A porta di a fruntiera di a Ferrovia Iraniana hè chjusa per via di u virus Corona

A porta nervosa di a ferrovia Iraniana hè chjusa per via di u virus corona
A porta nervosa di a ferrovia Iraniana hè chjusa per via di u virus corona

A causa di u novu tipu di casi di coronavirus (Kovid-19) chì hà risultatu in a morte in Iran, l'Iraq hà chjusu una porta di cunfini à stu paese è hà creatu un desk di crisa in u Ministeru di a Salute. Transasia Express è Van Teheran i servizii di treni di passageri è treni di merci chì operanu mutualmente trà Turchia è Iran sò stati ancu fermati.

A morte di 4 persone in Iran per via di coronavirus preoccupava l'Iraqi. Certi iracheni anu cuminciatu à dumandà à e social media chì e porte doganali in Iran sò chjuse per cumbatte a corona in u paese cù infrastruttura insufficiente. Mentre chì parechji posti sò stati spartiti in Twitter cù l'hashtag "Close the borders with Iran", espressioni cum'è "A salute deve esse a priorità" è "Help" sò stati usati in certi missaghji. Dopu à sti sviluppi, u Governatoratu Maysan hà annunziatu chì a Porta Doganale di Seyb, aperta à l'Iran vicinu, era chjusa per via di i casi di coronavirus. In e dichjarazioni fatte da i guvernatori di Basra è Diyala, hè statu dichjaratu chì ci sò unità di salute à e porte di cunfini trà l'Iran è l'Iraq, è chì i citadini iracheni è iraniani chì venenu quì sò verificati.

Ministru di a Salute Fahrettin Koca, Avemu 3 porte di cunfini terrestri in Iran. Inoltre, ci hè a porta di cunfini Dilucu chì si apre à a regione Nakhchivan. Cù a raccomandazione di u nostru cumitatu scientificu affiliatu à u nostru Ministeru, misure supplementari eranu necessarie à a fruntiera. I passaghji stradali è ferroviarii sò stati fermati da 17.00 oghje. U trafficu aereu serà ancu firmatu unilateralmente.Tutti i voli internaziunali, vale à dì, l'arrivati ​​da l'Iran, sò stati sospesi unilateralmente è temporaneamente da 20.00:XNUMX. A decisione hè stata presa in parte di a precauzione coronavirus.

Dichjarà chì anu dumandatu un documentu ufficiale da i passageri iraniani chì dicenu chì sò sani, Koca hà dettu: "Questa dumanda hè stata appruvata, è serà attivata da dumenica sera. In più di l'opuscoli inglesi è turchi, i libretti d'infurmazioni persiani sò stati aghjuntu à i passageri à e porte di u cunfini da oghje.

Sicondu a dichjarazione fatta da TCDD; Turchia hà chjusu a so fruntiera cù l'Iran in mezzu di morti crescente da coronavirus in Iran. Transasia Express è Van Teheran i servizii di treni di passageri è treni di merci chì operanu mutualmente trà Turchia è Iran sò stati temporaneamente sospesi à 23 dumenica 17.00 di ferraghju.

Comu hè cunnisciutu, cunnessione di passageru per ferrovia trà Turchia è Iran; Hè furnitu da u Trenu Trans Asia, chì viaghja una volta à settimana trà Ankara-Teheran-Ankara, è u Trenu Van-Teheran, chì viaghja una volta à settimana trà Van-Teheran-Van.

CHE PORTA DI FRONTIERE C'È Trà TURCHIA È IRAN ?

  • Gürbulak (Ağrı) Direzzione Doganale di Gürbulak Bazergan Active Permanente 04.09.1953-4/1407 Iran
  • Kapıköy (Van) Kapıköy Direzzione Doganale Razi Active Permanente 13.05.2010-2010/411 Iran
  • Esendere (Hakkari) Esendere Direzzione Doganale Serow Active Permanente 15.09.1964-6/3651 Iran
  • Uffiziu Doganale Borualan - Inattivu - Iran

U cunfini Iran-Turchia hè a Siconda Frontiera più longa di Turchia cù 560 Km. I cunfini di i dui paesi sò sopravvissuti finu à oghje cù l'Acordu Kasr-I Şirin firmatu in u 1639. I cunfini di a terra di i dui paesi cumincianu cù a Porta di a fruntiera di Dilucu, induve a fruntiera di Nakhchivan si scontra, è finisce à l'intersezzione di a fruntiera Iraq-Turkey. In l'anni 1930, un Pattu di Lealtà hè statu firmatu trà i trè paesi è l'Afghanistan nantu à a rivolta di e tribù kurde chì campanu in u Triangulu Turchia-Iraq-Iran contr'à i Guverni. Borualan Border Gate, chì hè stata aperta da Turchia l'1 di ghjennaghju di u 1985, hè stata chjusa indefinitu perchè a porta di cunfini opposta ùn hè micca stata aperta da l'Iran.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*