U Budget 2020 di u Ministeru di i Trasporti Appruvatu

u bilanciu annu di u ministeru di i trasporti appruvatu
u bilanciu annu di u ministeru di i trasporti appruvatu

U Budget 2020 di u Ministeru di i Trasporti Appruvatu; Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà parlatu à l'Assemblea Generale di a Grande Assemblea Naziunale di Turchia nantu à u bilanciu 2020 di u Ministeru.

Spieghendu chì travaglianu sia per l'oghje è per u futuru di Turchia, è chì chjamanu a somma una questione di sopravvivenza, Turhan hà enfatizatu chì 250 mila persone chì vanu sudatu in u settore di u trasportu è di a cumunicazione deve esse datu u titulu di "soldati di civilisazione". .

Ricordendu e parolle di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, "A strada hè a civilizazione", Turhan hà dettu, "Queste persone ponenu i tappe di a nostra strada è a civilizazione cù u so travagliu. Grazie à tutti è à ognunu di voi ". usatu e frasi.

"Ciò chì avemu fattu, avemu fattu per a sopravvivenza di a nostra bella patria, per a salvezza di a nostra amata nazione". Turhan hà dettu chì i sforzi per portà a nazione amata, chì hà fattu una grande cuntribuzione à l'attenzione di u livellu attuale di a civilizazione mundiale, à u 100 anniversariu di a Republica, è per fà a Turchia unu di i pochi paesi in u mondu, continuerà. cun determinazione.

Spieghendu chì 17 miliardi 757 milioni di lire sò stati spesi in trasporti, servizii marittimi è cumunicazioni in l'ultimi 200 anni, Turhan hà dettu chì u so scopu principale hè di creà un equilibriu trà e diverse modi di trasportu.

Nutendu chì anu investitu un totale di 137 miliardi 500 milioni di lire in ferrovie, Turhan hà dettu ch'elli anu trattatu e ferrovie, chì sò state trascurate per anni, cù una nova comprensione per assicurà una distribuzione equilibrata trà i modi di trasportu.

Turhan hà enfatizatu chì anu u scopu di duppià a parte di u trasportu di merci in u trasportu terrestre per ferrovia.

"A strada tutale hè 68 mila 254 chilometri"

U Ministru Turhan hà nutatu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa à 27 mila 123 chilometri, è chì ci sò un totale di 3 mila 60 chilometri, 68 mila 254 chilometri di quali sò autostrade in a reta stradale.

Turhan hà dichjaratu chì grazia à e strade divise, più di 18 miliardi di lire sò salvate annu in carburante è travagliu, aghjustendu chì, ancu s'è e strade divise custituiscenu u 40 per centu di a reta stradale tutale, servenu à circa 82 per centu di u trafficu chì si move in tutta a strada. rete, è a vitezza media hè aumentatu da 40 chilometri à 88 chilometri.

U Ministru Turhan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Ci hè statu un aumentu di 2003 per centu in l'attività di trafficu in a reta stradale trà 2018 è 92. Ma ci era una diminuzione di 71 per centu in u numeru di persone chì anu persu a vita in accidenti di trafficu. Videmu questu cum'è u benefiziu chì ci importa più dapoi u 2003. In l'ultimi 17 anni, avemu messu in serviziu aumentendu u standard di 13 mila 422 chilometri di strada unica piattaforma. Avemu fattu una media di 14 chilometri di travagliu di asfaltu è riparazioni annu.

Dichjarà chì a reta stradale di pavimenti in mistura calda bituminosa hè stata aumentata di più di 3 volte è hà righjuntu 25 mila 962 chilometri, Turhan hà dettu chì anu finitu 1.513 chilometri nantu à e strade di circonferenza, i travaglii cuntinueghjanu à 1.183 chilometri è sò in a pianificazione. tappa per 915 chilometri.

"Femu analisi ecunomiche è finanziarii in quantu à u prugettu"

U Ministru Cahit Turhan hà dichjaratu chì a Turchia, chì hè un ponte chì unisce l'Europa à u Caucasu, u Mediu Oriente è l'Asia Centrale, hà custruitu e rete di autostrade chì furnisceranu un trasportu ininterrottu da u punente à u livante, cù a cooperazione di u settore publicu-privatu, è chì anu da esse. fà prughjetti d'altu livellu cù u metudu di cuuperazione publicu-privatu.Ellu hà signalatu chì i prughjetti standard è altu-costu facenu analisi ecunomiche è finanziarii annantu à u prugettu prima di piglià a decisione d'investimentu.

Spieghendu chì evaluanu u tempu, u funziunamentu di i veiculi, u mantenimentu, l'accidenti è i beneficii ecunomichi simili è i costi chì ogni prughjettu furnisce, Turhan hà enfatizatu chì furnisce u finanziamentu di i prughjetti benefiziu da i riti operativi, trasferisce e so opportunità di bilanciu à altri prughjetti cù alti benefici suciali è sparghje u serviziu di trasportu in tuttu u paese.

Turhan hà cuntinuatu: "Aumentemu l'accelerazione di u sviluppu ecunomicu offrendu sti prughjetti à u serviziu di i nostri citadini in un tempu assai più brevi. Per esempiu, a Northern Marmara Highway hè un prughjettu di 7 miliardi 950 milioni di dollari. I cuntratturi compie u prugettu è compie u periodu di operazione in sezioni, à partesi da u 2027, finu à a mità di u 2030, è u cunsegna à u statu. Cusì ùn ci hè micca una garanzia di vita nantu à elli. In 10 anni, diventeranu a pruprietà di a nazione. Vogliu sottolineare chì avemu sempre realizatu studii d'impattu ambientale è di valutazione prima di piglià una decisione di custruzzione. Se ci hè un effettu inevitabbile, pruvemu di riduzzione è aumentà a qualità di vita. Aghju citatu l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, invece di l'1 milione 371 mila arburi affettati da u prugettu, avemu piantatu 7 milioni 142 mila saplings. Piantàremu altri 540 XNUMX à a fine di u prugettu.

Dichjarà chì stanu prova à offre un mondu pulitu è ​​un ambiente vivable à e generazioni future, Turhan hà dichjaratu chì a piantazione tutale fatta in u scopu di i prughjetti superava i 68 milioni.

"U travagliu cuntinueghja in 148 tunnelli"

U Ministru Turhan hà nutatu chì mentre a lunghezza di l'autostrada hè di 1.714 1.346 chilometri, anu custruitu 3 60 chilometri di autostrada, una parte significativa di quale hè cù u mudellu di build-operate-transfer.

Turhan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "I travaglii di custruzzione di 573 chilometri di sti prughjetti continuanu sempre. Per a parte restante, i nostri travaglii di preparazione di prughjettu cuntinueghjanu. U costu d'investimentu di i prughjetti 4 chì avemu fattu nantu à l'autostrade cù u mudellu di build-operate-trasferimentu hè 109 billion 820 million lire. A garanzia tutale chì avemu pagatu per questi prughjetti hè di 9 miliardi 640 milioni di lire. Grazie à a stabilità ecunomica è pulitica chì avemu ottenutu durante i guverni di u Partitu AK, l'uppurtunità di realizà prughjetti impurtanti, cumpresi tutti i prughjetti di l'autostrada ch'e aghju citatu, cù u metudu di custruzzione-operazione-trasferimentu hè stata realizata cù u finanziamentu ottenutu da istituzioni finanziarie straniere. ."

Spieghendu chì a lunghezza di u tunelu hè stata aumentata da 17 volte è a durata di u ponte è u viaductu da 9 volte in l'ultimi 2 anni, Turhan hà dettu chì 2016 milioni di veiculi anu passatu per u Tunnel Eurasia, unu di i mega-progetti chì dà. Istanbul un soffiu d'aria fresca, dapoi u 48, quandu hè statu messu in serviziu. Cahit Turhan hà dettu:

"U travagliu cuntinueghja in 533 tunnel cù una lunghezza di 148 chilometri in Turchia. U travagliu di u prugettu cuntinueghja in 636 tunnel cù una lunghezza di 250 chilometri. U prughjettu di 142 tunnel cù una lunghezza di 46 chilometri hè prontu. Gümüşhane Zigana, Sivas Geminbeli, Erzurum Kop, Van Güzeldere sò trà i tunnel chì cuntinuemu à custruisce. In l'ultimi anni 17, avemu finitu a custruzzione di 333 mila 2 ponti è viaducti cù una lunghezza di 955 chilometri. Frà questi, Nisibi, Ağın, Hasankeyf sò i primi esempi chì mi venenu in mente.

I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu nantu à 62 ponti è viadutti cù una lunghezza di 539 chilometri. U ponte di Kömürhan è u viaduttu Eğiste sò trà e strutture artistiche prominenti in quantu à a tecnica utilizata. Avemu u scopu di compie 2019 ponti, viadutti è junctions cù una lunghezza di 23 chilometri solu in 92. Avemu superatu stu scopu. Avemu cumpletu 40 ponti, viaducts è junctions di 171 chilometri. Avemu fattu u mantenimentu è a riparazione di 1.077 256 ponti è a risturazione di 8 ponti storichi. A lunghezza di i 922 ponti chì serve u trafficu hà righjuntu 644 chilometri.

U Ministru Cahit Turhan hà dettu ancu chì anu finitu u so travagliu nantu à 239 ponti, viaducts è tunnelli 5 in a Regione di Marmara, cumprese dui ponti di u Bosforu, in u scopu di u rinfurzamentu di u terrimotu.

Investimenti in ferrovie

Dichjarà chì vedenu e ferrovie cum'è unu di i ligami più impurtanti di i muvimenti di u sviluppu sustenibile, Turhan hà dettu chì facenu grandi sforzi per rinviviscia sta zona chì hè stata trascurata per anni.

Nutendu chì anu fattu di e ferrovie una pulitica statale di novu sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Turhan hà dettu chì anu rinnuvatu tutte e linee principali in a rete ferroviaria esistente di 11 590 chilometri, cumprese a linea Aydın-İzmir, chì hè a prima linea ferroviaria di Turchia. , chì anu rinnuvatu cù a so infrastruttura 156 anni dopu.

Turhan hà rimarcatu chì in u scopu di i travaglii ferroviari, per a prima volta dopu à 40 anni, anu cunnessu un centru di a cità à a reta ferroviaria cù a linea Tekirdağ-Muratlı, cusì u portu di Tekirdağ hà avutu una ferrovia.

Ricordendu chì a ferrovia hè stata aperta à u settore privatu, Turhan hà dichjaratu chì anu custruitu 1.213 chilometri di linee di treni d'alta velocità.

Nutendu chì quasi 52 milioni di viaghji sò stati fatti nantu à e rotte Ankara-Eskişehir-Istanbul, Ankara-Konya-Istanbul, Turhan hà dettu:

"Avemu purtatu quasi 200 milioni di passageri in tutte e ferrovie solu questu annu. Attualmente cuntinuemu a custruzzione di un totale di 1.889 chilometri di Linea di Trenu Alta Velocità trà Ankara-İzmir è Ankara-Sivas. In più di e linee di treni d'alta velocità, custruemu ancu e linee di treni d'alta velocità induve u trasportu di merci è di passageri pò esse realizatu inseme. Bursa-Bilecik, Konya-Karaman-Niğde-Mersin-Adana, Osmaniye-Gaziantep, Çerkezköy-Cuntinuemu i travaglii di custruzzione nantu à a linea ferroviaria à alta velocità di 1.626 chilometri, à dì Kapikule è Sivas-Zara. Un totale di 429 mila 3 chilometri di custruzzione di ferrovia cuntinueghja, cù 944 chilometri di ferrovie convenzionali.

"Avemu u scopu di aumentà a tarifa di linea à 2023 per centu in 77"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì anu fattu un toccu sfarente à e stazioni è stazioni di e pruvince induve i treni d'alta velocità è e linee di treni d'alta velocità passanu, è chì anu furmatu i prughjetti basatu nantu à a struttura culturale di queste cità.

Spieghendu chì cuntinueghjanu i so travaglii di elettrificazione è di segnalazione per riduce i costi operativi nantu à e linee è per furnisce un trasportu sicuru d'alta capacità, Turhan hà ancu dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a tarifa di linea da 45 per centu à 2023 per centu in 77 in signalati è elettrificati. linii.

Turhan hà dettu: "Grazie à i nostri sforzi di mudernizazione, quandu paragunemu u periodu 1988-2002 cù u periodu 2003-2018, vedemu una diminuzione di u 77 per centu in u numeru di accidenti accaduti nantu à e ferrovie. Attachemu una impurtanza particulare à i sforzi per creà una industria ferroviaria naziunale è domestica è per cunnette e ferrovie à i centri di produzzione è i porti. Stabbilimu centri logistichi per aumentà a competitività di e nostre imprese, facilità l'opportunità di cummercializazione è rende u trasportu cumminatu più attivu ".

Rimarchendu chì Turchia avà pruduce è usa una parte significativa di i materiali ligati à i treni d'alta veloce è à u vagone naziunale di merchenzie, hà dettu chì i travaglii per i Treni Naziunali Elettrici è Diesel cuntinueghjanu per guadagnà competitività à u livellu internaziunale.

Cahit Turhan hà dichjaratu chì i travaglii per a realizazione di u Prughjettu Naziunale di Trenu d'Alta Velocità cù u Programma di Cuuperazione di l'Industria cuntinueghjanu, è chì anu u scopu di compie a linea di junzione di 2023 chilometri per u 294.

U Ministru Turhan hà dichjaratu ch'elli anu aumentatu u trasportu di merci trasportate da e ferrovie da 16 milioni di tunnellate à 32 milioni di tunnellate sviluppendu a so cunniscenza di i travaglii di l'infrastruttura è a gestione, d'altra parte, cum'è u Ministeru, u so sustegnu à u trasportu ferroviariu urbanu cuntinueghja, è in questu. cuntestu, soprattuttu in Istanbul, Izmir, Ankara, Konya, Kocaeli, Kayseri, Gaziantep, Hà dichjaratu chì ci sò prughjetti di u sistema ferroviariu in Bursa, Erzurum è Erzincan.

"U trafficu tutale di passageri hà righjuntu 211 milioni"

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Turhan hà dettu chì l'aviazione civile turca hè diventata una putenza à scala glubale cù e pratiche è e regule chì anu fattu in l'ultimi 17 anni.

Enfatizendu chì u trasportu domesticu di passageri hè apertu à a cumpetizione, Turhan hà dettu chì anu aumentatu u numeru di aeroporti attivi da 26 à 56 in questu periodu.

Ricordendu chì l'aeroportu di Istanbul serà unu di i più grandi aeroporti in u mondu cù una capacità di passageru di 200 milioni quandu hè finitu, Turhan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Cuntinuemu ancu a custruzzione di Rize-Artvin, u sicondu aeroportu custruitu annantu à u mare dopu à Ordu-Giresun, unu di i pochi aeroporti custruiti nantu à u mare, chì rinfurzà a pusizione di u nostru paese cum'è una di e destinazioni impurtanti è centri di trasferimentu. Avemu custruitu assai novi aeroporti in e regioni di l'Anatolia orientale è sud-est. Avemu cunnessu e nostre pruvince è regioni cù l'aeroporti Bingöl, Şırnak, Hakkari, Ağrı è Kars.

Da una banda, custruemu novi aeroporti, da l'altra banda, custruemu terminali muderni. Recentemente, avemu finitu è ​​apertu i terminal di l'aeroporti Diyarbakır, Van, Çanakkale, Sinop, Muş, Balıkesir è Kahramanmaraş. Implementeremu ancu prughjetti di custruzzione di terminal di l'aeroporti di Gaziantep, Samsun Çarşamba, Kapadokya è Kayseri. Avemu vistu ciò chì tutti questi sforzi significanu in l'aumentu di u trafficu di passageri. U trafficu tutale di passageri hà righjuntu 211 milioni. Semu u paese chì hà sviluppatu a reta di volu u più veloce. Volemu à 126 destinazioni in 326 paesi. U fatturatu in u settore di l'aviazione hà righjuntu 143 miliardi di lire è l'impieghi hà righjuntu 209 mila ".

"Avemu travagliatu nantu à a custruzzione di 505 chilometri di strade intelligenti"

U Ministru Turhan hà dettu chì anu agitu cù una pulitica marittima ben pianificata per sfruttà i vantaghji offerti da a situazione geografica di Turchia.

Nutendu chì a flotta turca hè cresciuta da u 19 à u 15 in u mondu, Turhan hà enfatizatu chì a gestione di a carica tutale hà righjuntu 190 milioni di tunnellate da 460 milioni di tunnellate.

In riferimentu à u Prughjettu Kanal Istanbul, Turhan hà dettu: "Avemu determinatu a strada di Kanal Istanbul, chì furnisce una alternativa à u Bosforu è serà a guaranzia di a sicurità di a pruprietà è di a vita. Cumpiteremu u prughjettu è u travagliu di pianificazione è cuminciamu a custruzzione. Rispettemu i critichi di quelli chì ùn anu micca cunniscenze dirette nantu à questu sughjettu, ma nimu ùn deve dubbità chì avemu fattu a fattibilità di u prugettu finu à u più chjucu dettu. Facemu tuttu questu cù l'amore di u grande statu è paese ". disse.

Nutendu chì anu preparatu u Documentu di Strategia Naziunale di Sistemi di Trasportu Intelligenti è u Pianu d'Azzione, Turhan hà dichjaratu ch'elli sò travagliendu in a custruzzione di una strada intelligente di 505 chilometri.

Turhan hà desideratu chì u bilanciu di u Ministeru sia benefiziu.

"A crescita media annuale in fibra hè di 20 per centu"

Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà rispostu à e dumande di i deputati in quantu à u bilanciu di u so ministeru in l'Assemblea Generale di a Grande Assemblea Naziunale di Turchia, hà dettu chì u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman di 423 chilometri. in u scopu di u 102-kilometru Konya-Karaman-Niğde (Ulukışla) - u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Mersin-Adana serà finitu in u sicondu trimestre di u 2020. è chì hè previstu di passà à u trenu à alta velocità funziunamentu.

Turhan hà dichjaratu chì a sezione Karaman-Ulukışla di 135 chilometri hè destinata à esse cumpletata da u 2022 è a sezione Ulukışla-Yenice da esse cumpletata in 2025.

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì ci sò voli reciproci da l'aeroportu di Kahramanmaraş à l'aeroporti di Istanbul ogni ghjornu di a settimana, l'aeroporti Sabiha Gökçen cinque ghjorni è l'aeroporti Ankara Esenboğa quattru ghjorni à settimana, è hà nutatu chì ci sò apparecchi di navigazione VOR, DME è NDB à i standard internaziunali à l'aeroportu.

Turhan hà dettu chì a crescita media annuale di u serviziu di banda larga di fibra, chì hà cuminciatu à esse furnitu in Turchia dapoi u 2010, hè stata di 20 per centu in l'ultimi anni.

"Da oghje, 3,1 milioni di abbonati sò stati ghjunti. In cunfurmità cù stu sviluppu in u numeru di abbonati, l'infrastruttura hà ancu migliuratu. In questu cuntestu, u numeru di famiglie righjuntu, chì era 2015 milioni in a prima mità di u 9, hà superatu 14 milioni à l'oghje, è ci hè statu un aumentu di circa 55 per centu in l'ultimi quattru anni. Inoltre, a nostra lunghezza di l'infrastruttura di fibra in questu periodu hà aumentatu da 40 per centu è superava 371 mila chilometri. Stabbilimentu di un sistema d'infurmazione di l'infrastruttura di cumunicazione elettronica, l'infurmazione di l'infrastruttura di cumunicazione elettronica di l'operatori hè stata cullata in una sola basa di dati. Grazie à EHAB, hè previstu chì a nostra lunghezza di rete di fibra è u numeru di abbonati aumenteranu assai più rapidamente cum'è l'installazione di l'infrastruttura di l'operatori diventanu più faciule è più veloce.

U Ministru Turhan hà nutatu chì u Prughjettu di a Strada Costiera Mediterranea, chì hè in custruzzione trà Mersin è Antalya, hè longu 479 chilometri, è chì cù a fine di a strada ditta, 40 chilometri seranu accurtati è a strada diminuite à 439 chilometri. Spieghendu chì 399 chilometri di a strada sò stati finiti, Turhan hà dichjaratu chì u prugettu hè destinatu à esse finitu in 2023.

Turhan hà dettu: "A strada Karaman-Mut-Silifke hè di 150 chilometri in totale, 99 chilometri di quale hè statu finitu cum'è una strada divisa in l'anni precedenti. I travaglii di custruzzione di strade cuntinueghjanu in 51 sezioni cù una lunghezza tutale di 5 chilometri trà Karaman è Silifke. U travagliu cuntinueghja nantu à un totale di 8 tunnel, cumpresu u Tunnel di Sertavul, è a strada hè destinata à esse cumpletata in 2022. disse.

Cahit Turhan hà dichjaratu chì u travagliu di u prughjettu di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Yerköy-Kayseri hè statu finitu, i travaglii di preparazione per l'offerta di custruzzione cuntinueghjanu è facenu l'offerta è cumincianu à travaglià in i ghjorni à vene.

Spieghendu chì a strada Pınarbaşı-Gürün hè stata aperta à u trafficu cum'è una strada divisa, Turhan hà dettu chì i travaglii di u prugettu chì copre u Tunnel Mazıkıran trà Pınarbaşı-Gürün continuanu, è chì hè previstu per esse custruitu in cunfurmità cù e pussibulità di bilanciu dopu esse pruposti. à u prugramma d'investimentu.

In l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, in più di i bilanci di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture per l'annu 2020, i bilanci di a Direzzione Generale di Autostrade, Tecnulugia di l'Informazione è Autorità di Comunicazione è a Direzzione Generale di Aviazione Civile. sò stati accettati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*