Hakkari Merga Butan Ski Center hè prontu à accoglie i dilettanti di sci

A stazione di sci Hakkari Merga Bhutan hè pronta per accoglie l'amatori di sci
A stazione di sci Hakkari Merga Bhutan hè pronta per accoglie l'amatori di sci

U guvernatore di Hakkari è u sindaco diputatu İdris Akbıyık anu esaminatu l'area di a seggiovia è a pista, chì hè stata finita in Merga Bütan Ski Center.

U guvernatore Akbıyık hà visitatu l'area di seggiovia è pista in u centru di sci chì hà visitatu è hà ricevutu informazioni da Yaşar Koparan, Vice Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport, nantu à i travaglii finiti.

U guvernatore Akbıyık, chì hè andatu in cima di a pista à una altitudine di 3 mila cù a seggiovia, chì hè stata finita più tardi, hà ancu fattu alcuni esaminazioni quì.

U guvernatore İdris Akbıyık, chì hà fattu una dichjarazione à i membri di a stampa quì, hà dettu chì a stazione di sci hè pronta per u periodu invernu cù a fine di i travaglii di a seggiovia è a zona di piste.

U guvernatore İdris Akbıyık, chì hà dichjaratu ch'elli sò à l'ultimu puntu di a seggiovia custruita in u centru di sci à una altitudine di 3 mila, hà dettu: "Spergu chì a nostra seggiovia servirà l'amatori di sci è u turismu invernale in Hakkari questu invernu. Quist'annu, avemu aumentatu a lunghezza di a pista à 3 metri. L'annu passatu era circa 500 metri. Cù a seggiovia, u valore turisticu invernale di stu locu aumenterà una volta di più. Hakkari face avanzamenti seri in ogni modu, investimenti seri sò fatti. Da una banda, avemu da pruvà à stabilisce una fabbrica tessili in Hakkari. U gasu naturale hè ghjuntu. In novu, cum'è a municipalità, pruvemu di furnisce i migliori servizii municipali in a cità. Per d 'altra banda, ci sò sviluppi serii in Hakkari in quantu à u turismu invernale è di muntagna. Sapete, avemu avutu una festa di neve l'annu passatu, spergu chì a faremu quist'annu. Avemu fattu sport di natura è safari fotograficu in u distrittu di Çukurca. In novu, avemu a pianificazione di riattivà u turismu cù i festivali di tulipani luminosi, inversi cum'è questu. Comu sapete, avemu un prughjettu di hotel in a stazione di sci Hakkari. U nostru hotel, per quale avemu fattu l'offerta, avarà 200 letti. Avemu ancu pianificatu di custruisce un centru di furmazione di campu di atleti in l'hotel. Custarà circa 130 milioni. U nostru Ministeru di Ghjuventù è Sport copre 20 milioni di u nostru hotel, chì serà un centru di furmazione di campu di atleti. In questu cuntestu, avemu firmatu un protocolu cù u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport u mese passatu. Inoltre, questu atleta cuntribuisce à circa 5 milioni di lire à u centru di furmazione di campu è u centru di alloghju in DAKA. Per u restu, cum'è in altri prughjetti, u Governatore Hakkari serà coperto da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale. Cù sta seggiovia avemu imbarcatu, u paisaghju è a lunghezza di a pista sò stati fatti in cuuperazione cù DAKA è Hakkari Special Provincial Administration. A seggiovia, a lunghezza di a pista è u paisaghju fattu quì costanu circa 5 milioni di lire. Spergu chì hà da fà una grande cuntribuzione à u megliu ski in Hakkari stu invernu è à a valutazione di stu locu in quantu à u turismu. Inoltre, u nostru centru di ski serà à u serviziu di a ghjente di Hakkari è di i turisti chì venenu da u circondu in i mesi di l'estate, cù i travaglii di paisaghjistu è di regulazione fatti dopu à a fine di u nostru hotel. Di sicuru, u centru di sci Hakkari hè un valore impurtante micca solu per Hakkari, ma ancu per u nostru paese. In quantu à u turismu regiunale, farà un cuntribuzione maiò à u nostru paese, Hakkari, soprattuttu cù i turisti di Van, u Nordu di l'Iraq è l'Iran in quantu à u turismu invernale. U nostru periodu di custruzzione di l'hotel hè di circa 15 ghjorni. Ma in a mo riunione cù a cumpagnia di l'imprenditore, avemu u scopu di finisce u travagliu grossu in 600 è in 2020. ", disse.

Quandu un ghjurnalistu hà dumandatu, "Quest'annu a neve hè cascata sottu à e aspettative", u guvernatore Akbıyık hà dettu: "Sfurtunatamente, quist'annu, ùn hà micca nevicatu assai in paragunà à l'annu passatu, ma da u mercuri prossimu, a nostra stazione di sci riceverà nevicate è servirà. amanti di sci. "dissi.

In seguitu, u guvernatore İdris Akbıyık hà visitatu i citadini chì sò ghjunti à u centru di sci è avianu i so figlioli sdrughjenu in a neve. tempu cù i citadini sohbet U guvernatore Akbıyık u pigliò in i so braccia è hà datu cartoleria è ghjoculi à i zitelli chì amava.

Durante a so visita à u centru di sci, u guvernatore Akbıyık hè statu accoltu da u cumandante di a gendarmeria provinciale, u generale di brigada Nuri Öztürk è u vice capu di a polizia provinciale Dr. Savaş Şimşek l'accompagna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*