İmamoğlu: A chjusura di l'aeroportu di Atatürk deve esse discussa di novu

A chjusura di l'aeroportu di Imamoglu Atatürk deve esse discussa di novu
A chjusura di l'aeroportu di Imamoglu Atatürk deve esse discussa di novu

İmamoğlu: Chiusura di l'aeroportu di Atatürk deve esse discussatu di novu; Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluIn u so discorsu à u "Congressu di u Trasportu Sostenibile", hà enfatizatu chì l'Atatürk Airport hè una di e risorse impurtanti di a cità. İmamoğlu hà dettu: "Vulemu chì u prublema di a chjusura di l'aeroportu Atatürk sia ridiscussu è sottolineatu. Ùn ci importa micca chì sta discussione sconvolge o sconvolge à qualchissia. In nome di 16 milioni di persone, hè u nostru dirittu naturale di discutiri, parlà è avè l'opinione di tutti nantu à sta questione, è a purteremu finu à a fine.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà urganizatu un "Congressu di Trasportu Sostenibile" intitulatu "Istanbul Talks about Transportation" per parlà di i prublemi di trasportu di a cità. Orhan Demir, Vice-Segretariu Generale di l'IMM incaricatu di u trasportu, hà fattu u primu discorsu à u cungressu, chì hè statu tenutu à u Centru di Cungressu di Istanbul è durà 2 ghjorni. Dopu à Demir, presidente İBB Ekrem İmamoğluhà fattu u discorsu d'apertura di u cungressu. İmamoğlu hà dichjaratu chì si sò riuniti per discutiri u prublema di trasportu, unu di i prublemi più impurtanti di Istanbul, è per truvà suluzioni cù una mente cumuna. Dicendu, "U trasportu in Istanbul hè sfurtunatamenti una prova di personalità assai difficiule per tutti noi, hè una situazione cumpleta di minaccia di vita", disse İmamoğlu. Hè accumulatu annantu à l'anni, accumulatu, è oghje hà righjuntu un limitu criticu. Tantu cusì chì i Istanbulites spessu dicenu chì anu persu a so credenza chì u prublema di trasportu pò esse risoltu. Avemu da annunzià questu è fà crede à tutti chì u prublema di trasportu di Istanbul hè risolvibile ".

"A SOLUZIONE IN U TRANSPORTU DEVANE ESSERE SOSTENIBILE"

In u so discorsu, İmamoğlu hà spartutu dati interessanti nantu à a cità è u prublema di trasportu. L'area per quale IMM hè rispunsevule; Nutendu chì copre una superficie di 165 chilometri quadrati, 45 chilometri trà l'estremità est-ovest è 5 chilometri trà l'estremità nord-sud, İmamoğlu hà dettu: "U numeru di viaghji ogni ghjornu in una zona di 343 per 165 chilometri. hè 45 milioni 2018 mila da 31. In u 700, u numeru di viaghji ogni ghjornu hè previstu di aumentà ancu di più è ghjunghje à 2023 milioni 36 mila. U numeru tutale di viaghji di transitu da una parte di Istanbul à l'altru era 8 mila in u 2000. Da 962, stu numeru hà righjuntu 2018 milioni 2 mila passa. In u 150, hè previstu chì u numeru tutale di viaghji di traversu di collar ghjunghje à 2023 milioni 3 mila. Ci hè una reta stradale di 900 mila chilometri in l'area di rispunsabilità di IMM, è una media di 36 novi veiculi si uniscenu à u trafficu annantu à queste strade ogni ghjornu. Tutti issi dati mostranu chì certi paràmetri di trasportu in Istanbul, cum'è u numeru di viaghji è u numeru di veiculi, sò in constantemente è in rapida crescita. Per quessa, hè imperativu chì e soluzioni in u trasportu includenu una prospettiva futura solida è esse sustinibili ".

6 OBIETTIVI BASICI È OBIETTIVI sò RANKED

Dicendu, "A Strategia di Trasportu di Istanbul, chì hè in travagliu è chì daremu a so forma finale cù i vostri cuntributi, definisce 6 obiettivi è obiettivi principali", İmamoğlu li hà listatu cusì:

"Prima di tuttu, vulemu sviluppà u trasportu urbanu in u scopu di a mobilità sostenibile. Siconda, vulemu aumentà l'integrazione, l'accessibilità è a qualità in u trasportu publicu. Terzu, aumenteremu definitivamente a reta di u sistema ferroviariu è a so parte in u trasportu publicu. Quartu, aumenteremu a capacità di u trasportu marittimu è a so parte in u trasportu publicu. Quintu, assicureremu una gestione efficiente di u trafficu aumentendu i sistemi di trasportu intelligenti è l'applicazioni di l'infrastruttura di trasportu. Infine, rafforzeremu l'infrastruttura di i sistemi stradali è assicurà chì hè sustinibili ".

"ISTANBUL DEVE ESSERE UNA CITTA' DISCIPLINATA"

Apuntendu chì se Istanbul diventa una "città disciplinata" cù tutti i so elementi, alcuni di i so prublemi ponu esse risolti cù picculi tocchi. In questu cuntestu, a creazione di zoni è di piazze pedonali, cunfortu è sicura, rende più faciule per i gruppi svantaggiati cum'è i disabili, l'anziani è i zitelli di prufittà di i sistemi di trasportu, facennu un disignu orientatu à l'omu in e stazioni è stazioni, accessibile à tutti i nostri. i citadini, in cunfurmità cù i criterii di sicurità, è di sicuru, i spese di trasportu di Istanbulites. A riduzione hè ancu trà i nostri scopi. Ùn pudemu micca risolve i prublemi di trasportu di Istanbul perdendu e risorse digià scarse di stu paese, sta cità. Inseme duvemu truvà modi per aduprà i valori chì avemu in u modu più efficaci. A suluzione à questu hè u sensu cumunu. Qualunque sia l'elementu prisenti in u futuru di sta cità, duvemu creà una mente cumuna è truvà modi per aduprà e risorse di sta cità in u modu più efficaci.

"Chì ci scrivimu in stu paese"

Enfatizendu chì l'Aeroportu di Atatürk hè una di queste fonti impurtanti, İmamoğlu hà dettu: "Vulemu chì u prublema di a chjusura di l'Aeroportu di Atatürk sia ridiscussu è sottolineatu. Ùn ci importa micca chì sta discussione sconvolge o sconvolge à qualchissia. In nome di 16 milioni di pirsuni, hè u nostru dirittu naturale di discutiri, parlà è avè l'opinione di tutti nantu à sta materia, è a purteremu finu à a fine. Chì è perchè chjudemu ? Chì serà l'effetti negativi è pusitivi di questu portanu in u futuru, chì pigliarà? Sta cità, stu paese hè u nostru. A vita di una persona hè certa. Allora chì Diu dà à tutti una bona vita; ma i nostri termini di l'uffiziu venenu è vanu. Qualchi 5, certi 10, qualchi 20 anni. Ma hè finita. Chì ci affideremu à stu paese ? Parechje persone in a storia sò ghjudicati per ciò chì anu fattu, sò fieri di ciò chì anu fattu, è sò grati. dicu chì; Oghje ci dà a cunvenzione di cumunicazione. À u listessu tempu, a cumunicazione permette ancu à a sucetà di scuntrà rapidamente è rapidamente. In questa cità, avemu da discutiri Atatürk Airport. Sò u presidente di l'IMM. Ùn vogliu micca paragunà alcun Istanbulite cù una tale sorpresa. Tutti in Istanbul anu u dirittu di riceve infurmazioni. Ancu u nostru zitellu di 4-5 anni, e nostre figliole è figlioli, simu tutti rispunsevuli quandu andemu in casa. Dunque, in un tali periodu cum'è questu, duvemu esse capace di argumentà. Per esempiu, l'aeroportu di Atatürk deve esse chjusu o apertu? Chì sò i dati ecunomichi ? Un amicu scientist ci darà infurmazione nantu à questu sughjettu. Cunsideremu u nostru duvere di apre tutte queste questioni à a discussione di tutti i nostri valori ".

Prof. VERITÀ: PERCHÈ L'AEROPORTU ATATÜRK ùn hè micca usatu? AVERIAmu APERTURA PER DISCUSSIONE

Venendu à u microfonu dopu à İmamoğlu, Prof. Dr. Haluk Gerçek hà dimustratu l'impurtanza di l'Atatürk Airport per Istanbul cù dati scientifichi. prof. In a parte finale di u so discorsu, Gerçek hà dettu: "Ci sò perdite ecunomiche per via di a chjusura di un aeroportu di travagliu. Ci sò perdite per esse incurru per via di l'arrestu di i servizii di serviziu è di mantenimentu. L'alberghi è l'usi cummerciale intornu à l'Atatürk Airport anu perdite ecunomiche. Sapemu chì l'Atatürk Airport hè in una pusizioni assai impurtante in quantu à furnisce un supportu logisticu dopu un eventuale terremotu. Ci sò benefici per esse purtati da l'operazione integrata di 3 aeroporti. Hè pussibule cunnette 3 aeroporti cù un sistema ferroviariu. Eccu a cosa da fà: dumandate di novu. Perchè l'Atatürk Airport ùn hè micca usatu? Duvemu apre questu per discussione. E decisioni in quantu à a cità duveranu esse pigliate cù a participazione di tutti l'attori di a cità. Quandu si vede e cità in Auropa, i dibattiti duranu 6 anni. Chiusu un aeroportu di travagliu enormu di colpu, senza dumandà nè cunsultà nimu. Hè un peccatu chì qualcosa cusì succede in una metropole cum'è Istanbul ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*