Precauzione contr'à Coronavirus..! U periodu di viaghju senza cuntattu hà cuminciatu à BursaRay

a precauzione contru coronavirus bursaray hà passatu u periodu di viaghju senza cuntattu
a precauzione contru coronavirus bursaray hà passatu u periodu di viaghju senza cuntattu

In u scopu di e misure pigliate contr'à u coronavirus, u periodu di "viaghji senza cuntattu" hè statu iniziatu in BursaRay. Tutte e porte seranu aperte automaticamente à ogni tappa, senza chì i passageri anu da appughjà u buttone.

E municipalità di Bursa, chì anu allarmatu cù a diffusione di u coronavirus, chì hà affettatu u mondu, in Turchia, cuntinueghjanu a guerra di pulizia chì anu iniziatu in e strade è i parchi, ancu in i lochi di cultu è i trasporti publichi. A Municipalità Metropolitana hà acceleratu i studii d'igiene è di precauzione in i sistemi di trasportu publicu, chì ghjunghjenu à 1 milione di passageri ogni ghjornu. BURULAŞ hà riduciutu u più pussibule e zone di cuntattu cumuni rendendu e porte chì si apre quandu u buttone hè premutu, soprattuttu in BursaRay, aperte automaticamente à ogni fermata. E porte di l'elevatori à e tappe sò ancu mantenute aperte tuttu u tempu, impediscendu u cuntattu.

NO REDUCTION IN PASSAGERI...

BURULAŞ hà ancu aduttatu una nova pratica in quantu à u so propiu persunale è hà decisu di cunsiderà i so impiegati in u gruppu di risicu in licenza amministrativa da oghje.

Per d 'altra banda, a pulitica di riduzione di viaghju, chì hè stata implementata per anni dopu à e vacanze, ùn serà micca implementata sta volta. Cusì, hè scopu chì i citadini viaghjanu cù menu interazzione. Mentre ùn ci hè micca statu una diminuzione in l'usu di u trasportu publicu in Bursa, u numeru di passageri di ogni ghjornu hè previstu di calà da 20 per centu à 800 mila cù a chjusura di e scole.

"ÙN USARE INNECESSARY ..."

Cunfirmendu chì ùn ci hè statu cambiatu in u numeru di passageri in BursaRay da u ghjornu chì u coronavirus emerge, u direttore generale di BURULAŞ, Mehmet Kürşat Çapar, hà dettu: "Avemu acceleratu u nostru travagliu nantu à a salute di i citadini disinfettendu tutti l'ambienti è i veiculi chì anu umanu. cuntattu da u primu mumentu. U trasportu publicu deve esse usatu in cunfurmità cù i bisogni è i citadini duveranu passà un minimu di tempu in questi spazii. Se l'individui malati stanu luntanu da u trasportu publicu, a malatia ùn si sparghjerà in ogni modu ". (Hatice Dal/eventu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*