Dichjarazione impurtante da u Ministru Selçuk nantu à i Tassi di Trattamentu di Cura Intensiva

Dichjarazione impurtante da u Ministru Selcuk nantu à i tariffi di trattamentu di cure intensive
Dichjarazione impurtante da u Ministru Selcuk nantu à i tariffi di trattamentu di cure intensive

U Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali Zehra Zümrüt Selçuk hà annunziatu chì i tariffi di trattamentu di terapia intensiva coperti da u regulamentu fattu in SUT sò stati radduppiati.

U Ministru Selçuk hà annunziatu chì parechji migliuramentu sò stati fatti in u scopu di e novi misure di coronavirus cù u novu Comunicatu di Implementazione di a Salute (SUT), chì hè entrata in vigore dopu esse publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

"Pagheremu 660 Lire ogni ghjornu à l'Hospital per ogni Pacientu Diagnosticatu di Coronavirus"

Facendu valutazioni annantu à a nova regulazione, u Ministru Selçuk hà dettu: "Durante stu prucessu, avemu inclusu i servizii di cura di altu costu per a prutezzione è a prevenzione di l'infezzione per i prufessiunali chì furniscenu servizii di assistenza sanitaria à ognunu di i nostri pazienti chì ricevenu trattamentu in inpatient in u scopu di u rimborsu. Pagheremu ancu 660 lire per ghjornu à i nostri ospedali chì serve ogni paziente diagnosticatu cù u novu coronavirus. "Cusì, furniremu un supportu speciale à i nostri ospedali per u trattamentu di i nostri pazienti diagnosticati cun coronavirus". disse.

"Avemu inclusu a Medicina Aduprata in Trattamentu di Coronavirus nantu à a Lista di Rimborsu"

U Ministru Selçuk hà dettu: "Aghjunghjendu i servizii di terapia intensiva à a lista di rimborsu, avemu radduppiatu i tariffi di trattamentu intensivu chì copremu. "Avemu ancu inclusu a droga utilizata in u trattamentu di coronavirus in cundizioni di terapia intensiva in a nostra lista di rimborsu". disse.

"Copriremu u costu di u trattamentu di plasma immune"

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì includenu i servizii di cura da fattura cù i servizii di salute furniti da i prestatori di assistenza sanitaria in u scopu di pagamentu è hà dettu: "L'Organizazione Mondiale di a Salute, in a so dichjarazione contru l'epidemie, hà dettu chì a terapia di plasma immune hè unu tra i trattamenti potenziali più consigliati. A necessità di avanzà in questu campu per creà e cundizioni adattati per a cullizzioni di plasma immune o serum hè stata enfatizzata. In questu sensu, copreremu i costi di ottene anticorpi da u siru di i nostri citadini recuperati è l'utilizanu nantu à i nostri pazienti diagnosticati cun coronavirus in u nostru paese ". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*