U battellu storicu Paşabahçe riapre à u Bosforu

U battellu storicu di Pasabahce torna à u strettu
U battellu storicu di Pasabahce torna à u strettu

U storicu Ferry Paşabahçe, chì aspetta u ghjornu chì serà una rasa nantu à a costa di Beykoz, scontra u Bosforu una volta cù l'iniziativa di IMM. U battellu, chì hè statu donatu à a municipalità di Beykoz da l'amministrazione IMM 10 anni fà, serà restauratu da Şehir Hatları AŞ è serà adupratu di novu per u trasportu marittimu.

U Ferry di Passeggeri Paşabahçe, una di e navi simboliche di a storica Şehir Hatları AŞ, chì l'amministrazione precedente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà donatu à a Municipalità di Beykoz 10 anni fà, hè stata lasciata à putreri accantu à a spiaggia dopu chì hè stata chjamata. U battellu, chì hè statu usatu cum'è una sala di matrimoniu per un pocu tempu, hè statu tandu desideratu per esse trasfurmatu in un museu. In fatti, hè ghjuntu à u primu pianu per pianificà una strada per i criaturi sottumarini è i dilettanti di immersioni immersi in u Bosforu. In ogni casu, nimu di i prughjetti sò stati realizati è a nave, chì hè una maraviglia estetica, hè stata lasciata à putreri nantu à a costa di Beykoz per 10 anni.

U battellu di 67 anni, chì hè statu messu in licitazione per u dismantling u mese passatu, hè statu salvatu da esse un rasu cù l'iniziativi di IMM. L'offerta hè stata annullata prima, dopu chì IMM hà dumandatu a nave per esse tornata à u Bosforu. U Cunsigliu Municipale di Beykoz, cù a so decisione unanime oghje, hà appruvatu "l'assegnazione gratuita di Paşabahçe à a Sussidiaria İBB Şehir Hatları AŞ, basta chì sia usata cum'è un battellu di passeggeri è hè fatta in 2 anni".

A nave, chì hà assistitu à avvenimenti storichi assai impurtanti in Istanbul, scontru cù u Bosforu è i so passageri di novu dopu esse restauratu da IMM.

Esprimendu a so satisfaczione per a decisione, u direttore generale di Şehir Hatları AŞ Sinem Dedetaş hà dettu: "U nostru presidente Ekrem İmamoğlu hà datu istruzzioni. Avemu accunsentutu cù a municipalità di Beykoz è vulianu chì u battellu storicu unisci di novu à a nostra flotta. Ci sò quelli chì volenu sustene, è quelli chì travaglianu assai per u ritornu di u battellu. Paşabahçe si riuniscerà cù u Bosforu, se ne necessariu, cù un prughjettu di cullaburazione ", disse.

Esperti IMM esaminendu a nave trascurata; Hà determinatu chì u metale esterno di a nave era corrodutu per via di l'ossigenu è di l'acqua di mare, chì e parti di lattice anu da esse rinnuvate cumplettamente, chì ùn era micca in una pusizioni di velà è chì necessitava costi di mantenimentu pesante.

ERA U PIÙ RAPIDU È A PIU BELLA DI U BOSFURU

U Ferry Paşabahçe di 67 anni, chì hà iniziatu una campagna per mantene l'Istambuli in vita, era a perla di u Bosforu cù u so design sottile è delicatu, in più di esse u più veloce è "memoria" di u Bosforu.

U storicu steamboat, chì hè statu custruitu cum'è nave di guerra in Toronto, Italia in u 1952, hè statu cunvertitu in linee di cità in Italia per a notte dopu à a dumanda di Turchia dopu a fine di a Siconda Guerra Munniali. Cù u so mutore putente è a struttura solida di u scafo, a nave, chì vene à Istanbul da l'Italia in 2 ghjorni, pò accelerà finu à 2,5 chilometri per ora.

Cù una lunghezza di 73,71 metri, una larghezza di 13,17 metri è una prufundità di 3,27 metri, u battellu hà servutu i signori è e donne di a cità in i dui lati di u Bosforu per 58 anni. Duranti i so 58 anni di serviziu, hà purtatu passageri in l'acque di Istanbul nantu à a linea Adalar è Yalova.

U Ferry Passenger Paşabahçe, chì hè statu ritiratu da l'amministrazione İBB in 2010 è donatu à a Municipalità di Beykoz, era destinatu à esse trasfurmatu in un museu. In ogni casu, per via di risorse insufficienti è sponsors, a risturazione è u mantenimentu ùn anu pussutu esse realizatu. Per parechji anni, hè statu lasciatu inattivu ancorandu nantu à a spiaggia di fronte à a municipalità di Beykoz.

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*