IMM piglia precauzioni di coronavirus in i siti di custruzzione di Metro

ibb hà pigliatu precauzioni coronavirus in i siti di metro
ibb hà pigliatu precauzioni coronavirus in i siti di metro

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà pigliatu una seria di misure per riduce u risicu di coronavirus per u persunale chì travaglia in i cantieri di custruzzione di metro. Tutti i siti di custruzzione, i dormitori, i pranzi è i spazii suciale seranu disinfettati regularmente. Nisun forasteru serà ammissu à i cantieri di custruzzione. U persunale hà da pudè inizià u travagliu dopu avè passatu u screening di salute.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà aghjustatu una nova à e misure chì hà pigliatu in quantu à l'epidemie di coronavirus. U Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu IMM hà pigliatu misure per riduce u risicu di cuntrazione di Coronavirus (Covid-19) per u persunale chì travaglia in i cantieri di custruzzione di metro in corso.

Sicondu a direttiva mandata à l'imprese di l'imprenditori, i materiali di igiene è di disinfettante seranu mantinuti in stock è in quantità sufficienti in tutti i siti di custruzzione. U dormitoriu, a sala di pranzu, i stufa di tè è i veiculi di serviziu utilizati da u persunale seranu disinfettati periodicamente, duie volte à ghjornu. In i dormitori, a distanza trà i letti serà almenu 3 metri, un pianu di i letti di letti ùn serà micca usatu.

Materiali cum'è termometri, guanti è maschere seranu sempre dispunibili in u situ di custruzzione. A temperatura di u persunale in u travagliu di rutina serà misurata duie volte à ghjornu. U persunale cù a frebba alta serà mantinutu in un ambiente isolatu finu à l'arrivu di i paramedici.

NO PARTICIPAZIONE ESTERNA IN REUNIONI

In più, tutti i persunali rispunsevuli di manghjà, beie, pulizziari è trasporti puderanu turnà à u travagliu dopu à esse screened ogni matina. Inoltre, l'alimentariu è e bevande servite à u persunale in i cantieri di custruzzione seranu imballati.

In cunfurmità cù e decisioni di precauzione pigliate, e riunioni ùn saranu micca tenute in i cantieri, salvu s'ellu hè ubligatoriu. In i casi induve a riunione hè necessaria, e regule di distanza suciale saranu strettamente seguite. Nisun participante esternu serà permessu à e riunioni.

Inoltre, e squadre affiliate à l'IMM informaranu u persunale chì travaglia in i cantieri di custruzzione nantu à i sintomi è l'effetti di u Coronavirus. E misure necessarie seranu pigliate in quellu mumentu senza perde u tempu in quantu à u persunale chì sente questi sintomi.

U Capu di Salute è Sicurezza Occupazionale, affiliatu à u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu IMM, inspeccionerà regularmente i siti di custruzzione di u metro per determinà se e misure sò applicate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*