A quarantena hè finita..! L'autobus publichi privati ​​​​riparteranu

A quarantena hè finita, l'autobus publichi privati ​​ripartiranu di novu
A quarantena hè finita, l'autobus publichi privati ​​ripartiranu di novu

385 autobus publichi, chì eranu fora di serviziu per via di a quarantena di i cunduttori chì travaglianu in autobus publichi privati, si sò uniti à a reta di trasportu publicu. U trasportu publicu, chì hè statu realizatu da l'autobus di a Municipalità Metropolitana è u sistema ferroviariu durante a quarantena, serà avà ancu furnitu da autobus publichi.

A Municipalità Metropolitana di Kayseri hà fattu un novu pianu in u trasportu publicu dopu chì 850 cunduttori chì travaglianu in autobus pubblici privati ​​sò stati messi in quarantena da a decisione di u Cunsigliu di Igiene Pruvinciale, è in cunfurmità cù stu pianu, offriva servizii di trasportu publicu cù l'autobus di a Municipalità Metropolitana è i veiculi di u sistema ferroviariu. In questu prucessu, per mantene a distanza suciale in i veiculi, i servizii di trasportu publicu sò stati furniti cù servizii cuncentrati in l'ore di a matina è di a sera, è l'ore di funziunamentu di i veiculi di u sistema ferroviariu sò stati aumentati.

Da u principiu di a settimana, u periodu di quarantena per i cunduttori di l'autobus publicu hè finitu. Nisun virus Covid-19 hè statu trovu in i cunduttori di l'autobus publicu privati ​​​​chì sò stati testati di novu à a fine di u periodu di quarantena. Cù i testi di i cunduttori sò negativi, 385 autobus publichi si sò uniti à a reta di trasportu publicu. Cù l'autobus publichi chì cumincianu à funziunà, i servizii, chì anu diminuitu à meziornu per via di l'aumentu di i servizii in l'ore di a matina è di a sera per assicurà a distanza suciale, sò tornati à a normale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*