Bozankaya 30 Milioni di Euro Tram Esporta in Romania

bozankaya Esporterà milioni di euro di tram in Romania
bozankaya Esporterà milioni di euro di tram in Romania

U primu esportatore di veiculi di u sistema ferroviariu di Turchia Bozankayapruduciarà 30 tram 16% à pianu bassu per un valore di 100 milioni d'euros per a cità rumena di Iasi.

cuncepisce è produce veiculi cummirciali elettrici è veiculi di u sistema ferroviariu in Ankara. Bozankayavinciu l'offerta per u tram per 16 veiculi aperti da a cità rumana di Iasi. In l'offerta, induve e prime spedizioni cumincianu in 18 mesi da a firma di u cuntrattu, u periodu di u cuntrattu hè di 34 mesi.

BozankayaPruducerà e migliori suluzioni per u cunfortu di guida è a sicurezza di i passageri in i novi tramvii chì saranu pruduciuti da Iaşi in u scopu di sta offerta. I tramvii seranu longu 30 metri, cù 5 moduli è una capacità di circa 270 passageri. Questi tramvii, chì anu una velocità massima di 70 km / h, furnisceranu una grande comodità in l'imbarcu è l'imbarcu di i passageri grazia à u so designu 100% pianu bassu.

Sviluppà i treni di metro di Turchia cuncepiti internamente Bozankaya, hà vintu prima una licitazione di metro in Bangkok cù u cunsorziu chì hà stabilitu cù Siemens Mobility è hà esportatu u primu veiculu di u sistema ferroviariu di Turchia. Tutti i 22 treni di metro consegnati in u scopu di u prugettu cuminciaru à u serviziu da dicembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*