Nisun permessu di volu supplementu à l'aeroportu Sabiha Gökçen

L'aeroportu Sabiha Gokcen ùn hè micca permessu per i voli supplementari
L'aeroportu Sabiha Gokcen ùn hè micca permessu per i voli supplementari

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà infurmatu à e compagnie aeree in una lettera chì ùn sarà micca permessu di voli supplementari à l'aeroportu Sabiha Gökçen.

SözcüSicondu a nutizia in; "A capacità insufficiente è a densità di trafficu sò state citate cum'è u mutivu di a decisione. THY avia ritiratu i voli domestici da Sabiha Gökçen è trasferitu voli internaziunali à Anadolujet. Cusì, parechji di i voli di THY sò stati trasferiti à l'aeroportu di Istanbul. I citadini seranu diretti à l'aeroportu di Istanbul, senza permessi di volu supplementari.

A Direzzione Generale di l'Aviazione Civile, affiliata à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hà annunziatu chì ùn sarà micca concessu alcun permessu di volu supplementu à questa zona, citendu a capacità di l'Aeroportu Sabiha Gökçen di Istanbul.

In particulare per via di a difficultà di ghjunghje à u Terzu Aeroportu, certi citadini anu preferitu Sabiha Gökçen più frequentemente per l'ultimu annu. Per d 'altra banda, THY hà decisu di ritirà i voli domestici da Sabiha Gökçen.

'ATTIVITÀ DI MANUTENZIONE E DENSITÀ DI TRAFFIC...'

E seguenti dichjarazioni sò state aduprate in u tweet publicatu da a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*