riempimentu sò finiti in parallelu cù questi travaglii. Avemu pensatu à compie a 3a pista nord-sud in ghjugnu di l'annu prossimu. U Centru Regionale di Controlu di u Trafficu Aereu, a Torre di Controlu di u Trafficu Aereu è e custruzzioni di l'Edifiziu ARFF seranu ancu cumpletati in coordinazione cù a 3a pista ".

"A COSTRUZIONE DI A 3ª PISTA PARALLELA SI AVVICINA"

Turhan hà dichjaratu chì a custruzzione di a 76,5a pista parallela, chì hè in custruzzione in l'aeroportu nantu à una superficie di circa 3 milioni di metri quadrati, situata nantu à a Linea di a Costa di u Mar Neru trà l'insediamenti Yeniköy è Akpınar in a parte europea di Istanbul, hè vicinu à a fine.

Indittendu chì a pista sopra citata hè prevista per esse messa in serviziu in l'estate di u 2020, Turhan hà dichjaratu chì l'applicazione "Operazione di pista parallela tripla", chì hè aduprata in una quantità di aeroporti in u mondu, serà implementata cù l'apertura di a pista.

Esprimendu chì l'aeroportu di Istanbul diventerà cusì unu di i "centri hub" più impurtanti in u mondu, Turhan hà nutatu chì in più di questi, una strada di taxi parallela cù a pista est-ovest serà custruitu in a seconda fase.

Enfatizendu chì u sicondu edifiziu terminale di circa 80 mila metri quadrati da esse custruitu in a 3a tappa, chì hè prevista per esse cuminciatu quandu u numeru di passageri righjunghji 450 milioni, serà messu in serviziu, Turhan hà dettu chì i taxiways paralleli è un apron supplementu. è una pista parallela supplementaria serà aduprata in stu prucessu.

Turhan hà dettu chì quandu u numeru di passageri righjunghji 110 milioni, à a fine di a 4a tappa, chì hè prevista à esse custruitu, u novu terminal satellitare di circa 170 XNUMX metri quadrati hè previstu per esse messu in serviziu.

"UN DI I NUMERI AEROPORTI DI U MONDU"

Indittendu chì u più grande aeroportu d'Europa serà messu in serviziu in Istanbul cù l'aeroportu utilizatu à piena capacità, Turhan hà dichjaratu chì Istanbul diventerà cusì un centru impurtante.

Indicà chì l'aeroportu hè custruitu cum'è un aeroportu ecologicu, ecologicu, senza barriere è verde chì genera a so propria energia, Turhan hà dettu: "L'aeroportu di Istanbul ùn solu aiutà à u sviluppu di u settore di l'aviazione, ma ancu cuntribuisce à u sviluppu. di l'industria di l'aviazione, cù l'investimenti chì hà attivatu, l'impieghi supplementari chì deve esse furnitu è ​​l'effetti catalitici da creà da u settore, darà ancu una cuntribuzione significativa à u sviluppu di l'ecunumia ". hà fattu a so valutazione.

U Ministru Turhan hà nutatu chì u prughjettu di l'Aeroportu d'Istanbul, chì hè u più ambiziosu è a più grande attrazione trà i prughjetti di cooperazione publica-privata, serà u primu aeroportu mundiale in termini di capacità di passageru per parechji anni quandu hè cumpletu. (DHMI)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*