İmamoğlu hà esaminatu e misure d'igiene pigliate da IETT in situ

Imamoglu hà esaminatu i rifiuti d'igiene ricevuti da Iett in situ.
Imamoglu hà esaminatu i rifiuti d'igiene ricevuti da Iett in situ.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, dopu avè aumentatu u so impattu in a maiò parte di u mondu, hà esaminatu i studii d'igiene chì anu cuminciatu contr'à u coronavirus, chì hè ancu vistu in u nostru paese. Incontru cù i ghjurnalisti in u garage di IETT in Edirnekapı, İmamoğlu hà dettu: "Demu è daremu una grande prova per revelà a capacità di u mondu per agisce inseme. Ti pregu successu in questu esame. Annunziate à u populu d'Istanbul chì mustraremu a lotta necessaria cù tutti i mo amichi per chì a nostra sucità serà affettata da stu prucessu à u livellu minimu cù e decisioni chì avemu pigliatu in Istanbul è e misure chì avemu pigliatu ". Imamoglu; Annunziatu chì i drammi da esse messi in scena da i Teatri di a cità, i furmazioni in İSMEK è e visite di u museu sò stati annullati finu à a fine di marzu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà esaminatu e misure d'igiene pigliate da IETT in quantu à l'"epidemie di coronavirus" chì hà affettatu u mondu. L'inchiesta hè stata fatta in u garage di IETT in Edirnekapı. Imamoglu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii è e misure pigliate da u Direttore Generale IETT Alper Kolukısa, hà esaminatu i prucessi di pulizia interna è esterna di l'autobus in situ. Dopu, İmamoğlu si n'andò davanti à e camere è hà fattu valutazioni nantu à e misure da piglià in tutta a cità.

"U MONDU IN UNA ESPERIENZA INTERESSANTE"
Dichjarà chì u mondu hè in una sperienza interessante, İmamoğlu hà dettu: "Cù a dichjarazione di una epidemia mundiale, u mondu sanu hà avà bisognu di mobilizà per cuntribuisce à u prucessu cù una sola comprensione. Seguimu u prucessu in Turchia è Istanbul inseme cù u nostru Ministru di Salute è altri ufficiali. Da u primu ghjornu, avemu pruvatu à esse assai sensibili nantu à "chì duvemu fà per Istanbul". Cù e misure chì pigliamu in quantu à e zone chì a ghjente usa in modu cullettivu, facemu un travagliu duru chì seguimu ogni ghjornu nantu à un studiu di disinfezione è pigliate precauzioni. Ci era digià operazioni di rutina di ogni ghjornu. Avemu pigliatu misure supplementari. Continuemu à piglià misure per impedisce a ghjente di scuntrà u virus ", disse.

"EFFECTUEmu A DISINFEZIONE DI UN TOTALE DI 800 MIL METTRI QUADRATI DI ZONA CHIUSA"
Spartendu l'infurmazioni chì aumenteranu u numeru di 30 veiculi in a Flotta di Igiene di Coronavirus à 40, İmamoğlu hà dettu:
"Questi; I nostri amichi, soprattuttu moschee, cemevis, chjese, sinagoghe, è soprattuttu lochi di cultu, teatri, palchi, spazii di travagliu induve a ghjente si riunite, i nostri edifici... Questi amichi facenu a disinfezione di una zona chjusa di 800 mila. metri quadrati in totale. Diversi istituzioni è urganisazioni anu ancu richieste. Pruvemu di cuntribuisce ancu à elli. Pruvaremu di sustene a struttura quantu pudemu. Cum'è IMM, seguitemu u publicu è e dichjarazioni di u Ministru di a Salute. Avemu parlatu cù u nostru guvernatore ieri. Oghje, dopu a negoziazione cù e so istituzioni, "Cumu si pò fà una cuuperazione? Avemu avutu un cunsensu nantu à cumu duvemu riunite nantu à a questione di "cume si deve piglià misure in quantu à Istanbul". Avemu avutu una tale conversazione quandu l'aghju chjamatu ieri. Questu hè un prucessu di mobilizazione ".

"Usemu CENTRI IMM PER FINALITÀ INFORMATIVI"
Nutendu chì l'infurmazioni nantu à piglià precauzioni hè un prublema assai impurtante, İmamoğlu hà dichjaratu chì anu da aduprà i canali corporativi in ​​questu sensu.

Esprimendu chì anu iniziatu l'attività d'informazione cù l'impiegati di l'istituzione, İmamoğlu hà enfatizatu chì anu preparatu un "pianu d'azzione d'emergenza" attraversu u Dipartimentu di Salute. İmamoğlu hà dettu: "Avemu pigliatu una decisione in quantu à i nostri Teatri di a cità. Finu à a fine di marzu, avemu decisu di annullà l'avvenimenti in spazii publichi cum'è Cemal Reşit Rey, induve tali manifestazioni si facenu. L'İSMEK sò ancu lochi induve e persone venenu cullettivamente è ricevenu furmazione. Infurmaremu à i nostri citadini l'annullamentu di a furmazione quì à a fine di u mese, ripigliendu precauzioni. Avemu musei in Istanbul chì gestimu cù IMM. Questi musei sò spazii chì sò assai utilizati da e persone, in particulare da l'esteru, da quale ùn sapemu micca. Chiuderemu u prucessu di visità questi musei à a fine di u mese ", hà spartutu.

"ATTENZIONE MA NON ASPETTATE"
Dicendu: "Vulemu chì i nostri citadini cunsideranu è si preoccupanu di sta epidemia, ma ùn esse mai allarmati", İmamoğlu hà dettu, "Vulemu chì un ambiente trasparente sia gestitu in ogni rispettu. Avvisemu micca solu l'IMM, micca solu u Ministeru di a Salute, ma ancu tutte l'istituzioni per piglià e misure necessarie gestionendu un prucessu trasparente in questu sensu, informendu i nostri citadini currettamente, ma senza fà una corsa maiò. Semu in una cità cù assai viaghju. Avemu un travagliu. U nostru paese hà una ecunumia. Semu in una rota chì gira. Aghju capitu questu cun intelligenza, ma vogliu fà l'avvertimentu seguente: Mi importa assai chì e persone di più di una certa età o cù una malatia ùn deve micca viaghjà in questi ghjorni quant'è pussibule, è ùn piglianu micca u trasportu publicu in Istanbul. Sottulineemu chì i nostri zitelli assai ghjovani duveranu esse prutetti è chì tutti i genitori devenu esse sensibili in questu sensu ".

"U MONDU DAI L'ESAME DI LEZIONE DI L'UMANITA'"
Esprimendu chì u mondu dà una "prova di l'umanità", İmamoğlu hà dettu: "U mondu hà prublemi di priorità, ùn importa micca quantu facemu e fruntiere, ùn importa quantu grandi mure custruemu. A salute, l'alimentazione, u cambiamentu climaticu sò trà elli. In fatti, ognunu di elli sò fattori chì affettanu u mondu cù l'effettu di l'altri. In questu rispettu, mi sentu è vede chì simu cuscenti di quantu u destinu cumunu hà in realtà u mondu è quantu una lotta cumuna miliardi di persone anu da cumbatte. Ùn hè micca ghjustu per sente questu cun tali prublemi. Pudemu ancu aghjunghje u prublema di rifuggiati à questu. Facemu una grande prova per revelà a capacità di u mondu per agisce inseme, è avemu da fà. Ti pregu successu in questu esame. Annunziate à u populu d'Istanbul chì mustraremu a lotta necessaria cù tutti i mo amichi per chì a nostra sucità serà affettata da stu prucessu à u livellu minimu cù e decisioni chì avemu pigliatu in Istanbul è e misure chì avemu pigliatu ".

"AMU CREATU UNA" TABELLA DI CRISI CORONAVIRUS "À IMM"
Dopu a so valutazione è a spartera di l'infurmazioni, İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à u sughjettu. E dumande di i ghjurnalisti è e risposte di İmamoğlu eranu i seguenti:

"Avete annunziatu i vostri piani di contingenza. Hè u quadru di questi previsti cum'è espansibile secondu u numeru di casi? U Ministeru à u più altu livellu, u guvernatore in cima, è e municipalità di u distrittu sottu à voi. Avete un pianu per stabilisce un tali desk di crisa? "

Avemu creatu un "desk di crisa di coronavirus" in a nostra municipalità. Ci sò riunioni chì aghju ancu assistitu. Di sicuru, questu hè un prublema di Istanbul. Ieri, aghju chjamatu u nostru guvernatore, Mr. U nostru stimatu Governatore m'hà infurmatu chì ellu seguita e dichjarazioni di i ministeri è ch'ellu hà da fà e so valutazioni oghje. Pensu allora, puderia esse chjamatu scrivania di crisa, puderia esse un desk di co-working. Cumminendu e misure chì pigliamu cù e misure pigliate da l'istituzioni pubbliche, gestionemu un prucessu di travagliu cumuna. Vogliu dà un altru esempiu di sta tavula. Oghje, avemu invitatu 39 cumune di distrittu. Cume cumune, sò travagliendu in un travagliu cumuna o facenu prufittà di a nostra sperienza. Per quessa, stabilimu un dialogu cù tutte l'istituzioni pubbliche chì avemu bisognu di cuntattà è di gestisce stu prucessu. Pensu chì u nostru guvernatore ci chjamarà u più prestu pussibule.

"Avemu bisognu di morale"
"Pudete dà infurmazioni più dettagliate nantu à l'urganizazione annullata?"

Avemu annullatu u teatru è altri spettaculi, soprattuttu finu à a fine di u mese, in particulare Cemal Reşit Rey. Avemu da aghjurnà di novu à a fine di marzu. U nostru populu hà ancu bisognu di morale. Avemu ancu travagliatu nantu à ciò chì pudemu fà nantu à questi prublemi. A nostra altra cancellazione hè ligata à İSMEK. Avemu urdinatu à piglià misure, i nostri amichi travaglianu. Chiuderemu İSMEK à a fine di u mese. Un altru tema impurtante hè u nostru annunziu di visità i musei di IMM. Cancelleremu ancu i tour di i musei. Perchè avemu i musei chì sò usati assai, è e persone visitanu questi musei chì ùn sapemu micca da induve venenu in u mondu. Stu prublema serà a nostra precauzione finu à a fine di u mese. Spergu chì e misure pigliate darà u risultatu. Avemu da aghjurnà di novu nantu à e prestazioni di i nostri ministeri è nantu à i sensi.

"I NOSTRI CITTADINI OLTRE UNA certa età ùn deve micca aduprà u trasportu publicu, salvu ch'elli anu da fà"
"Ci hè una diminuzione di u trasportu publicu dopu chì u primu casu hè statu annunziatu? I ritratti sò stati ancu spartuti nantu à e social media chì mostranu chì l'autobus sò sempre aduprati intensivamente. Se sta intensità cuntinueghja, avete un pianu d'azzione? "

Sicondu i figuri datu da i mo amichi, ùn ci hè micca una diminuzione assai seria. Ùn avemu micca a minima esitazione annantu à l'igiene è a disinfezione di i nostri veiculi. Ma in l'ambiente induve e persone sò inseme cullettivamente, u virus ùn serà micca trasmessu l'un à l'altru, micca da u veiculu, per quessa ùn pò micca esse fattu solu cù a misura di u veiculu. Ùn ricumandemu micca chì e persone di più di una certa età utilizanu u trasportu publicu in questi ghjorni. Dumandemu à i nostri citadini di ùn viaghjà quant'è pussibule è di ùn esse in spazii publichi, eccettu per emergenze. In novu, vogliu enfatizà chì e donne incinte cù sensibilità di salute è i nostri zitelli ùn anu micca aduprà trasportu publicu. Se a sensibilità hè mostrata à questu, pensu chì l'intensità diminuirà un pocu è serà benefica per i cuntatti di e persone cù l'altri.

"A PERSONA HAN BISOGNA DI RISPONDERE À A RICHIESTA DI TEST"
"Una di e misure più impurtanti pigliate contr'à u virus in u mondu hè a capacità di teste. Ci hè un studiu nantu à a prova in IMM?"

U Ministeru di a Salute hè autorizatu in questu riguardu, ùn avemu micca l'autorità per prupona un tali studiu di prova. L'Hospital di Capa, chì cunnoscu, hà una capacità adatta in questu sensu. In più di questu, pensu chì u Ministeru di a Salute pigliarà e misure necessarie. Avete ragione, a ghjente pò dumandà a prova. Si pò intensificà, ci vole à risponde. Quandu ci hè una chjama spaziale o tecnica da noi, offremu a nostra megliu cuntribuzione à u Ministeru di a Salute. Ma à u mumentu, appartene à u Ministeru di a Salute, sia in quantu à l'autorità è a pratica.

"OGGI ORA ÙN AMU BISOGNA DI VIVERE UN PROCESSU OLTRE"
"In Italia, i locali di divertimentu sò chjusi. Ci sarà una tale applicazione in Istanbul?

Attualmente ùn avemu micca una tale applicazione. Vi avemu dettu di u nostru travagliu nantu à e misure di spazii incontrollati è affollati cù circulazione umana tuttu u ghjornu. Tuttavia, ùn avemu micca ricevutu una alarma chì una tale precauzione seria presa. Ùn ci hè micca tali annunziu. Parlemu di voi cuncentrazione nantu à e misure chì avemu da piglià in i musei per e persone chì impediscenu u cuntattu di e persone in spazii publichi quantu pussibule o per e persone chì venenu da diverse parti di u mondu è viaghjanu. Ùn avemu micca ricevutu una alarma chì tali precauzioni seranu pigliate. Ùn ci hè micca tali annunziu. Avemu cura di i musei, chì impediscenu u cuntattu di e persone quant'è pussibule o impediscenu i cuntatti di e persone, quant'è pussibule. Al di là di questu, pensemu chì ùn ci hè bisognu di sperimentà un tali alarme, un prucessu cusì frettu.

"Alcune cose sò state scritte nantu à a vostra cundizione di salute ..."

Ci hè ancu una epidemia di stagione normale. Hè cum'è un friddu o una gripe, ma l'avemu ricuperatu pigliandu un pocu di serum u luni. Sò bè avà. Aghju riposatu solu u luni. Oltre à questu, eru in Ankara dumenica. Comu pudete vede, stanu bè.

" SALUTEMU À U CORU "
"Siete unu di i pulitici chì amanu più stringendu a manu in a strada. Avete fattu alcune restrizioni in questa materia?"

Cum'è aghju dettu, ùn ci stringhjemu micca a manu. Dicu sempre: L'espressioni di l'ochji sò più forti cà e mani. Aghju aduprà ancu assai. Ancu s'è mi stringu a manu, fighjulu in l'ochji di a ghjente. Salutemu ochju à ochju. Salutemu core à core. Ùn stringhjemu a manu quantu pussibule.

"Ci era ancu rapporti chì i dispositi disinfettanti chì avete postu in e stazioni di metrobus sò stati smantellati in certi punti. Ci hè una penalità per questu? Avete una correzione ? A pratica cuntinuerà?"

L'applicazione continuerà. I mo amichi anu trasmissu i risultati chì avemu avutu à a pulizza. A polizia farà l'investigazione necessaria nantu à u Kıran. Ancu s'ellu hè rottu, avemu da rimpiazzà cù un novu. À u listessu tempu, avemu messu dispusitivi ligati à a disinfezione in tutti i nostri uffizii di travagliu. Ci sò metro è metrobuses. Aghju dettu à i mo amichi per cresce in u campu quant'è pussibule. Perchè ancu aduprà mentre entra è esce da u metro furnisce grandi benefici in a tappa successiva. Lavu e mani almenu 10-15 volte à ghjornu. In novu, aghju spray u disinfettante in a mo vittura almenu 8-10 volte. Pudete piglià da qualcunu è trasmette à un altru. Questu hè veramente una necessità di una vita sana. Di sicuru, ricumandemu chì facenu questu. Avemu rinnuvatu i nostri dispusitivi. Spergu chì ùn averemu micca un tali prublema da avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*