Una nova era principiarà cù l'investimenti ferroviari in a regione di l'Egeu

Una nova era principiarà in l'Egeu cù a ferrovia d'alta velocità Ankara Izmir
Una nova era principiarà in l'Egeu cù a ferrovia d'alta velocità Ankara Izmir

Kamuran Yazıcı, Direttore Generale di TCDD Transportation, hà visitatu l'imprese chì operanu in u settore ferroviariu in Izmir è e so cità circundante u 9 d'ottobre, è hà visitatu i posti di travagliu di a 3a Regione di TCDD è TCDD Taşımacılık AŞ.

In u scopu di sta visita, Yazıcı hà scontru cù l'attori chì servenu in u settore logisticu in a Zona Industriale Organizzata di Manisa. scambiatu infurmazione nantu à i prublemi.

"L'efficienza di a ferrovia in a regione Egea hè in crescita"

Yazıcı, chì hà ancu discututu u prublema di a gestione İZBAN in a regione Egea cù u Direttore Generale İZBAN Seçkin Mutlu, hà dettu chì era cuntentu di u rinnuvamentu è di a mudernizazione di u sistema esistente, è di l'aumentu di l'efficienza di u sistema di trasportu ferroviariu in a regione. , in particulare İZBAN.

Yazıcı hà dettu chì l'investimenti ferroviari in a regione Egea, in particulare İZBAN, anu acceleratu u sviluppu ecunomicu, suciale è culturale, è hà dettu: "Una nova era principiarà cù a linea ferroviaria d'alta velocità Ankara-İzmir, chì hè in costruzione. L'Egeu diventerà assai vicinu à l'Anatolia Centrale è altre regioni ". hà dettu.

"U scopu primariu hè un serviziu sicuru è di qualità"

Yazıcı hà ancu visitatu a 3a Regione di a Cumpagnia di Logistica, Mantenimentu di i Veiculi, Direzzione di u Trasportu di i Passeggeri è a Direzzione di l'attellu di Manutenzione è Riparazione di Vagoni è hà scontru cù u so persunale.

Enfatizendu chì l'obiettivu primariu di a famiglia di TCDD Transportation chì serve in tuttu u paese hè di furnisce un serviziu sicuru è di qualità, Yazıcı hà enfatizatu chì u persunale chì travaglia in diverse cità, diversi distretti è diversi posti di travagliu sò in realtà stretti intornu à questu scopu, è chì u travagliu. è u sudore di ogni railwayman hè assai preziosu è preziosu. Dittu chì era impurtante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*