Prima Saldatura di Ferrovia in Ankara Sivas Linea di Trenu Alta Velocità

Prima Saldatura di Ferrovia Lanciata in a Linea di Trenu d'Alta Velocità di Ankara Sivas
Prima Saldatura di Ferrovia Lanciata in a Linea di Trenu d'Alta Velocità di Ankara Sivas

Prima Saldatura di Ferrovia in Ankara Sivas Linea di Trenu Alta Velocità; U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà fattu investigazioni nantu à a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas (YHT). Evaluendu l'opere in l'area di custruzzione, u Ministru Cahit Turhan hà esaminatu e produzzione di u campu in situ, è a prima fonte hè stata stallata nantu à a linea ferroviaria quì.

Durante l'esami di u Ministru Turhan, u guvernatore di Kırıkkale Yunus Sezer, u Vice Ministru Adil Karaismailoğlu è i funzionari eranu accumpagnati.

Studii tecnichi trà Kırıkkale è Yerköy sò stati esaminati in situ, cumprese a saldatura di a machina, i travaglii di traghetti di strada è di linea di cimentu prefabbricatu, è assemblee di sistemi di elettrificazione, è u cuntrollu di e rotte hè statu realizatu passendu sopra a linea ferroviaria di novu custruita di circa 10 km cù una macchina.

U Ministru Turhan è a so delegazione sò stati infurmati nantu à l'ultima situazione in i travaglii da tutti l'infrastrutture, superstrutture è imprese elettromeccaniche chì travaglianu in a linea Ankara-Sivas YHT in u situ di custruzzione di Yerköy.

Fendu una dichjarazione dopu à l'esaminazioni, u Ministru Turhan hà dettu chì tutti i prucessi in u prugettu, chì riduceranu u tempu trà Ankara è Sivas à 2 ore, avanzanu cù successu in cunfurmità cù i miri è u costu d'investimentu tutale di u prugettu hè di 9 miliardi. 749 milioni di lire.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*