I servizii di funiculari è di tramvia nostalgicu si sò fermati in Istanbul

I servizii di funiculari è di tramvia nostalgicu sò fermati in Istanbul
I servizii di funiculari è di tramvia nostalgicu sò fermati in Istanbul

IMM hà presentatu a riprogrammazione di i servizii di metro à u Cunsigliu di Pandemia in u scopu di e misure di coronavirus è hà infurmatu u Cunsigliu Pruvinciale di Igiene. U presidente annunziendu e decisioni prese Ekrem İmamoğluannunciatu chì i servizii di metro finiscinu à 21.00 da u luni, è i servizii di funiculari è di tramvii nostalgichi seranu firmati.

In u metro è i tramvii chì portanu più di 2 milioni di passageri à ghjornu in Istanbul, u numeru di passageri hè diminuitu à 2 mila 2020, secondu i dati ghjovi 242 aprile 872, dopu l'epidemie di coronavirus.

Dopu à sta diminuzione di u 90 per centu in u numeru di passageri, u criteriu di "accettà i passageri à a tarifa di 50 per centu di a capacità" in a circular di u Ministeru di l'Interior hè purtatu più in là. METRO ISTANBUL AŞ, una filiale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), hà pianificatu i voli in modu chì a densità di passageri ùn supera u 25 per centu.

I TRAMWAYS FUNCULARI È NOSTALGICI SONU FIRMATI

I suggerimenti di l'IMM sò stati presentati à u Cunsigliu di Pandemia è annunziati à u publicu cun a cunniscenza di u Cunsigliu Pruvinciale di Igiene. IMM Presidente di a nova pianificazione Ekrem İmamoğluannunciatu à l'Istambuli cù un missaghju suciale media. Annunziate chì i servizii di metro seranu fatti trà 6:06 è 00:21.00 da u luni XNUMX d'aprile, Ekrem İmamoğluIn quantu à altre decisioni, hà scrittu:

"Cù i tramvii Moda è Istiklal Street KabataşDichjarà chì i servizii di linea di funiculari Taksim seranu fermati, hà dettu: "U sistema di illuminazione d'emergenza serà introduttu in stazioni di metro. Hè annunziatu à i cari Istanbuliti ".

Per a salute è u cunfortu di i passageri, IMM monitorerà e stazioni è i veiculi cù 6 camere in u Centru di Monitoraghju di Sicurezza è mantene i veiculi à un tassu di occupazione massimu di 371 per centu à tutte l'ore di u ghjornu.

In questu prucessu, e misure di pulizia è di disinfezione sò state aumentate in stazioni è veiculi per furnisce un ambiente di viaghju sicuru per i passageri. Per ricurdà à i passageri di a regula di distanza suciale, l'etichette d'infurmazione sò state piazzate in i veiculi per guidà à pusà, lascendu un postu viotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*