2 Mille TL Pagamentu di Supportu da PTT à u so persunale

sustegnu pagamentu di mille TL à u persunale PTT
sustegnu pagamentu di mille TL à u persunale PTT

A Cumpagnia Joint Stock di l'Organizazione Posta è Telegrafica (PTT AŞ), chì furnisce un serviziu affidabile, rapidu è di qualità in tutta a Turchia cù i so citadini dapoi 180 anni, pagherà un supportu nettu di 2 mila TL à u so persunale chì travaglia devotamente per u nostru paese in i cabine di pedaggio è e zone di distribuzione durante a malatia coronavirus.

PTT AŞ hà pigliatu una decisione impurtante per u so persunale, chì hà travagliatu devotamente ghjornu è notte in a lotta contru a malatia coronavirus, è cuntinueghja i so servizii cun grande devozione in i box office è in e zone di distribuzione.

Hakan Gülten, Direttore Generale di PTT AŞ, hà dichjaratu chì PTT, chì hè stata cù a so nazione per 180 anni in tutte e cundizioni difficili, occupa una pusizione di locomotiva in l'ecunumia di u paese è chì anu implementatu una decisione impurtante per i so impiegati. "L'alta vuluntà è l'istruzzioni di u nostru presidente, u Signore, cù u patronu è u sustegnu di u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, u Signore Adil Karaismailoğlu, pagheremu una cuntribuzione netta di 2 mila TL à u nostru persunale PTT chì travaglia cun devozione. U serviziu prestatu in tali tempi ùn pò esse misurata in termini di soldi. Questa cuntribuzione chì faremu à u nostru persunale deve esse cunsideratu cum'è una ricumpensa per u so successu è dedicazione. Vogliu ringrazià i mo culleghi ". utilizatu l'espressioni.

"I NOSTRI IMPIEGATI FATTU GRANDE SACRIFICIO"

Enfatizendu chì u persunale di PTT chì travaglia in i cabine di pedaggio è à tutti i livelli di e zoni di distribuzione sò travagliendu duramente per ùn disturbà u serviziu à a nazione, Gülten hà dichjaratu ch'elli, cum'è PTT, cuntinueghjanu à fà u so megliu per aiutà a Turchia à passà questu. prucessu difficiule.

Gülten hà continuatu e so parolle cusì: "U nostru persunale di PTT serve altruistamente per risponde à i bisogni di i nostri citadini, rispettendu e misure per riduce l'effetti di a malatia coronavirus in tutti i so campi di duvere. Pigliemu ancu e nostre misure per prutege a salute di i nostri impiegati è di i nostri citadini. Sò ringraziatu per u sacrifiziu di u nostru stimatu persunale, chì hà facilitatu a nostra vita in questu periodu di u nostru paese, è chì s'impegnanu à serve u so paese alluntanendu da e so famiglie è serve u so paese senza cunsiderà u cuncettu di l'overtime.

U nostru persunale hà fattu u nostru paese fieru cù u so amore di serviziu superiore, andendu in casa di i nostri citadini, sia in i nostri posti di travagliu sia in spazii di distribuzione cum'è l'assistenza suciale è i pagamenti di salari, passendu più tempu in i so zoni di u duvere chì e so famiglie. . U nostru paese hà datu u megliu esempiu di unità è sulidarità. Semu felici di cuntribuisce à stu partenariatu successu, chì hè un esempiu per u mondu. In questa occasione, una volta di più offre u mo rispettu à tutti i nostri persunali è citadini, in particulare à u nostru presidente è ministru ".

 

1 Comment

  1. Hè normale di pagà una cuntribuzione netta di duimila lire à l'impiegati di PTT.In ogni casu, ci sò altri persunali publichi chì travaglianu in cundizioni difficili, cum'è u persunale di PTT.Primi simili duveranu esse datu ancu à elli.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*